Ένα τελευταίο patch έρχεται στο Hi-Fi Rush

Last updated:

Παρά τη συντριπτική επιτυχία του Hi-Fi Rush, που απέσπασε βραβεία και επαίνες από παίκτες και κριτικούς, η απόφαση της Microsoft να κλείσει την Tango Gameworks, το στούντιο πίσω από το παιχνίδι, μαζί με πολλά άλλα, παραμένει μια αφιλόξενη, κακή και περίεργη κίνηση.

Παρά την κριτική αναγνώριση και τις θετικές κριτικές των χρηστών, η stealth κυκλοφορία του Hi-Fi Rush και η μικρότερη κλίμακα προφανώς δεν ευθυγραμμίστηκαν με το όραμα της Xbox Game Studios για παιχνίδια που προσφέρουν τόσο κύρος όσο και βραβεία, σύμφωνα με τον επικεφαλής της Xbox Game Studios, Matt Booty. Αυτή η απόφαση μας φέρνει αντιμέτωπους με μια ζοφερή πραγματικότητα: ακόμη και η παροχή ποιοτικών παιχνιδιών δεν εγγυάται ένα ασφαλές μέλλον σε έναν κλάδο όπου οι εταιρικές αποφάσεις συχνά επισκιάζουν δημιουργικά επιτεύγματα.

Το κλείσιμο της Tango Gameworks χρησιμεύει ως μια έντονη υπενθύμιση της σκληρής πραγματικότητας της βιομηχανίας, όπου τα εταιρικά συμφέροντα συχνά υπαγορεύουν τη μοίρα των αγαπημένων στούντιο και έργων.

Παρά το γλυκόπικρο αποχαιρετιστήριο μήνυμα που συνοδεύει το τελευταίο patch για το Hi-Fi Rush, το κλείσιμο αφήνει πίσω του ένα αίσθημα θλίψης και απογοήτευσης, ιδιαίτερα δεδομένου του ιστορικού της Tango Gameworks στην παράδοση επιτυχημένων τίτλων. Το patch μπορεί να αντιμετωπίζει προβλήματα στο παιχνίδι, αλλά δεν μπορεί να εξαλείψει την αίσθηση της αδικίας που νιώθουμε, ειδικά την στιγμή που η Tango Gameworks άξιζε καλύτερη μεταχείριση.

Το Update και οι αλλαγές του φαίνονται παρακάτω…

We’ve released a patch today that takes care of some remaining issues.

Check out the changes, and thank you again for your support of Hi-Fi RUSH. You’re all rockstars!

PlayStation 5 and PC

  • (Track 01) After reducing QA-1MIL to zero health, a collision issue would occur where players would fall out of the geometry. Chai will now properly fall to the ground, instead of into the abyss.
  • (Track 01) Fixed an issue during the latter half of the 2D area whereby the camera would not follow Chai when the elevating lift falls.
  • (Track 02) Corrected a defect whereby if you touched Rekka during her electric charge, your final Rank would not correlate with the Chorus score.
  • Some issues would occur when trying to use Macaron’s Gravity Well while Rhythm Parrying an enemy. Well, this is now fixed!
  • (Track 03) Cutscenes previously would not play correctly if a Health Tank was consumed during the fight with the HG-0G. Feel free to block a few more hits with your face because this bug is fixed!
  • Fixed various text issues.

PlayStation 5

  • (Track 01) During the “Dodge Attack” tutorial, there was a discrepancy between what Smidge said and the text. The text will <NOW DISPLAY CORRECTLY>.

All Platforms

  • (Track 01) We also QA’d some other issues during the QA-1MIL fight, particularly around transitions between phases.
  • Fixed even more text bugs! They just don’t stop!
  • Drink prices adjusted in Vandelay vending machines to reflect local currency conversion.