Η Square Enix “δεν είναι ευχαριστημένη” με τις πωλήσεις των Final Fantasy XVI & VII Rebirth

Η Square Enix ανακοίνωσε νωρίτερα αυτή την εβδομάδα ότι θα ακολουθήσει επιθετικά μια στρατηγική ανάπτυξης και έκδοσης βιντεοπαιχνιδιών προς περισσότερες πλατφόρμες και συστήματα, αφού οι μεγάλες αποκλειστικότητες της κονσόλας PS5 απέτυχαν να ανταποκριθούν στις προσδοκίες.

Σύμφωνα με τον δημοσιογράφο του Bloomberg, Takashi Mochizuki, οι πωλήσεις του Final Fantasy 16 δεν έπιασαν τους στόχους της εταιρείας ακόμα και αν το άνοιγμά του έδειχνε θετική απόκριση από τους παίκτες. Η κυκλοφορία του παιχνιδιού στους υπολογιστές θέλει να φέρει τον τίτλο σε μια καλύτερη κατάσταση – αλλά ακόμα και αυτό δεν είναι σίγουρο.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με το δημοσίευμα, η Square Enix ανακοίνωσε στους επενδυτές της ότι τα Final Fantasy 16, Final Fantasy VII Rebirth και Foamstars πωλήθηκαν λιγότερο από ό,τι αναμενόταν, μειώνοντας τα αναμενόμενα έσοδα και κέρδη της εταιρίας.

Παρά τις επιπτώσεις στα οικονομικά, οι πωλήσεις του Final Fantasy 16 ανταποκρίθηκαν στις προβλέψεις, αλλά το παιχνίδι δεν κατάφερε να διατηρήσει την αναμενόμενη δυναμική, ενώ τα Final Fantasy VII Rebirth και Foamstars απέτυχαν να φτάσουν ακόμη και τους αρχικούς στόχους πωλήσεων.

Για την αδυναμία επίτευξης των στόχων, ενδέχεται να έπαιξε ρόλο στην απόδοσή τους η αποκλειστικότητα στα PS5, ενώ παρά τις αποτυχίες στις πωλήσεις, η εταιρία δεν θεωρεί τις επιδόσεις τους “κακές”. Γι’αυτόν τον λόγο και η Square Enix προχωράει και σε μια πιο “επιθετική” στρατηγική για το μέλλον της.