H Bandai Namco σταματάει την ανάπτυξη “τουλάχιστον” πέντε παιχνιδιών

Η Bandai Namco αποκάλυψε πως σταμάτησε την ανάπτυξη “τουλάχιστον” πέντε έργων μετά από μια ανασκόπηση για την εφαρμογή «αυστηρότερων προτύπων» και «έμφαση στην ποιότητα» στα επερχόμενα παιχνίδια της.

Η εταιρεία μείωσε τις προβλέψεις κερδών της λόγω “απωλειών αποτίμησης”. Αυτές οι ζημίες περιλαμβάνουν “απώλειες μετά από επανεξέταση της σύνθεσης των τίτλων στα σχέδια του επόμενου μεσοπρόθεσμου προγράμματος”.

Σύμφωνα με το VGC, η Bandai Namco επιβεβαίωσε την διακοπή ανάπτυξης μαζί με την απόφαση να σταματήσει την υποστήριξη διαφόρων online παιχνιδιών και έργων.

Η Bandai Namco αποκάλυψε ότι έχει εφαρμόσει “αυστηρότερα πρότυπα για τη συνέχιση της ανάπτυξης” και είπε ότι επιδιώκει να δημιουργήσει ένα “βέλτιστο και καλά ισορροπημένο σύνολο τίτλων” τα επόμενα χρόνια, με έμφαση στην ποιότητα.

Προβλέπουμε ότι αυτή η αλλαγή στρατηγικής ενδεχομένως να οφείλεται και στην πρόσφατη κυκλοφορία του Jujutsu Kaisen: Cursed Clash, όπου στις 15 Φεβρουαρίου κατέγραψε all-time low μηδέν παικτών σύμφωνα με το Steam Charts (ενώ τώρα δυσκελεύεται να κρατήσει πάνω από 250 παίκτες).