Ubisoft: “Οι παίκτες πρέπει να συνηθίσουν το να “μην τους ανήκουν τα παιχνίδια”

Άλλη μια μέρα, άλλη μια αμφιλεγόμενη ατάκα από την…”αγαπημένη” μας Γαλλική εταιρεία, Ubisoft. Συγκεκριμένα, μια συνέντευξη που δόθηκε από έναν διευθυντή της Ubisoft προκάλεσε αρκετές αντιδράσεις με μια δήλωση σχετικά με την ιδιοκτησία των αντίγραφων των παιχνιδιών.

Ο διευθυντής συνδρομών της Ubisoft, Phillipe Tremblay, ο οποίος μίλησε πρόσφατα στο Gamesindustry.biz για το ψηφιακό μέλλον και συγκεκριμένα για το Ubisoft Plus, δήλωσε ότι οι καταναλωτές τελικά «βολεύτηκαν» στο να μην κατέχουν τις ταινίες τους σε CD ή DVD και ότι μια παρόμοια αλλαγή στάσης «πρέπει να συμβεί» και στα παιχνίδια.

Ένα από τα πράγματα που είδαμε είναι ότι οι παίκτες έχουν συνηθίσει, σαν στα DVD, να έχουν και να κατέχουν τα παιχνίδια τους. Αυτή είναι η καταναλωτική αλλαγή που πρέπει να συμβεί.

Συνεχίζει εξηγώντας ότι το να μην έχεις ένα παιχνίδι δεν σημαίνει ότι χάνεις την πρόοδό σου και ότι εξακολουθείς να κρατάς τον χρόνο που επένδυσες και ό,τι έχεις δημιουργήσει, παρόλο που δεν έχεις ένα φυσικό αντίγραφο για να βάλεις στο ράφι σου.

Ο Tremblay λέει επίσης ότι «κατανοεί την οπτική των παικτών» όσον αφορά την κατοχή παιχνιδιών, αλλά ισχυρίζεται ότι υπηρεσίες όπως το Ubisoft+ θα τους επιτρέψουν να έχουν πρόσβαση στα παιχνίδια τους «όποτε θελήσουν» – με το αζημίωτο φυσικά.

Οι συνδρομητικές υπηρεσίες γίνονται όλο και πιο διαδεδομένες στη βιομηχανία, με πολλούς εκδότες να στοχεύουν να μιμηθούν την επιτυχία που παρατηρείται σε άλλους τομείς ψυχαγωγίας, όπως το streaming. Ο Tremblay, ως διευθυντής συνδρομών, εκφράζει θετική άποψη για αυτήν την τάση, τονίζοντας την ευκολία και την αξία για τους παίκτες. Ωστόσο, παραμένουν ανησυχίες, όπως η πιθανή απώλεια πρόσβασης σε παιχνίδια λόγω της αφαίρεσής τους από συνδρομητικές υπηρεσίες ή ηλεκτρονικά καταστήματα. Το παράδειγμα τίτλων όπως το Alan Wake και το The Crew, που αντιμετώπισαν την αφαίρεση λόγω προβλημάτων αδειοδότησης, υπογραμμίζει τους κινδύνους που συνδέονται με ένα αποκλειστικά ψηφιακό μέλλον.

Παρά αυτές τις προκλήσεις, οι εκδότες είναι πιθανό να συνεχίσουν να πιέζουν για ένα μοντέλο που εστιάζει στη συνδρομή, αντικατοπτρίζοντας την επιτυχία που παρατηρείται στις αγορές περιεχομένου που βασίζεται σε βίντεο. Από την άλλη, οι παίκτες ίσως να συνεχίζουν να πιέζουν για ψηφιακά και φυσικά αντίγραφα αλλά και το δικαίωμα της ιδιοκτησίας. Αχ…Ubisoft!