Διαθέσιμο το πρώτο tech demo για τα Work Graphs του DirectX 12 Ultimate

Η Microsoft κυκλοφόρησε επίσημα ένα νέο χαρακτηριστικό για το DirectX 12 Ultimate, το οποίο λέγεται Work Graphs μαζί με ένα νέο Tech Demo. Το Work Graphs παρέχει νέους τύπους αυτονομίας για τις GPU, που προσπαθούν να εξαλείψουν τα σημεία συμφόρησης της CPU. 

Τα Work Graphs στο Direct3D 12 (D3D12) API διαθέτουν δυναμική επιλογή και shaders σε micro-level. Η Compusemble δημοσίευσε ένα βίντεο δοκιμής των Work Graphs σε σύστημα με NVIDIA GeForce RTX 4090 και AMD Ryzen 7 7700X.

Βλέποντας το βίντεο παρατηρούμε βελτίωση της απόδοσης σε συγκεκριμένα σενάρια και όχι την συνεχής χρήση των Work Graphs σε κάθε περίπτωση. Σε αρκετά σημεία του demo οι διαδικασίες τρέχουν χωρίς τη νέα δυνατότητα.

Ωστόσο, δεν σημαίνει πως τα Work Graphs θα επηρεάσουν την δημιουργία των μελλοντικών παιχνιδιών και θα βρουν εφαρμογή στη gaming βιομηχανία. Το παραπάνω αποδεικνύεται και με το παράδειγμα του DX12 Mesh Shaders της Microsoft και το ένα μόνο παιχνίδι που τα εκμεταλλεύεται. Ένα θετικό δείγμα για το μέλλον του εργαλείου θα ήταν η υποστήριξη των επόμενων κονσολών PlayStation και Xbox.

Περισσότερες λεπτομέρειες θα βρείτε στις επίσημες σελίδες της NVIDIA και της Microsoft. Μπορείτε και εσείς να κατεβάσετε το tech demo της NVIDIA από αυτόν τον σύνδεσμο .