To Black Myth: Wukong θα υποστηρίζει RTX

Η NVIDIA αποκάλυψε πως το Black Myth: Wukong θα διαθέτει υποστήριξη Ray Tracing στους υπολογιστές, εκμεταλλευόμενο τις νέες τεχνολογίες και αναβαθμίσεις της εταιρείας. Η NVIDIA έχει επιβεβαιώσει την υποστήριξη των Ray Tracing Global Illumination, Shadows και Reflections, ενισχύοντας την οπτική ποιότητα του παιχνιδιού.

Θα υποστηρίζεται επίσης το DLSS 3.5 Ray Reconstruction, βελτιώνοντας την οπτική για όλους τους κατόχους GPU της σειράς RTX, μειώνοντας τον θόρυβο στα εφέ ακτινών.

Αν και οι επίσημες απαιτήσεις συστήματος δεν έχουν ακόμη αποκαλυφθεί, η χρήση της Unreal Engine 5 από το παιχνίδι δημιουργεί ελπίδες για επεκτασιμότητα και καλύτερη απόδοση.

Τέλος, η NVIDIA κυκλοφόρησε ένα νέο trailer που παρουσιάζει τα RTX εφέ του Black Myth: Wukong, προσφέροντας μια γεύση από τα εκπληκτικά γραφικά του παιχνιδιού. Οι πάικτες μπορούν να περιμένουν περισσότερες λεπτομέρειες στο μέλλον, με τον τίτλο να κυκλοφορεί στις 20 Αυγούστου.