Indie devs & Triple-I Initiative: Μια συνεργασία για νέα indie gems

Last updated:

Κατά τη διάρκεια του συνεδρίου προγραμματιστών παιχνιδιών της περασμένης εβδομάδας στο Σαν Φρανσίσκο, τα μυαλά πίσω από τις indie επιτυχίες Slay the Spire και Darkest Dungeon έριξαν φως στο μεταβαλλόμενο τοπίο της χρηματοδότησης προς τα indie studios.

Ο Casey Yano, συνιδρυτής της Mega Crit, του στούντιο πίσω από το Slay the Spire, αποκάλυψε ότι πολλές μικρές ομάδες, με λιγότερα από 35 μέλη, αντιμετωπίζουν εμπόδια όπως περικοπές χρηματοδότησης και ακυρώσεις συμφωνιών, σηματοδοτώντας ένα δύσκολο περιβάλλον. Παρά την επιτυχία τους, ο Yano εξέφρασε την ευγνωμοσύνη του για την ικανότητα της Mega Crit, αναγνωρίζοντας το άγχος που επικρατεί μεταξύ εκείνων που εξαρτώνται από εξωτερική χρηματοδότηση.

Τόσο το Slay the Spire όσο και το Darkest Dungeon πέτυχαν αναγνώριση αφού αρχικά κυκλοφόρησαν στο Steam Early Access και αργότερα βρήκαν σπίτι σε πλατφόρμες όπως το PC Game Pass. Ωστόσο, ο Chris Bourassa, διευθυντής του Darkest Dungeon, σημείωσε ότι το εύρος των συμφωνιών με πλατφόρμες όπως η Microsoft και η Epic Games έχει μειωθεί από την έναρξη των συνδρομητικών υπηρεσιών όπως το Game Pass. Οι Yano και Bourassa τόνισαν μια αισθητή μείωση του μεγέθους αυτών των συμφωνιών, υποδηλώνοντας μια μετατόπιση από τις “μεγάλες μέρες” των σημαντικών προσφορών.

Σε απάντηση σε αυτές τις αλλαγές, οι ανεξάρτητοι προγραμματιστές διερευνούν συλλογικές προσπάθειες για να περιηγηθούν στο εξελισσόμενο τοπίο. Η Red Hook Studios, ο προγραμματιστής πίσω από το Darkest Dungeon, επέλεξε μια αποκλειστική κυκλοφορία στην Epic για το sequel του παιχνιδιού, μια απόφαση που προκάλεσε κάποιες διαμάχες.

Παρά τη μικτή υποδοχή στις συμφωνίες αποκλειστικότητας, τέτοιες ρυθμίσεις έχουν προσφέρει ένα δίχτυ οικονομικής ασφάλειας για indie studios, διασφαλίζοντας κάποιο επίπεδο σταθερότητας εν μέσω αβεβαιοτήτων.

Για να βοηθήσει την κατάσταση που βιώνουν οι indie devs, η Evil Empire, το γαλλικό indie στούντιο που φημίζεται για τη δουλειά του στις επεκτάσεις των Dead Cells τα τελευταία πέντε χρόνια, ενστερνίζεται την ταυτότητά του ως προγραμματιστή “triple I”, που στέκεται ως ανεξάρτητο στούντιο με την ικανότητα να προσφέρει κορυφαία παιχνίδια.

Σε μια προσπάθεια να επεκτείνει τη συνεργασία πέρα από την ανάπτυξη παιχνιδιών, η Evil Empire πρωτοστάτησε με το Triple-I Initiative, συνεργαζόμενη με άλλες indie ισχυρές εταιρείες όπως αυτές των Slay the Spire, Darkest Dungeon, Vampire Survivors και Terraria.

Η έκθεση θα προβληθεί στις 10 Απριλίου και θα περιλαμβάνει περισσότερα από 30 παιχνίδια, αντανακλώντας τη συλλογική δημιουργικότητα και την καινοτομία της κοινότητας της indie gaming σκηνής.

Μιλώντας για τη γένεση του Triple-I Initiative, ο Bérenger Dupré, διευθυντής μάρκετινγκ της Evil Empire, τόνισε την επιθυμία του στούντιο να δημιουργήσει μια πλατφόρμα που γεφυρώνει το χάσμα μεταξύ των mainstream εκδηλώσεων gaming και πιο εξειδικευμένων εκθέσεων όπως το Wholesome Direct.

Δίνοντας έμφαση σε συνοπτικές και εντυπωσιακές παρουσιάσεις χωρίς υπερβολές, η εκδήλωση στοχεύει να αιχμαλωτίσει το κοινό με trailer και εκπλήξεις, θέτοντας ένα νέο πρότυπο για ανακοινώσεις indie παιχνιδιών.

Τα συνεργαζόμενα στούντιο, συμπεριλαμβανομένων των Red Hook Studios και Mega Crit, αγκάλιασαν με ανυπομονησία την ευκαιρία να συμμετάσχουν στο Triple-I Initiative, αναγνωρίζοντας τις δυνατότητές του να απηχήσει στο κοινό που αναζητά αυθεντικές και καθηλωτικές εμπειρίες gaming.

Το Triple-I Initiative υπόσχεται να γιορτάσει την ουσία του indie gaming στις 10 Απριλίου.