H Square Enix ετοιμάζεται να επενδυσει στην ποιότητα αντί στην ποσότητα

Κατά την τελευταία οικονομική της ανάλυση, η Square Enix σημείωσε πτώση 70% στα καθαρά κέρδη της και κατέγραψε έκτακτη ζημία 22,1 δισεκατομμυρίων γιεν μετά την εγκατάλειψη εγκεκριμένων έργων που κρίθηκαν ασύμφορα.

Αυτό ακολούθησε την ανακοίνωση μιας σημαντικής αλλαγής στην πολιτική της, η οποία περιλαμβάνει την επικέντρωση στην ποιότητα έναντι της ποσότητας και την τακτική κυκλοφορία τίτλων AAA. Το νέο μεσοπρόθεσμο επιχειρηματικό πλάνο αναφέρεται επίσης σε «μεσαίου μεγέθους τίτλους», αλλά η έμφαση στους «υψηλής ποιότητας» και «AAA» τίτλους προκάλεσε ανησυχίες ότι η Square Enix θα επικεντρωθεί μόνο στα μεγάλα της IP, εις βάρος των μικρότερων, πιο πειραματικών τίτλων.

Σε πρόσφατη συνάντηση μετόχων, ο CEO της Square Enix, Takashi Kiryu, απάντησε σε αυτή την ανησυχία. Σύμφωνα με τον ανεξάρτητο δημοσιογράφο michsuzuki, όταν ρωτήθηκε αν η νέα προσέγγιση «ποιότητα έναντι ποσότητας» σημαίνει το τέλος των indie παιχνιδιών, ο Kiryu απάντησε ότι εργάζονται σκληρά και σε αυτά. Αν και δεν μπορεί να αναφέρει συγκεκριμένους τίτλους αυτή τη στιγμή, ο αγωγός ανάπτυξης περιλαμβάνει όχι μόνο μεγάλους τίτλους αλλά και μικρότερα indie παιχνίδια, υπογραμμίζοντας ότι η ανάπτυξη indie παιχνιδιών δεν αποκλείεται.

Η νέα μεσοπρόθεσμη επιχειρηματική στρατηγική της Square Enix φαίνεται να αντικατοπτρίζει τις παρατηρήσεις του Kiryu από τον Ιανουάριο. Ο CEO είχε τονίσει ότι η εταιρεία έκανε λάθος κυκλοφορώντας πολλούς τίτλους που ήταν μεταξύ AAA και indie, επισημαίνοντας την ανάγκη να επικεντρωθούν στους μεγάλους τίτλους από τη μια πλευρά και στα μικρά casual indie παιχνίδια (όπως το PowerWash Simulator) από την άλλη.

Επιπλέον, στην ίδια ερώτηση των μετόχων για τον αριθμό των τίτλων AAA που σκοπεύει να κυκλοφορήσει ετησίως η Square Enix, ο Kiryu δεν έδωσε συγκεκριμένο αριθμό, εξηγώντας ότι η εταιρεία δίνει προτεραιότητα στις καλά χρονισμένες κυκλοφορίες, αποφεύγοντας την “κανιβαλισμό” των πωλήσεων των παιχνιδιών της.