H Electronic Arts θέλει να χρησιμοποιεί Generative A.I. ‘όσο πιο γρήγορα γίνεται’

Δεν είναι κρυφό πως μεγάλες εταιρείες ανάπτυξης και έκδοσης βιντεοπαιχνιδιών “γλυκοκοιτάνε” την άνοδο των Generative A.I. και πως με τον καιρό θέλουν να τα χρησιμοποιήσουν στις διαδικασίες τους. Ο CEO της Electronic Arts, Andrew Wilson είναι ένας εξ’ αυτών αφού επανέλαβε τον ενθουσιασμό του για την ενσωμάτωση εργαλείων τεχνητής νοημοσύνης που δημιουργούνται στα στούντιο της EA κατά τη διάρκεια πρόσφατης κλήσης επενδυτών.

Ο Wilson εξέφρασε τη βεβαιότητα ότι περισσότερο από το 50% των διαδικασιών ανάπτυξης της EA θα μπορούσε να επωφεληθεί από τις εξελίξεις στη γενετική τεχνητή νοημοσύνη, με τις ομάδες να επιδιώκουν ενεργά την εφαρμογή σε όλη την εταιρεία.

Με πρόσβαση σε δεκαετίες ιδιόκτητων δεδομένων, η EA στοχεύει να βελτιώσει την αποτελεσματικότητα τα επόμενα τρία χρόνια, οραματιζόμενη τη δημιουργία μεγαλύτερων κόσμων στα παιχνίδια και πλουσιότερων αφηγήσεων εντός πέντε ετών ή νωρίτερα. Ο Wilson τόνισε την προθυμία των προγραμματιστών να αγκαλιάσουν τις τεχνολογίες AI, υπογραμμίζοντας τη φιλοδοξία της βιομηχανίας να παράγει μεγαλύτερα, πιο καινοτόμα παιχνίδια με επιταχυνόμενο ρυθμό, ώστε να προσελκύσει ένα παγκόσμιο κοινό.

Θυμίζουμε πως ενώ παρατηρείται μια αύξηση στην υιοθέτηση της γενετικής τεχνητής νοημοσύνης, υπάρχουν σκέψεις μεταξύ των developers σχετικά με τις ηθικές της επιπτώσεις. Μια πρόσφατη έρευνα της GDC αποκάλυψε ότι το 31% των προγραμματιστών ενσωματώνουν ήδη τη γενετική τεχνητή νοημοσύνη στις ροές εργασίας τους, κυρίως για επιχειρηματικές εργασίες, μάρκετινγκ και διαχείριση. Ωστόσο, οι ανησυχίες σχετικά με τις ηθικές προεκτάσεις εξακολουθούν να υφίστανται, με το 42% των ερωτηθέντων να εκφράζει σημαντική ανησυχία και ένα άλλο 42% να αναγνωρίζει κάποιο επίπεδο ανησυχίας.

Πάντως, ο Andrew Wilson διατηρεί μια προσεκτική στάση σε αναδυόμενες τεχνολογίες όπως τα NFT, τονίζοντας τη σημασία της συλλεκτικότητας. Το όραμα του Wilson για την παραγωγική τεχνητή νοημοσύνη εκτείνεται πέρα από τα κέρδη αποδοτικότητας, οραματιζόμενος την ευρεία υιοθέτησή της όχι μόνο ως εργαλείο εσωτερικής ανάπτυξης αλλά και από δισεκατομμύρια παίκτες παγκοσμίως για να δημιουργήσουν το δικό τους περιεχόμενο, μεταμορφώνοντας δυνητικά τη φύση της διαδραστικής ψυχαγωγίας. Οραματίζεται να προσφέρει εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης στην κοινότητα για να αυξήσει τις εμπειρίες του παιχνιδιού, κάνοντας παραλληλισμούς με το πώς το YouTube έφερε επανάσταση στα παραδοσιακά μέσα.

Επιπλέον, ο Wilson άφησε να εννοηθεί ότι το επόμενο παιχνίδι Battlefield θα είναι μια «καταπληκτική ζωντανή υπηρεσία» κατά τη διάρκεια της κλήσης επενδυτών, υποδεικνύοντας τη συνεχιζόμενη εστίαση της EA στο Live Service μοντέλο.