Colossal Order: Προειδοποίηση για τοξικότητα στο Cities: Skylines 2

Η κυκλοφορία του Cities: Skylines 2 δεν ήταν στρωμμένη με ροδοπέταλα. Αντιμετώπισε προκλήσεις που χαρακτηρίστηκαν από προβλήματα απόδοσης και την απουσία κρίσιμων χαρακτηριστικών όπως ένα πρόγραμμα επεξεργασίας, με αποτέλεσμα μια μικτή αξιολόγηση των παικτών στο Steam.

Η διευθύνουσα σύμβουλος της Colossal Order, Mariina Hallikainen, τόνισε μια ανησυχητική αύξηση της τοξικής συμπεριφοράς στην κοινότητα μετά την κυκλοφορία, επηρεάζοντας τόσο τους προγραμματιστές όσο και τους παίκτες. Αυτό το “άνευ προηγουμένου” επίπεδο τοξικότητας θα μπορούσε ενδεχομένως να βλάψει το παιχνίδι μακροπρόθεσμα, αποθαρρύνοντας την αλληλεπίδραση και τη συμμετοχή της κοινότητας.

“Μακροπρόθεσμα, αυτό θα βλάψει πραγματικά όχι μόνο τη διάθεση και την ευτυχία των μελών της κοινότητας, αλλά επίσης θα αποθαρρύνει τη δημιουργικότητα και τις αλλαγές, κάτι που θα ήταν πολύ λυπηρό να δούμε.”

Πάντα εκτιμούσαμε την παρουσία των προγραμματιστών στις διάφορες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης και την άμεση επικοινωνία με την κοινότητα, αλλά η μεγαλύτερη ευθύνη μας θα είναι πάντα να προστατεύουμε την ομάδα και να διασφαλίζουμε ότι εργάζονται σε ένα ασφαλές περιβάλλον, ώστε να τους επιτρέπεται να κάνουν το καλύτερο δυνατό διατηρώντας κίνητρα και παραγωγικότητα. Ελπίζουμε λοιπόν ότι μπορούμε όλοι μαζί να συνεργαστούμε ώστε οι προγραμματιστές μας να μπορούν να παραμείνουν και να είναι συνεχώς ενεργοί.

Η Hallikainen δήλωσε πως ψάχνουν τρόπους να αντιμετωπίσουν αυτήν την τοξικότητα σε μήνυμά της στα Forums της Paradox όπου υπάρχει και μια θετική ανταπόκριση σε όλο αυτό – κάτι που δεν μπορούμε να πούμε και για το Steam.

Πολλές απαντήσεις αναδεικνύουν την κατάσταση του παιχνιδιού ως την πραγματική πηγή του προβλήματος και κατηγορούν την Hallikainen ότι προσπαθεί να κατηγορήσει τους παίκτες για την κακή κυκλοφορία του παιχνίδι. Ωστόσο, η Hallikainen απάντησε ότι «η τοξικότητα και η κριτική είναι διαφορετικά πράγματα»

Η τοξικότητα είναι οι απειλές, η επίθεση σε ανθρώπους και το να είσαι ένας “ειλικρινής κακός”. Δεν έχει να κάνει με το να εξηγείς ποια προβλήματα με το παιχνίδι μπορεί να αντιμετωπίζεις και τι θέλεις να διορθώσουν ή να βελτιώσουν πρώτα οι προγραμματιστές. Δεν θέλουμε επαίνους, θέλουμε μια κοινότητα όπου μπορούμε να συζητήσουμε με τους παίκτες για το παιχνίδι, τι λειτουργεί και τι όχι χωρίς να αντιμετωπίζουμε επιθετικότητα“.

Τέλος, η Hallikainen είπε ότι ο editor αναμένεται να είναι έτοιμος για δοκιμές “σε λίγες εβδομάδες”. Πριν από τη κυκλοφορία του, θα κυκλοφορήσει μια ενημερωμένη έκδοση κώδικα με διάφορες διορθώσεις.