Takashi Kiryu: “Η Square Enix πρέπει να ελαττώσει τις κυκλοφορίες της”

Σε ένα επενδυτικό Q&A από τον Νοέμβριο που δημοσιεύθηκε πρόσφατα στα αγγλικά, ο πρόεδρος της Square Enix, Takashi Kiryu, πιστεύει ότι η εταιρεία πρέπει να διαφοροποιήσει την παραγωγή παιχνιδιών της, αλλά και να επικεντρωθεί σε λιγότερες κυκλοφορίες.

Σύμφωνα με τις απαντήσεις του:

Επειδή διαθέτουμε ισχυρές IP, όπως τα franchise Dragon Quest και Final Fantasy, πιστεύω ότι έχουμε την τάση να βασιζόμαστε υπερβολικά σε συγκεκριμένα στυλ ή είδη παιχνιδιού. Εν τω μεταξύ, τα γούστα των πελατών στην αγορά παιχνιδιών έχουν διαφοροποιηθεί και οι πελάτες έχουν αρχίσει να απολαμβάνουν περιεχόμενο από διάφορα είδη.

Ο Kiryu εστίασε και στην επιτυχία μικρότερων παιχνιδιών όπως το PowerWash Simulator:

Θέλω να αυξήσω την αναπτυξιακή μας επάρκεια ενισχύοντας τις εσωτερικές μας δυνατότητες ανάπτυξης, ώστε να είμαστε σε θέση να επιτύχουμε μεγαλύτερη ποικιλομορφία στους τίτλους μας.

Όσο για τις λιγότερες κυκλοφορίες, δήλωσε:

Μακροπρόθεσμα, πρέπει να ενισχύσουμε το εσωτερικό τμήμα της αναπτυξιακής μας λειτουργίας. Πιο συγκεκριμένα, εννοώ ότι θέλουμε να επικεντρώσουμε τους αναπτυξιακούς μας πόρους σε προσεκτικά επιλεγμένους νέους τίτλους που θα αναπτύξουμε σε υψηλό επίπεδο ποιότητας. Ταυτόχρονα, αντί να επικεντρωνόμαστε αποκλειστικά σε σημαντικούς τίτλους, θέλουμε να αναλάβουμε και νέες προκλήσεις, εν μέρει επειδή θέλουμε να προσθέσουμε στην ποικιλομορφία των τίτλων μας, όπως σημείωσα προηγουμένως, επιτρέποντας επίσης στους devs μας να επεκτείνουν τις δυνατότητες και δεξιότητές τους.

Καθώς οι ανάγκες των πελατών μας και οι τύποι των διαθέσιμων συσκευών έχουν διαφοροποιηθεί, προσπαθήσαμε να δημιουργήσουμε επιτυχίες αναπτύσσοντας μια μεγάλη ποικιλία τίτλων και όχι εστιάζοντας μόνο σε κάποιους. Πιστεύω ότι αυτό είχε ως αποτέλεσμα τη διάσπαση των πόρων μας.

Η αγορά πολώνεται όλο και περισσότερο μεταξύ blockbuster και indie τίτλων, αλλά πιστεύω ότι έχουμε αναπτύξει πολλούς τίτλους που έπεσαν κάπου στη μέση. Θέλω να κάνω πιο σαφείς διακρίσεις στο μέλλον.

Τέλος, ο Kiryu παραδέχτηκε τη σημασία του επερχόμενου Final Fantasy 7 Rebirth ως «τη σημαντικότερη μεταβλητή με την οποία μπορούμε να επιτύχουμε τον ετήσιο στόχο των 55,0 δισεκατομμυρίων ¥». Πέρα όμως από το FF7R, η Square Enix στοχεύει και στην επιτυχία του επερχόμενου Foamstars – το οποίο ο Kiryu έχει κουραστεί να το συγκρίνουν με το Splatoon.