Τα παιχνίδια της Larian Studios δεν θα μπούν σε συνδρομητική υπηρεσία

Λίγες ώρες μετά την δήλωση του Phillipe Tremblay της Ubisoft, ότι οι παίκτες πρέπει να συνηθίσουν το να “μην τους ανήκουν τα παιχνίδια” και πως θα πρέπει να μάθουν στις συνδρομητικές υπηρεσίες, η Larian Studios και συγκεκριμένα o CEO της, Swen Vincke, πέρασε στην σε δική του δήλωση σχετικά με τα παιχνίδια της εταιρείας.

Συγκεκριμένα, δήλωσε πως:

“Όποιο κι αν είναι το μέλλον των παιχνιδιών, το περιεχόμενο θα είναι πάντα βασιλιάς. Αλλά θα είναι πολύ πιο δύσκολο να αποκτήσετε καλό περιεχόμενο εάν η συνδρομή γίνει το κυρίαρχο μοντέλο και μια επιλεγμένη ομάδα αποφασίσει τι θα βγει στην αγορά και τι όχι. Απευθείας από τον προγραμματιστή στους παίκτες είναι ο σωστός τρόπος.”

“[Τα συνδρομητικά μοντέλα] θα καταλήγουν πάντα να είναι ασκήσεις ανάλυσης κόστους/οφέλους που αποσκοπούν στη μεγιστοποίηση του κέρδους”

“Δεν θα βρείτε τα παιχνίδια μας σε κάποια συνδρομητική υπηρεσία, ακόμα κι αν σέβομαι ότι για πολλούς προγραμματιστές είναι μια ευκαιρία να αναδείξουν το παιχνίδι τους. Δεν έχω θέμα με αυτό. Θέλω απλώς να βεβαιωθώ ότι το άλλο οικοσύστημα δεν θα πεθάνει επειδή είναι πολύτιμο.”

Φυσικά, άλλα μέλη της βιομηχανίας μοιράστηκαν την γνώμη τους με την δήλωση του Tremblay. O CEO της Limited Run Games δήλωσε:

“Το μισώ απολύτως όλο αυτό, αλλά νομίζω ότι η ατυχής πραγματικότητα είναι ότι μέσα στα επόμενα δέκα με δεκαπέντε χρόνια, οι υπηρεσίες συνδρομής και τα cloud θα είναι η κύρια μέθοδος διανομής παιχνιδιών. Ωστόσο, θα συνεχίσουμε να κυκλοφορούμε φυσικά αντίγραφα μέχρι και το πικρό τέλος.”

Ενώ ο Samuel Deats, παραγωγός και σκηνοθέτης του Netflix’s Castlevania δήλωσε:

Πρέπει η βιομηχανία των βιντεοπαιχνιδιών να κατανοήσει ότι ολόκληρη η συμφωνία μηνιαίας συνδρομής δεν είναι ένα επιχειρηματικό μοντέλο που πρέπει να κυνηγηθεί. Είναι ένα τρομερό χάος στην μεριά μας. Είναι ΕΥΛΟΓΙΑ που τα βιντεοπαιχνίδια είναι άμεσες αγορές. Μην το αφήσετε ποτέ [να περάσει.]”

Πάντως, ο Vincke δήλωσε και στο παρελθόν ότι το Baldur’s Gate 3 δεν θα μπει στο Game Pass καθώς δημιούργησαν “ένα μεγάλο παιχνίδι και είναι δίκαιο να πληρώνεται ως κάτι τέτοιο”. Από την άλλη, η Microsoft χρειάζεται αρκετούς παράγοντες για να μπει ένα παιχνίδι στην υπηρεσία της όπως το πόσο “Wow” είναι και την συνεργασία με τις εκάστοτε ομάδες – και φυσικά, τα κόστη.