Tα Godus & Godus Wars μας αποχαιρετούν

Το Godus, ένα παιχνίδι που ήθελε να γίνει ο “απόλυτος προσωμοιωτής θεΐκής δύναμης” και συνδέεται με τον νικητή ενός παλιού παιχνιδιού ονόματι Curiosity, έχει γίνει γνωστό κυρίως για την προβληματική ανάπτυξη του. Σχεδιασμένο από τον Peter Molyneux, γνωστό για τα παιχνίδια του όπως το Populous και το Fable, το Godus μοίρασε άπλετα απογοήτευση καθώς το concept του «μοναδικού» ελαττώθηκε κατά πολύ και το ίδιο το παιχνίδι αποδείχθηκε κατώτερο.

Το έργο εγκαταλείφθηκε αργότερα και μια επαναφορά του επικεντρωμένη σε μάχες και πόλεμο που ονομάστηκε Godus Wars εμφανίστηκε το 2016, με παρόμοια μοίρα εγκατάλειψης. Τα δύο παιχνίδια έχουν παραμείνει στο Steam σε Early Access, μαστίζονται από αρνητικές κριτικές και ελάχιστη αφοσίωση από τους παίκτες και τους developers.

H 22cans, η ομάδα ανάπτυξης, ανακοίνωσε πρόσφατα πως και τα δύο παιχνίδια θα φύγουν από το Steam λόγω επερχομένων τεχνικών αλλαγών που θα επηρεάσει την δυνατότητα να “ταΐζουν” απαραίτητα αρχεία σε νέους χρήστες.

Συγκεκριμένα, το μήνυμα γράφει:

Δυστυχώς, λόγω μιας επερχόμενης τεχνικής αλλαγής στις Amazon Web Services, που θα επηρεάσουν την ικανότητά μας να προωθούμε τα απαραίτητα αρχεία παιχνιδιού σε νέους χρήστες, αυτοί οι τίτλοι πρόκειται να αποσυρθούν από το κατάστημα του Steam. Να είστε βέβαιοι ότι οι υπάρχοντες παίκτες μπορούν να συνεχίσουν να απολαμβάνουν αυτά τα παιχνίδια χωρίς διακοπή.

Παρά την ευγνωμοσύνη προς τους παίκτες για την αφοσίωσή τους και την υποστήριξή τους, τα παιχνίδια έγιναν γνωστό για την κακή πορεία τους με αποτέλεσμα να είναι ένα μεγάλο αγκάθι στην φήμη του Molyneux. Φυσικά, ο δημιουργός μας προετοιμάζει για ένα νέο project ονόματι MOAT αλλά δεν περιμένουμε πολλά.