League of Legends – Δυσαρέσκεια για το Arena Mode

Μετά την αναπάντεχη επιτυχία των URF και One For All Game Modes για το League of Legends, η ξαφνική προσθήκη του Arena Mode ήταν ένας αέρας φρεσκάδας στις λειτουργίες του παιχνιδιού. Το Mode αναδείχθηκε ως ένας από τους πιο αγαπημένους τρόπους παιχνιδιού, προσφέροντας μια αναζωογονητική εμπειρία με τη μορφή περιορισμένου χρόνου, όπου τέσσερις ομάδες των δύο μάχονταν σε πολλαπλούς γύρους και διαφορετικές αρένες.

Η λογική του game mode είναι απλή και λειτουργεί κάπως ως Battle Royale με μια δόση από TeamFight Tactics. Οι ομάδες των οποίων η ζωή μηδενίζεται αποκλείεται από επόμενους γύρους ενώ στην αρχή χάνουν και σημαντικό χρηματικό ποσό από το ταμείο τους.

Το Mode αμέσως έγινε αγαπητό από τους παίκτες καθώς η γοητεία του βρισκόταν στο arcade στυλ, εξαλείφοντας την ανάγκη για εκτεταμένο CS και αγορά αντικειμένων πριν από τις διάφορες μάχης – μια απομάκρυνση από τη συνηθισμένη τεχνοτροπία των παραδοσιακών αγώνων του League.

Η αγάπη αυτή όμως φαίνεται να αμαυρώνεται από μια νέα ενημέρωση που έγινε τώρα τον Δεκέμβριο στην οποία έχουμε αρκετές αλλαγές και προσαρμογές σε διάφορα αντικείμενα. Αυτές οι αλλαγές ανέδειξαν μια νέα στρατηγική με την οποία διάφοροι champions μπορούν να μείνουν ζωντανοί μέσα στο “δαχτυλίδι της φωτιάς” οδηγώντας έτσι τους αντιπάλους σε αποκλεισμό μιας και δεν μπορούν να επιβιώσουν από την ζημιά που δέχονται.

Η τακτική αυτή δουλεύει σε ήρωες που χρησιμοποιούν την αντοχή τους ως στρατηγικό πλεονέκτημα, νικώντας έτσι γύρους χωρίς να χρειάζεται να εμπλακούν σε μάχες. Επιπλέον, υπάρχουν αντικείμενα που μηδενίζουν τελείως το cooldown ορισμένων ηρώων όπως ο Master Yi, κάνοντάς τον έτσι έναν τρομακτικό, ανίκητο αντίπαλο.

Η δυσαρέσκεια αυτή είναι εμφανής σε κάθε μέσο κοινωνικής δικτύωσης της εταιρείας. Είναι άγνωστο αν η ομάδα ανάπτυξης θα λανσάρει κάποιο patch που να εξισορροπεί αυτά τα αντικείμενα ή έστω να δώσει κάποια λύση σε αυτό το χάος. Αλλά αυτό, είναι κάτι που θα φανεί στο μέλλον.