Η People Can Fly ακύρωσε το Project Dagger

H People Can Fly, η ομάδα υπεύθυνη για τίτλους όπως το Bulletstorm και το Outriders, ανακοίνωσε πρόσφατα την διακοπή ανάπτυξης του έργου τους, Project Dagger, επικαλούμενη τις μη ικανοποιητικές εμπορικές του δυνατότητες.

Το Project Dagger αρχικά είχε σχεδιαστεί ως μια νέα IP δράσης-περιπέτειας, ήταν σε ανάπτυξη για περισσότερα από τρία χρόνια και αρχικά προοριζόταν να εκδοθεί από την Take-Two Interactive, την εταιρεία πίσω από το GTA και το Borderlands. Ωστόσο, η Take-Two αποσύρθηκε από τη συμφωνία τον Σεπτέμβριο του 2022, με αποτέλεσμα η People Can Fly να διατηρήσει τα δικαιώματα και να επιδιώξει την αυτοέκδοση του παιχνιδιού.

Παρά την αρχική αισιοδοξία για τις δυνατότητες του Project Dagger, το έργο αντιμετώπισε πισωγυρίσματα και η ανάπτυξη σταμάτησε τον περασμένο Νοέμβριο μετά από αξιολόγηση της προόδου του. Η People Can Fly ανέθεσε σε μια ομάδα περίπου 10 έμπειρων ατόμων να επαναπροσδιορίσουν την κατεύθυνση του παιχνιδιού. Ωστόσο, μετά από έξι μήνες επαναξιολόγησης, το στούντιο ανακοίνωσε επίσημα την ακύρωση του έργου λόγω των απογοητευτικών αποτελεσμάτων τόσο στο πεδίο εφαρμογής όσο και στην εμπορική βιωσιμότητα.

Αυτό σηματοδοτεί άλλη μια αποτυχία για το στούντιο μετά την προβληματική ανάπτυξη του Project Gemini, μιας συνεργασίας με την Square Enix, η οποία αντιμετώπισε επίσης προκλήσεις και απολύσεις λόγω περιορισμένου προϋπολογισμού και άλλων ζητημάτων.

Ενώ αντιμετωπίζει αποτυχίες με το Project Dagger και το Project Gemini, η People Can Fly παραμένει ενεργή σε πολλά άλλα μέτωπα. Το στούντιο εργάζεται σε δύο ακόμα τίτλους, γνωστούς ως Project Bifrost και Project Victoria, μαζί με το Project Maverick, το οποίο χρηματοδοτείται από τη Microsoft και βασίζεται σε μία από τις IP τους.

Αν και οι λεπτομέρειες για το Project Maverick είναι ελάχιστες, φήμες υποδηλώνουν ότι θα μπορούσε να είναι μέρος μιας μεγαλύτερης αναβίωσης του Gears of War.

Δεν αποκλείεται όμως, σε μια από αυτές τις ημέρες, να γράφουμε για απολύσεις προσωπικού στην εταιρεία (χτύπα ξύλο).