Η Electronic Arts μελετά τρόπους να βάλει διαφημίσεις στα παιχνίδια της

Η Electronic Arts γνωστή για τις στρατηγικές δημιουργίας εσόδων μέσω του gameplay των διοαφόρων παιχνιδιών της, τώρα φαίνεται εστιάζει στην επόμενη γενιά διαφημίσεων εντός αυτών.

Κατά τη διάρκεια της τηλεδιάσκεψης για τα κέρδη του 4ου τριμήνου της EA, ο Andrew Wilson αναγνώρισε αυτήν την πρωτοβουλία απαντώντας σε ερώτηση αναλυτή σχετικά με τις δυνατότητες εισαγωγής δυναμικών διαφημίσεων σε AAA παιχνίδια. Ο Wilson δήλωσε ότι οι εσωτερικές ομάδες διερευνούν επί του παρόντος τρόπους για να εφαρμόσουν προσεκτικά τις διαφημίσεις στην εμπειρία παιχνιδιού.

Ωστόσο, είναι σημαντικό να μην παρερμηνεύσουμε τις παρατηρήσεις του Wilson. Ενώ συζήτησε τις δυνατότητες για διαφημίσεις εντός των παιχνιδιών, τόνισε την ανάγκη για προσεκτική εφαρμογή και πρότεινε ότι η μεγαλύτερη διαφημιστική ευκαιρία βρίσκεται πέρα από τα όρια των ίδιων των παιχνιδιών. Ο Wilson τόνισε τη σημασία της “οικοδόμησης κοινοτήτων γύρω από τα παιχνίδια” και την αξιοποίηση της διαφήμισης ως “μοχλού ανάπτυξης” σε αυτές τις ευρύτερες εμπειρίες.

Όπως είπε, σύμφωνα με το The Verge:

Καθώς αρχίζουμε να χτίζουμε κοινότητα και να αξιοποιούμε τη δύναμη της πέρα από τα όρια των παιχνιδιών μας, πώς σκεφτόμαστε τη διαφήμιση ως κινητήρια δύναμη ανάπτυξης σε αυτούς τους τύπους εμπειριών;

Έχουμε ομάδες εσωτερικά στην εταιρεία αυτή τη στιγμή που εξετάζουν πώς κάνουμε πολύ προσεκτικές υλοποιήσεις μέσα στις εμπειρίες μας στο παιχνίδι.

Μην ξεχνάμε όμως πως εταιρείες όπως η Electronic Arts και η 2K Games έχουν επιμείνει με διαφημίσεις στα παιχνίδια τους συναντώντας έντονη κριτική και κατακραυγή από τους παίκτες διότι αυτές ήταν αρκετά παρεμβατικές στο gameplay. Παραδείγματα όπως τα NBA 2K, το UFC 4 με την διαφήμιση της τηλεοπτικής σειράς The Boys είναι μόνο μερικές από τις ενοχλητικές διαφημίσεις σε παιχνίδια.

Από την άλλη, έχουμε την τοποθέτηση προϊόντων και διαφημίσεις και σε άλλες πολλές περιπτώσεις όπως της Mercedes Benz στο Mario Kart 8, τις μπαταρίες Duracell και τις διαφημιστικές πινακίδες της Verizon στο Alan Wake και τα Monster Energy Drinks στο Death Stranding.