H τεχνολογία Ray Tracing έρχεται στο Diablo 4

Κατά την διάρκεια της CES 2024 και συγκεκριμένα στην παρουσίαση της NVIDIA, η εταιρεία αποκάλυψε πως μια Ray Tracing αναβάθμιση θα κυκλοφορήσει στο Diablo IV μέσα στην χρονιά.

Η ενημέρωση θα εισαγάγει αντανακλάσεις και σκιές με RayTracing, με στόχο να παρουσιάσει τα χαρακτηριστικά του παιχνιδιού με περισσότερες και μεγαλύτερες λεπτομέρειες. Το Diablo 4 υποστηρίζει ήδη το DLSS 3, δυνητικά μετριάζοντας τον αντίκτυπο στην απόδοση του RayTracing.

Η Nvidia προσέφερε μια προεπισκόπηση των αναμενόμενων κερδών στην απόδοση του τίτλου, επιτυγχάνοντας περίπου το παιχνίδι έως και 53 καρέ ανά δευτερόλεπτο με ενεργοποιημένο το RayTracing και πάνω από 144 καρέ ανά δευτερόλεπτο, φτάνοντας έως και τα 188 καρέ ανά δευτερόλεπτο, με ενεργοποιημένo RayTracing και DLSS 3.

Η ενημέρωση ευθυγραμμίζεται με τις ευρύτερες προσπάθειες της Nvidia να φέρει προηγμένες λειτουργίες στα PC games, συμπεριλαμβανομένης της υποστήριξης DLSS 3 για το Horizon: Forbidden West και της κυκλοφορίας των τριών νέων καρτών γραφικών της σειράς RTX 40-series Super — RTX 4080 Super, RTX 4070 Ti Super και RTX 4070 Super.

Το RayTracing θα κυκλοφορήσει για το Diablo 4 τον Μάρτιο 2024.