David Gaider για Wilson: “Αυτό που θεωρούν ενθουσιασμό είναι πραγματικά ένας θρήνος απόγνωσης”

Χθες αναφερθήκαμε στην Electronic Arts και τον ενθουσιασμό του CEO, Andrew Wilson για την χρήση του Generative A.I. στην διαδικασία ανάπτυξης. Ο CEO αναφέρθηκε συγκεκριμένα στην ανερχόμενη τεχνολογία ζωγραφίζοντας ένα μέλλον όπου αυτή θα είναι πανταχού παρόν για 3 δισεκατομμύρια χρήστες.

Ο ενθουσιασμός αυτός, που υποτίθεται πως εντοπίζεται και ανάμεσα στους developers, αντιμετωπίζεται με σκεπτικισμό από τον πρώην κύριο συγγραφέα του Dragon Age, David Gaider, ο οποίος τον κατηγορεί ότι υπερβάλλει την προθυμία των προγραμματιστών να αγκαλιάσουν την AI. Ο Gaider προτείνει ότι αντί για γνήσιο ενθουσιασμό, οι προγραμματιστές είναι πιο πιθανό να παραιτηθούν από την εφαρμογή της AI λόγω των εταιρικών πιέσεων για αποδοτικότητα κόστους και απόδοσης επένδυσης, αντλώντας από τις δικές του εμπειρίες στη BioWare, θυγατρική της EA.

Η κριτική του Gaider έχει βάρος, δεδομένης της εκτεταμένης εμπειρίας του στη βιομηχανία, έχοντας δουλέψει σε εμβληματικούς τίτλους RPG όπως το Dragon Age και το Baldur’s Gate 2. Ο ίδιος γράφει συγκεκριμένα:

Θέλουν να πιστεύετε ότι οι προγραμματιστές κάτω από αυτούς είναι εξαιρετικά ενθουσιασμένοι με το να δουλέψουν με τεχνητή νοημοσύνη στις διαδικασίες τους, αλλά σας διαβεβαιώνω ότι αυτό που ακούνε ως ενθουσιασμό ήταν στην πραγματικότητα ένα κρυφό κλάμα απόγνωσης, που δεν είναι αντίθετο με τη στιγμή που εκείνη η ομάδα ενημερώθηκε για τις νέες «πραγματικά ωραίες» live service απαιτήσεις.

Η αποχώρησή του από την BioWare το 2016 δεν μειώνει τις γνώσεις του, ειδικά καθώς αναλογίζεται τη συμμετοχή του στο Anthem, ένα παιχνίδι που μαστίζεται από τη φιλόδοξη αλλά τελικά ανεπιτυχή αναζήτηση ενός μοντέλου ζωντανής υπηρεσίας.