Βετεράνοι των Firaxis Games & Maxis Studios ιδρύουν την Midsummer Studios

Βετεράνοι από διάσημα στούντιο ανάπτυξης παιχνιδιών όπως τις Firaxis Games και Maxis Studios, συμπεριλαμβανομένων των Jake Solomon και Will Miller, ίδρυσαν και επίσημα το Midsummer Studios, ένα νέο studio ανάπτυξης βιντεοπαιχνιδιών που υποστηρίζεται από επενδυτές όπως οι Tirta Ventures, Betaworks Ventures, 1Up Ventures, F4 Fund, Krafton και Day Zero Productions.

Με χρηματοδότηση 6 εκατομμυρίων δολαρίων, η ομάδα πρόκειται να αναπτύξει ένα παιχνίδι προσομοίωσης επόμενης γενιάς που δίνει προτεραιότητα στις αφηγήσεις των παικτών, με στόχο να καλλιεργήσει κοινότητες όπου δημιουργούν αξέχαστες στιγμές από τη δημιουργικότητα των παικτών.

Το στούντιο διαθέτει μια ομάδα 11 προγραμματιστών, συμπεριλαμβανομένων βετεράνων από τίτλους της Firaxis, όπως οι Grant Rodiek, Jake Solomon, Will Miller και Nelsie Birch, και στοχεύει στη βιώσιμη ανάπτυξη διατηρώντας παράλληλα την ευελιξία και την αποτελεσματικότητα στις λειτουργίες τους, κάτι που είναι κρίσιμο στο απρόβλεπτο τοπίο της βιομηχανίας παιχνιδιών.

Όπως ο Solomon δήλωσε στο Variety:

Βρισκόμαστε σε μια ενδιαφέρουσα περίοδο ως παίκτες των life sims. Νόμιζα ότι έδειχνα αρκετά έξυπνος πριν από ένα χρόνο όταν έφυγα από το πρώην στούντιο μου και ανακοίνωσα ότι επρόκειτο να φτιάξω ένα life sim για να ανταγωνιστώ το μακροπρόθεσμο (και πραγματικά μόνο) “The Sims”, ενώ υπάρχουν τέσσερις ή πέντε (φαινομενικά σπουδαίοι) ανταγωνιστές που αναπτύσσουν τίτλους. Η διαφορά μας είναι ότι επικεντρωνόμαστε στην ιστορία. Συγκεκριμένα την ιστορία που γράφουν οι παίκτες μόνοι τους παίζοντας το παιχνίδι. Ο παίκτης ελέγχει την ιστορία που θέλει να πει, και μάλιστα όταν ξεκινά το παιχνίδι, ο παίκτης μπορεί να επιλέξει από πολλά «θέματα» που καθορίζουν την ιστορία του. Για παράδειγμα, μπορούν να πουν στο παιχνίδι ότι θέλουν να πουν μια ιστορία για την εύρεση της αδελφής ψυχής τους, ενώ παράλληλα έχουν επιτυχία στη μικρή τους επιχείρηση.

Χρησιμοποιούμε αυτές τις πληροφορίες στην αρχή του παιχνιδιού για να δημιουργήσουμε στη συνέχεια ένα ενδιαφέρον cast βοηθητικών χαρακτήρων και να τους δημιουργήσουμε σχέσεις που θα δημιουργήσουν αμέσως ένα «πλούσιο αφηγηματικό» περιβάλλον. Εάν ο παίκτης θέλει να πει μια ρομαντική ιστορία, τότε μπορεί να δημιουργήσουμε ένα cast όπου ένα άτομο είναι πρώην εραστής ΚΑΙ συνάδελφος, ένας είναι η αγαπημένη σου στο γυμνάσιο ΚΑΙ η γείτονάς σου και ένας είναι η κρυφή σου αγάπη, αλλά και μια αντίπαλη επιχείρηση στην πόλη απειλεί την ειρήνη της καθημερινότητάς σου. Με αυτόν τον τρόπο, το παιχνίδι ξεκινά ήδη σε ένα ενδιαφέρον μέρος που οι παίκτες μας θα θέλουν να εξερευνήσουν. Οι παίκτες μας θα μπορούν να μοιράζονται τους χαρακτήρες που δημιουργούν, τις ιστορίες που λένε, ακόμη και ολόκληρες πόλεις που έχουν προσαρμόσει. Σκοπεύουμε να έχουμε ένα κέντρο κοινότητας που θα επιτρέπει στους παίκτες να ανεβάζουν εύκολα τις δικές τους δημιουργίες και να κατεβάζουν τις δημιουργίες άλλων παικτών απευθείας στο παιχνίδι τους.

Η Midsummer Studios σχεδιάζει να αποκαλύψει ένα demo του άνευ τίτλου παιχνιδιού προσομοίωσης τους το 2024, με στόχο μια ημερομηνία έναρξης που θα ανακοινωθεί αργότερα.

Η προσέγγισή τους δίνει έμφαση στην αργή, σκόπιμη ανάπτυξη για να παρέχει ένα σταθερό και υποστηρικτικό περιβάλλον για την ομάδα τους, αναγνωρίζοντας τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν συχνά οι προγραμματιστές στον κλάδο.

Με επίκεντρο τις εμπειρίες που βασίζονται στους παίκτες και τη δέσμευση της κοινότητας, η Midsummer επιδιώκει να δημιουργήσει μια θέση στην αγορά παιχνιδιών, αξιοποιώντας την τεχνογνωσία και τη δημιουργικότητα των έμπειρων προγραμματιστών της για να προσφέρει μια καινοτόμο εμπειρία gaming – η οποία σύμφωνα με τις δηλώσεις παραπάνω, ενδέχεται να εκμεταλλευτεί τις τεχνολογίες της A.I.