Νέος κύκλος απολύσεων στην Take-Two Interactive

Η Take-Two Interactive ανακοίνωσε ένα “πρόγραμμα μείωσης κόστους” με στόχο τη “βελτιστοποίηση των επιχειρηματικών της δραστηριοτήτων και τη βελτίωση της κερδοφορίας”. Ως αποτέλεσμα, η εταιρεία ακυρώνει πολλά παιχνίδια υπό ανάπτυξη και απολύει περίπου το 5% του εργατικού δυναμικού της.

Η απόφαση για εξορθολογισμό της οργανωτικής της δομής και εξορθολογισμό του αγωγού της αποκαλύφθηκε σε μια κατάθεση της SEC, με σχετικές χρεώσεις από 15 έως 25 εκατομμυρίων δολαρίων, υποδεικνύοντας μειώσεις χώρων σε γραφεία και ενδεχόμενο κλείσιμο τους.

Αν και ο ακριβής αριθμός των εργαζομένων που επλήγησαν δεν αποκαλύφθηκε, η Take-Two είχε περίπου 11.580 υπαλλήλους σε όλο τον κόσμο στις 31 Μαρτίου 2023, υποδηλώνοντας απολύσεις περίπου 600 ατόμων. Αυτό σηματοδοτεί τον δεύτερο γύρο απολύσεων μέσα σε λίγο περισσότερο από ένα χρόνο για την Take-Two, μετά από παρόμοιες ενέργειες τον Μάρτιο του 2023 λόγω σημαντικής ανάπτυξης. Παρά το γεγονός ότι ανέφερε σημαντικές καθαρές κρατήσεις, που προβλέπονται στα 5,25 έως 5,3 δισεκατομμύρια δολάρια για το οικονομικό έτος 2024, η εταιρεία έκρινε ότι “αυτά τα μέτρα είναι απαραίτητα”.

Ο αγαπημένος μας κλάδος έχει γίνει μάρτυρας ενός σημαντικού αριθμού απολύσεων από την αρχή του 2023, με περισσότερες από 16.000 να έχουν αναφερθεί στις αρχές Φεβρουαρίου 2024. Στούντιο όπως οι Relic, Certain Affinity, Sega και EA έχουν επίσης καταγράψει απολύσεις το 2024.

Περισσότερες λεπτομέρειες ενδέχεται να προκύψουν με την έκδοση της επόμενης οικονομικής έκθεσης που έχει προγραμματιστεί για τον Μάιο.