H Obsidian Entertainment έδωσε νέες πληροφορίες για το Avowed

H Obsidian Entertainment, η ομάδα πίσω από παιχνίδια όπως τα Pillars of Eternity, Fallout: New Vegas, και The Outer Worlds, έδωσε περισσότερες πληροφορίες για το επερχόμενο first-person fantasy RPG, Avowed.

Σε μια συζήτηση με το PC Gamer, η Game Director του παιχνιδιού Carrie Patel και ο gameplay director Gabe Paramo μοιράστηκαν την φιλοσοφία πίσω από το παιχνίδι και πως θα λαμβάνει χώρα στον κόσμο του Pillars of Eternity, την Eora, και θα αποτελεί μια δεύτερη ευκαιρία για την σειρά που πολλοί γνωρίζουν αλλά λίγοι έχουν δοκιμάσει.

Πρώτο στην ατζέντα της συζήτησης ήταν ότι το class system από παιχνίδια όπως το Skyrim δεν θα εφαρμοστεί. Αντιθέτως θα υπάρχει ένα classless σύστημα που θα επιτρέπει στους παίκτες να έχουν δέντρα ικανοτήτων στα οποία μπορούν οι ίδιοι να επιλέξουν το build τους. Οι παίκτες θα μπορούν να επιλέξουν το background το χαρακτήρα για να έχουν κάποιες αρχικές ικανότητες αλλά αυτό δεν θα είναι κάτι καθορίζει την μετέπειτα εξέλιξή τους. Η μετάβαση προς ένα classless σύστημα έχει ως στόχο να κάνει το Avowed πιο προσιτό, κάτι που συμφωνεί με τη σχεδιαστική προσέγγιση των σύγχρονων RPG της Bethesda. Παρά την αλλαγή αυτή, τα ίχνη των αγαπημένων τάξεων που είδαμε στο Pillars of Eternity δεν διαγράφονται εντελώς αφού τα δέντρα ικανοτήτων θα ενσωματώνουν γνώριμες και προσαρμοσμένες ικανότητες από την προοπτική των cRPGs.

Όσο για το σύστημα μάχης, η Obsidian άντλησε έμπνευση από την Fatshark, την ομάδα πίσω από τα Warhammer Vermintide και το Warhammer 40k: Darktide, κάτι που φαίνεται από τα αντίστοιχα στιγμιότυπα στο trailer. Ο Paramo εξέφρασε τον στόχο της ομάδας να πετύχει εντυπωσιακά και “βαριά” χτυπήματα στο παιχνίδι, αντλώντας έμπνευση από τον σχεδιασμό του Vermintide. Η Patel από την άλλη εκφράζει συνεχώς περηφάνια για τα επιτεύγματα της ομάδας gameplay, υποστηρίζοντας ότι το σύστημα μάχης του Avowed θα ξεχωρίσει στη σφαίρα των φανταστικών RPG.

Ωστόσο, το Avowed δεν θα προσφέρει ένα καθαρά ειρηνικό playthrough (pacifist run), σύμφωνα με τη Carrie Patel. Ενώ οι παίκτες δεν θα έχουν την επιλογή για μια «καθαρή ειρηνική πορεία», η Patel διαβεβαιώνει ότι θα υπάρχουν εναλλακτικές λύσεις στη βία. Εδώ θα ενσωματώνονται επιλογές διαλόγου και αντιδραστικότητα με βάση προηγούμενες αλληλεπιδράσεις με χαρακτήρες, παρόμοια με το Pillars of Eternity του Obsidian. Θα υπάρχουν επίσης προσεγγίσεις με Stealth, αλλά η έμφαση θα δοθεί στη μάχη, ευθυγραμμισμένη με την εστίαση του παιχνιδιού στους μηχανισμούς μάχης πρώτου προσώπου.

Η Obsidian είχε πειραματιστεί με ένα όπλο για knockouts κατά τη διάρκεια της ανάπτυξης του The Outer Worlds για να διευκολύνει τους λιγότερο βίαιους τρόπους παιχνιδιού, αλλά τελικά απορρίφθηκε λόγω της σύγχυσης που προκαλούσε στους παίκτες. Το Avowed στοχεύει να προσφέρει ελευθερία στην εξερεύνηση και στην επίλυση προβλημάτων, με την Patel να δίνει έμφαση σε μια μη γραμμική περιπλάνηση στον κόσμο του παιχνιδιού.

Η ομάδα αποκάλυψε επίσης πως το Avowed ακολουθεί μια μοναδική προσέγγιση στους Companions και τις ιστορίες τους, συνδυάζοντας στοιχεία από διάφορα πρότυπα. Το παιχνίδι θα περιλαμβάνει πολλούς Companions και οι παίκτες θα αλληλεπιδρούν μαζί τους. Κατά τη διάρκεια των περιπετειών, δύο σύντροφοι θα συνοδεύουν στον παίκτη, με ορισμένους companions να γίνονται μέλη της ομάδας μας αν ολοκληρώσουμε συγκεκριμένες καταστάσεις. Ενώ οι παίκτες μπορούν να δώσουν βασικές εντολές στους συντρόφους, το παιχνίδι θα αποφεύγει την εκτεταμένη μικροδιαχείριση τους κατά τη διάρκεια της μάχης.

Το Avowed, που υιοθετεί μια αφηγηματική προσέγγιση που θυμίζει αυτή των Mass Effect ή Fallout: New Vegas, επιτρέπει στους συντρόφους να έχουν moment-to-moment combat abilities καθώς και environmental interaction abilities. Κάθε σύντροφος θα έχει ένα προσωπικό τόξο, διασφαλίζοντας τη συμμετοχή του σε κάθε playthrough και κατάσταση. Οι σύντροφοι θα μπορούν να στρατολογηθούν σε διαφορετικά σημεία, αλλά όλοι θα συμμετάσχουν στο πάρτι σε συγκεκριμένα milestones, εντάσσοντάς τους σε events και συζητήσεις. Το Party Camp θα χρησιμεύει ως κόμβος για τις συνομιλίες, εστιάζοντας στην οικοδόμηση σχέσεων και κοινών σημείων αντί στην εφαρμογή ενός παραδοσιακού approval συστήματος.

Το Avowed αναμένεται να κυκλοφορήσει για PC και Xbox Series X|S μέσα στο 2024.