Επιβεβαιώθηκε το Outward 2

Το sequel του Outward, Outward 2, ανακοινώθηκε από την Nine Dots Studio μετά από πέντε χρόνια αναμονής.

Το Outward, που κυκλοφόρησε το 2019, επαινέστηκε για τη μοναδική του προσέγγιση στα παιχνίδια RPG παρά τους αντισυμβατικούς μηχανισμούς του, όπως η αδυναμία να πεθάνεις και η απουσία γρήγορου ταξιδιού και εξοικονόμησης.

Συνεχίζοντας στα χνάρια του προκατόχου του, το Outward 2 πρόκειται να είναι ένα RPG ανοιχτού κόσμου με υποστήριξη co-op δύο παικτών, που υπόσχεται έναν μεγαλύτερο και πιο δυναμικό κόσμο με εντυπωσιακούς κύκλους ημέρας/νύχτας και εποχιακό καιρό. Η δημιουργία χαρακτήρων, η πρόοδος και η μάχη υφίστανται βελτιώσεις για καλύτερη απόκριση και την εισαγωγή χαρακτηριστικών όπως το dual-wielding, με βάση τα σχόλια των παικτών.

Διατηρώντας την ουσία του αρχικού παιχνιδιού, το Outward 2 θα εξακολουθεί να προκαλεί τους παίκτες με την έλλειψη πόντων αποθήκευσης και το γρήγορο ταξίδι, δίνοντας έμφαση στην εμβάθυνση έναντι της ευκολίας. Ο CEO της Nine Dots Studio, Guillaume Boucher-Vidal, εξέφρασε ότι αυτές οι σχεδιαστικές επιλογές, αν και πολωτικές, ήταν κρίσιμες για την επιτυχία του Outward και θα παραμείνουν αναπόσπαστο κομμάτι της συνέχειας του. Ωστόσο, ένα νέο χαρακτηριστικό που εισήχθη στο Outward 2 είναι η προσθήκη mules, επιτρέποντας στους παίκτες να μεταφέρουν περισσότερο εξοπλισμό και να προσαρμοστούν σε διάφορες καταστάσεις χωρίς συχνές επιστροφές στην πόλη.

Παρά τις αλλαγές στη βιομηχανία προς μοντέλα υπηρεσιών free-to-play και live, ο Boucher-Vidal πιστεύει ότι εξακολουθεί να υπάρχει ζήτηση για καθηλωτικά παιχνίδια με γνώμονα την αξία, όπως το Outward και το sequel του.

Το Outward 2 βρίσκεται σε ανάπτυξη για PC και κονσόλες, χωρίς επιβεβαιωμένη ημερομηνία κυκλοφορίας ακόμη, αλλά είναι διαθέσιμο για τη λίστα επιθυμιών στο Steam.