Bloober Team για Silent Hill 2: “Εμπιστευτείτε μας”

H σειρά τρόμου Silent Hill είναι μια από αυτές που δυστυχώς δυσκολεύονται να ισορροπήσουν στο σκηνικό των βιντεοπαιχνιδιών του σήμερα. Η Konami, έχοντας πάρει διάφορες αποφάσεις που στιγμάτισαν κι’αλλο τα έργα της, προσπαθεί πλέον να επανέλθει στην ενεργή ανάπτυξη τίτλων μοιράζοντας παράλληλα τα I.P. της σε ομάδες ανάπτυξης για να την βοηθήσουν με αυτό το εγχείρημα.

Με την ανακοίνωση του Remake του κλασικού Silent Hill 2 πολλοί παίκτες έχουν εκφράσει επιφυλάξεις για το επερχόμενο έργο της Bloober Team, αλλά ο CEO της ομάδας, Piotr Babieno, ζητάει, σε συνέντευξή του στο RollingStone, από τους παίκτες να εμπιστευτούν το στούντιο.

Παρά την αυτοπεποίθηση της Bloober για το remake, οι αντιδράσεις από τα previews που έχουν δημοσιευτεί μέχρι στιγμής είναι λιγότερο θετικές. Ο Babieno αναγνωρίζει ότι η εμπιστοσύνη κερδίζεται με πράξεις και όχι με λόγια, γι’ αυτό και η ομάδα του επικεντρώνεται στο να αποδείξει τις φιλοδοξίες της μέσω της δουλειάς της.

Ο Babieno είναι “συναισθηματικά συνδεδεμένος” με το παιχνίδι, αναφέροντας ότι η εμπειρία του με το Silent Hill 2 είχε σημαντικό αντίκτυπο στη ζωή του. Παρά τις τεχνολογικές εξελίξεις, πολλοί παίκτες εξακολουθούν να θεωρούν την επίσκεψη στην πόλη του Silent Hill ως ένα από τα πιο σημαντικά σημεία στην καριέρα τους. Η Bloober, σε συνεργασία με την Konami, έχει εργαστεί σκληρά για να βρει μια ισορροπία μεταξύ των επιθυμιών τους και των προσδοκιών των θαυμαστών, με ένα αποτέλεσμα που θεωρούν αρκετά ικανοποιητικό.

Η ανάπτυξη του Silent Hill 2 σηματοδοτεί “μια νέα εποχή για το στούντιο”, το οποίο προσπαθεί να επεκτείνει την προσέγγισή του από το ψυχολογικό τρόμο στην πιο δυναμική δράση.

Το remake αναμένεται να κυκλοφορήσει για PS5 και PC τον Οκτώβριο, όπως ανακοινώθηκε στη Sony’s State of Play τον Μάιο και ο Babieno ελπίζει ότι οι επιλογές που έγιναν θα εκτιμηθούν από τους παίκτες μόλις βιώσουν το νέο παιχνίδι.