To RayTracing έρχεται στο Diablo 4

Η NVIDIA και η Blizzard ανακοίνωσαν την ημερομηνία προσθήκης του RayTracing στο Diablo 4 δίνοντας μια πρώτη εικόνα για την εφαρμογή του στο παιχνίδι.

Η δυνατότητα RayTracing θα προσθέσει αντανακλάσεις και σκιές με βελτιωμένα οπτικά στοιχεία, καλύτερο γραφικό αποτέλεσμα και μεγαλύτερη οπτική πιστότητα τα οποία θα εξαρτηθούν από τις δυνατότητες της GPU να χειριστεί τις αυξημένες απαιτήσεις γραφικών.

Η ενημέρωση εστιάζει σε δύο βασικά εφέ φωτισμού: αντανακλάσεις και σκιές. Η Nvidia επισημαίνει ότι οι ανακλαστικές επιφάνειες όπως η πανοπλία και το νερό θα έχουν ακριβείς αντανακλάσεις, ενώ οι σκιές θα αποκτήσουν επιπλέον λεπτομέρειες σε όλα τα περιβάλλοντα του παιχνιδιού. Παρά τις δυνατότητες για βελτιωμένα οπτικά στοιχεία, ο αντίκτυπος στην απόδοση θα πρέπει να μετριαστεί από την υπάρχουσα τεχνολογία DLSS 3 στο παιχνίδι.

Αν και η προσθήκη του ray tracing μπορεί να μην αλλάξει δραστικά κάθε σκηνή, αναμένεται να βελτιώσει σημαντικά την ατμόσφαιρα του παιχνιδιού, ιδιαίτερα με τα εφέ σκιών. Ενώ οι αντανακλάσεις μπορεί να απαιτούν πιο προσεκτική επιθεώρηση για να εκτιμηθούν πλήρως, το βάθος και ο ρεαλισμός που φέρνουν στον σκοτεινό και ατμοσφαιρικό κόσμο του Diablo 4 είναι πιθανό να γίνουν πιο άμεσα αισθητά.

Το RayTracing προστίθεται στο Diablo 4 στις 26 Μαρτίου 2024.