Το Netflix’s The Witcher ήταν μια πάρα πολύ ευχάριστη εμπειρία για εμάς. Ήταν μια σειρά την οποία καθίσαμε και ολοκληρώσαμε μέσα σε ένα Σαββατοκύριακο, και απ’ότι φαίνεται αυτό ήταν πραγματικότητα και για πολλούς άλλους χρήστες της υπηρεσίας σε όλο το κόσμο.

Σε ένα γράμμα προς τους μετόχους του, το Netflix αποκάλυψε πως για το τέταρτο τρίμηνο του 2019, το The Witcher ήταν το πιο επιτυχημένο ‘First-season show’ όλων των εποχών της υπηρεσίας.

Κατά την διάρκεια του Δεκέμβρη, έγινε και η πρεμιέρα του The Witcher, το οποίο συνεχίζει να αποτελεί την μεγαλύτερη Season One τηλεοπτική σειρά μας. Μέσα στις τέσσερις πρώτες εβδομάδες κυκλοφορίας, πάνω από 76 εκατομμύρια μέλη επέλεξαν να δουν την φανταστική περιπέτεια, με πρωταγωνιστή τον Henry Cavill. Ως μαρτυρία για το πώς το περιεχόμενο που μας εξέπληξε μπορεί να διεισδύσει στον κόσμο και να επηρεάσει τη λαϊκή κουλτούρα, το λανσάρισμα της εκπομπής ενίσχυσε τις πωλήσεις των βιβλίων και των παιχνιδιών Witcher σε όλο τον κόσμο και δημιούργησε μια νέα μουσική επιτυχία. 

Κάτι που αξίζει να σημειωθεί για την “νέα μουσική επιτυχία” (Toss a Coin to your Witcher), το επίσημο soundtrack της σειράς αναμένεται να κυκλοφορήσει σε μερικές μέρες μέσω του Amazon. Σύμφωνα με το Amazon, ο δίσκος ο οποίος θα περιέχει πάνω από 3 ώρες μουσικής και θα φέρει τον τίτλο “The Witcher (Music from the Netflix Original Series)”, θα κυκλοφορήσει στις 24 Ιανουαρίου στην τιμή των 9,99€, τιμή ελκυστική για τους φαν της σειράς.

H Season two του Netflix’s The Witcher αναμένεται να κυκλοφορήσει μέσα στο 2021.