Το Elden Ring, το επερχόμενο Fantasy RPG της From Software, θα περιέχει έναν μεγάλο, ανοιχτό κόσμο γεμάτο κινδύνους και σκοτάδι. Σύμφωνα με την ομάδα ανάπτυξης θα απέχει αρκετά από τη λογική των Dark Souls, Sekiro και Bloodborne, καθώς δεν θα περιέχει πόλεις.

Ο Hidetaka Miyazaki δήλωσε στο IGN:

Η δημιουργία ενός νέου τύπου παιχνιδιού είναι μια μεγάλη πρόκληση για εμάς. Εάν προσθέσουμε πόλεις σε αυτό, θα γίνει λίγο «πολύ», γι ‘αυτό αποφασίσαμε να δημιουργήσουμε ένα Open world παιχνίδι επικεντρωμένο σε αυτό που είμαστε καλύτεροι.

Ο ανοιχτός κόσμος του παιχνιδιού θα εξερευνείται με την βοήθεια αλόγων, καθώς το gameplay παραμένει πιστό στις αρχές του Dark Souls και ο σχεδιασμός του κόσμου θα αποτελεί το «κάτι παραπάνω».

Με ένα πιο ανοιχτό και μεγαλύτερο περιβάλλον, ο τρόπος που θα εκτυλλίσεται η μάχη γίνεται θεμελιωδώς διαφορετικός.

Ο Miyazaki συνέχισε να δίνει περισσότερες πληροφορίες για την σύλληψη και ανάπτυξη του παιχνιδιού μέσω του Xbox Wire, αναφέροντας συγκεκριμένα πως δεν περίμενε να συνεργαστεί με τον George R.R. Martin:

Αγάπησα το A Song of Ice and Fire καθώς και την σειρά του Tuf Voyaging, ωστόσο αν έπρεπε να επιλέξω το αγαπημένο μου θα έλεγα πως είναι το Fevre Dream. Προσωπικά πιστεύω ότι το Fevre Dream είναι ένα αριστούργημα στην «βαμπιρ φαντασία» και το έχω συστήνει πολλές φορές σε όλους τους νέους εργαζόμενούς μας.

Ώντας γνωστός ως fan του κ. Martin, ο Exec Business Director μας Eiichi Nakajima αποφάσισε να του μιλήσει με την γνώση ότι θα απορριφθούν οι προτάσεις του. Ωστόσο, όταν μας δόθηκε η σπάνια ευκαιρία να μιλήσουμε κατ’ ιδίαν με τον κ. Martin, κάτι που ήταν απίστευτα διασκεδαστικό και ενθαρρυντικό σαν εμπειρία, τότε ήταν που ένιωσα έντονα ότι ήθελα να συνεργαστώ μαζί του.

Ακόμα δεν μπορώ να εκφράσω με λόγια πόσο ευγνώμων είμαι στον κ. Martin που συμφώνησε στην πρότασή μας.

To Elden Ring θα κυκλοφορήσει για PC, PS4 και Xbox One.