[ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ] Πριν από μερικές μέρες, και όσο η E3 2019 ήταν ακόμα το ‘Hot Event’ του μήνα, ο Hidetaka Miyazaki και η ομάδα της FROM Software έδωσαν μερικές ακόμα πληροφορίες για το παιχνίδι.

Σύμφωνα με τις πληροφορίες που δόθηκαν, το Elder Ring θα είναι ένα παιχνίδι που θα λαμβάνει χώρα σε έναν ανοιχτό κόσμο φαντασίας με gameplay που θα είναι παρόμοιο με εκείνο του Dark Souls. Οι παίκτες θα μπορούν να εξερευνήσουν χωριά τα οποία θα είναι ερείπια σαν μπουντρούμια με μεγάλες προκλήσεις και αρκετούς εχθρούς. Δεν θα υπάρχει κάποια άμεση διήγηση, και αν θέλουμε να μάθουμε περισσότερα για τον κόσμο θα πρέπει να ανακαλύψουμε έγγραφα και ιστορικά μνημεία.

Ο ίδιος ο Miyazaki δηλώνει πως με την μετάβαση της ομάδας του στα «πεδία των open-world παιχνιδιών», οι εμπειρίες που θα αποκτήσουν οι παίκτες θα είναι περισσότερες και καλύτερες:

Με έναν μεγαλύτερο κόσμο, η προσθήκη νέων συστημάτων και μηχανισμών είναι κάτι αναγκαίο. Με αυτή την έννοια, νομίζω ότι το Elden Ring είναι μια πιο φυσική εξέλιξη των Dark Souls.

Ενώ τα στενά και περίπλοκα μπουντρούμια των προηγούμενων παιχνιδιών μας ήταν πράγματι διασυνδεδεμένα, τα περιβάλλοντα του Elden Ring θα είναι πολύ πιο ανοιχτά. Ο πιο ανοιχτός κόσμος θα αποτελέσει τη βάση του gameplay, και οι μηχανικοί του έχουν σχεδιαστεί με βάση αυτό το είδος περιβάλλοντος.

Ο Miyazaki μελέτησε διάφορα open-world games, ενώ ταυτόχρονα δεν επηρεάστηκε πολύ από κάποιον συγκεκριμένο τίτλοπροκειμένου να μην ξεφύγει από το αρχικό του όραμα. Και σε αντίθεση με το Sekiro: Shadows Die Twice, οι παίκτες θα μπορούν να δημιουργήσουν τους δικούς τους χαρακτήρες και να εξερευνήσουν τον κόσμο με την άνεσή τους.

[ΑΡΧΙΚΟ] Το Elden Ring, το επερχόμενο Fantasy RPG της From Software, θα περιέχει έναν μεγάλο, ανοιχτό κόσμο γεμάτο κινδύνους και σκοτάδι. Σύμφωνα με την ομάδα ανάπτυξης θα απέχει αρκετά από τη λογική των Dark Souls, Sekiro και Bloodborne, καθώς δεν θα περιέχει πόλεις.

Ο Hidetaka Miyazaki δήλωσε στο IGN:

Η δημιουργία ενός νέου τύπου παιχνιδιού είναι μια μεγάλη πρόκληση για εμάς. Εάν προσθέσουμε πόλεις σε αυτό, θα γίνει λίγο «πολύ», γι ‘αυτό αποφασίσαμε να δημιουργήσουμε ένα Open world παιχνίδι επικεντρωμένο σε αυτό που είμαστε καλύτεροι.

Ο ανοιχτός κόσμος του παιχνιδιού θα εξερευνείται με την βοήθεια αλόγων, καθώς το gameplay παραμένει πιστό στις αρχές του Dark Souls και ο σχεδιασμός του κόσμου θα αποτελεί το «κάτι παραπάνω».

Με ένα πιο ανοιχτό και μεγαλύτερο περιβάλλον, ο τρόπος που θα εκτυλλίσεται η μάχη γίνεται θεμελιωδώς διαφορετικός.

Ο Miyazaki συνέχισε να δίνει περισσότερες πληροφορίες για την σύλληψη και ανάπτυξη του παιχνιδιού μέσω του Xbox Wire, αναφέροντας συγκεκριμένα πως δεν περίμενε να συνεργαστεί με τον George R.R. Martin:

Αγάπησα το A Song of Ice and Fire καθώς και την σειρά του Tuf Voyaging, ωστόσο αν έπρεπε να επιλέξω το αγαπημένο μου θα έλεγα πως είναι το Fevre Dream. Προσωπικά πιστεύω ότι το Fevre Dream είναι ένα αριστούργημα στην «βαμπιρ φαντασία» και το έχω συστήνει πολλές φορές σε όλους τους νέους εργαζόμενούς μας.

Ώντας γνωστός ως fan του κ. Martin, ο Exec Business Director μας Eiichi Nakajima αποφάσισε να του μιλήσει με την γνώση ότι θα απορριφθούν οι προτάσεις του. Ωστόσο, όταν μας δόθηκε η σπάνια ευκαιρία να μιλήσουμε κατ’ ιδίαν με τον κ. Martin, κάτι που ήταν απίστευτα διασκεδαστικό και ενθαρρυντικό σαν εμπειρία, τότε ήταν που ένιωσα έντονα ότι ήθελα να συνεργαστώ μαζί του.

Ακόμα δεν μπορώ να εκφράσω με λόγια πόσο ευγνώμων είμαι στον κ. Martin που συμφώνησε στην πρότασή μας.

To Elden Ring θα κυκλοφορήσει για PC, PS4 και Xbox One.