To Anthem, το νέο πολυαναμενόμενο παιχνίδι της BioWare, αναμένεται να κυκλοφορήσει σύντομα και οι παίκτες που το προ-παρήγγειλαν έχουν ήδη πάρει μια πρώτη γεύση από τι μπορούν να περιμένουν από τον τίτλο. Η εμπειρία του VIP Demo όμως, δεν ήταν αυτή που θα περίμενε κανείς αφού παρατηρήθηκαν αρκετά προβλήματα που ομολογουμένως μας κάνουν να ανησυχούμε για το μέλλον.

Ήδη από τις πρώτες ώρες πολλοί ‘VIP’ παίκτες δεν μπορούσαν να αποκτήσουν πρόσβαση στους Servers λόγω υπερπληθυσμού και αρκετών Network Connection Errors. Άλλα μηνύματα ενημέρωναν πως οι servers ήταν πλήρεις χωρίς κάποια ένδειξη για Queues, ενώ αν κάποιος παίκτης ολοκλήρωνε την διαδικασία του login ερχόταν αντιμέτωπος με το μήνυμα πως η περίοδος του demo δεν είχε ξεκινήσει. Όσον αφορά την απόδοση, είδαμε προβλήματα με το Mouse Acceleration, απουσία ενός FOV Slider, και χαμηλή απόδοση σε έναν μεγάλο αριθμό συστημάτων.

Πριν από μερικές μέρες, η ομάδα ανάπτυξης έδωσε στην δημοσιότητα τις αλλαγές που θα γίνουν στην τελική έκδοση του Anthem. Σύμφωνα με τον Mark Darrah, Executive Producer του Anthem, στο demo οι παίκτες βρίσκονται στην μέση της ιστορίας, χωρίς tutorials και χωρίς την δυνατότητα να επιλέξουν τον πιλότο τους. Επιπλέον, η ισορροπία όπλων και ικανοτήτων, και η οικονομία θα είναι διαφορετικά, ενώ θα γίνουν αρκετές επιδιορθώσεις σε bugs και glitches.

Με μια νέα ανάρτηση στο Reddit, o Ben Irvo, Lead Producer της BioWare, αναγνώρισε τα σημαντικότερα από τα παραπάνω προβλήματα του Demo και ενημέρωσε το κοινό με την πλήρη λίστα αλλαγών της τελικής έκδοσης:

Μαζί με την αντιμετώπιση των προβλημάτων, η BioWare δήλωσε στο WCCFtech πως η εκμετάλλευση της Deep Learning Super Sampling (DLSS) τεχνολογίας δεν θα γίνει με την κυκλοφορία του τίτλου, αλλά αργότερα με την αντίστοιχη ενημέρωση περιεχομένου. To ίδιο ισχύει και για την ενδεχόμενη προσθήκη της τεχνολογίας RTX:

To DLSS θα είναι διαθέσιμο λίγο μετά την κυκλοφορία. Είναι πιθανό πως και η RayTracing τεχνολογία να προσθεθεί αργότερα, αλλά δεν έχουμε ακόμα να ανακοινώσουμε κάτι επίσημο.

Επιστρέφοντας στον τομέα της απόδοσης, είδαμε πως αρκετά ‘δυνατά’ συστήματα είχαν πρόβλημα στην απόδοση, κάτι το οποίο η ομάδα ανάπτυξης θα προσέξει ιδιαίτερα και θα συνεχίζει να επιβλέπει ακόμα και μετά την κυκλοφορία.

Να θυμίσουμε πως το σύστημά μας θα πρέπει να διαθέτει έναν Intel Core i5 3570 ή AMD FX-6350, με 8GB μνήμης RAM και μια κάρτα γραφικών NVIDIA GTX 760 / AMD Radeon 7970 / R9280X για να αναπαράγει το παιχνίδι. Διαφορετικά, για το καλύτερο οπτικό αποτέλεσμα θα χρειαστούμε έναν Intel Core i7-4790 3.6GHz ή AMD Ryzen 3 1300X με 16GB μνήμης RAM και μια κάρτα γραφικών NVIDIA GTX 1060/ RTX 2060 ή AMD RX 480.

Με το Open Demo να είναι το επόμενο στάδιο ζωής του Anthem, εμείς ελπίζουμε για το καλύτερο. Δεδομένου πως μιλάμε για demo και όχι beta δε θέλουμε να βλέπουμε προβλήματα σαν τα παραπάνω, αλλά από την άλλη, ίσως να είναι καλύτερα που ήρθαν έτσι τα πράγματα προκειμένου να αντιμετωπιστούν από νωρίς και να πάρουμε στα χέρια μας ένα ολοκληρωμένο – και φυσικά, διασκεδαστικό – προιόν.

Το Anthem κυκλοφορεί στις 22 Φεβρουαρίου για PS4, Xbox One και PC μέσω Origins.