Όλοι σχεδόν γνωρίζουμε πως το Fortnite αποτελεί μια σύγχρονη ιστορία επιτυχίας. Η Epic Games «χτύπησε» χρυσό όταν αποφάσισε να αλλάξει την φύση του παιχνιδιού και να προσθέσει ένα δωρεάν Battle Royale Mode, καταφέρνοντας να συνδυάσει το Sandbox στοιχείο του ‘Save the World’ με το ‘Survival’ των Competitive BRs.

Η σημερινή επιτυχία του Fortnite όμως δεν θα ίσχυε αν ο πρώην Υπεύθυνος Παραγωγής της Epic, Rod Fergusson, δεν έφευγε από την Epic Games σύμφωνα με όσα δήλωσε σε πρόσφατη συνέντευξή του στο Game Informer.

Αν έμενα στην Epic, θα είχα ακυρώσει το Fortnite. Πριν φύγω, προσπάθησα να σταματήσω την ανάπτυξη του. Όταν ήταν ακόμα στο ‘Save the World’, αποδείχθηκε πως ήταν ένα έργο με δυσκολίες.

Η αλήθεια είναι πως το ‘Save the World’ κομμάτι του παιχνιδιού δεν έχει καταφέρει μέχρι και σήμερα να εντυπωσιάσει ιδιαίτερα, ακόμα και μετά τα Challenges που επιβραβεύουν με Vbucks. Όταν πρωτοκυκλοφόρησε ο τίτλος υπήρχε μεγάλη δυσκολία στο να σημειώσει πωλήσεις, μέχρι την εμφάνιση του Battle Royale Mode.

Ως υπεύθυνος παραγωγής για την περίοδο εκείνη, το παιχνίδι δεν θα εγκρινόταν από εμένα ως κάτι για το οποίο θα έπρεπε να συνεχίσουμε να εργαζόμαστε. Το παιχνίδι που αγαπάτε, αυτή η παγκόσμια αίσθηση, δεν θα υπήρχε αν έμενα στην Epic.

Όταν ερωτήθηκε αν μετανιώνει την απόφασή του για την αποχώρηση ή «αν χάνει ύπνο σκεπτόμενος την επιτυχία του τίτλου», ο Fergusson δήλωσε πως είναι πάρα πολύ χαρούμενος με την επιτυχία της παλιάς του ομάδας.

Ο Fergusson εργάζεται πλέον ως επικεφαλής της The Coalition για Project όπως το Gears of War.