Σε μια περίοδο όπου η Epic Games συνεχίζει την «επιθετική» επιχειρηματική της πολιτική, ορισμένες ομάδες ανάπτυξης δηλώνουν πως εξακολουθούν να προτιμούν την ασφάλεια που προσφέρει το Steam. Μια από αυτές είναι και η Rockfish, η ομάδα πίσω από το EVERSPACE και το νέο EVERSPACE 2 – το οποίο θα ξεκινήσει την Kickstarter Campaign στις 2 Οκτωβρίου.

Σε συνέντευξή του στο GamesIndustry, o Michael Schade, CEO της Rockfish, εξήγησε το γιατί η ομάδα προτιμά το Steam και δεν πρόκειται να το εγκαταλείψει. Φυσικά, αυτές οι δηλώσεις δεν ήρθαν από το πουθενά μιας και η Epic δεν έχασε χρόνο και προσέγγισε την ομάδα σχετικά με τον επερχόμενο τίτλο της.

Σύμφωνα με τον Schade, το Steam διαθέτει όλα εκείνα τα στοιχεία που χρειάζεται η ομάδα για την Early Access φάση του παιχνιδιού ενώ θεωρεί πως η πλατφόρμα έχει και το πλήθος παικτών που θα την βοηθήσει. Εξάλλου, η κοινότητα δεν επιθυμούσε την μεταφορά του τίτλου στο Epic Store:

Οι ‘hardcore’ φίλοι μας είναι στο Steam. Μας έχουν ήδη πει «Παρακαλώ, μην το κάνετε. Απλά δεν το θέλουμε». Δεν χρειάζεται καν να το συζητήσουμε αν είναι λογικό ή όχι. Αν δεν το θέλουν, δεν το θέλουν, και πάνω από 100.000 άνθρωποι αγόρασαν το Everspace στο Early Access. Θα ήταν θυμωμένοι μαζί μας.

Ενώ προσθέτει:

Χωρίς την Epic, η Rockfish και το Everspace δεν θα υπήρχε (Unreal Engine), αλλά το ίδιο ισχύει και με το Steam. Χωρίς το Steam, δεν θα υπήρχαμε. Στην περίπτωσή μας, αυτό δεν βγάζει νόημα. Χρειαζόμαστε το Eary Access, όλα τα χαρακτηριστικά του, τα Forums, τις ενημερώσεις, όλο το σύστημα. Η Valve έχει την καλύτερη πλατφόρμα για να εκδώσουμε ένα παιχνίδι ως ανεξάρτητοι σχεδιαστές. Είναι μακράν το καλύτερο εργαλείο και η καλύτερη κοινότητα. Αυτό ακριβώς χρειαζόμαστε.

Ενώ για την προσθήκη του παιχνιδιού στο Kickstarter είπε:

[Οι παίκτες μας] μπορούν να παίξουν το παιχνίδι άμεσα. Θα πρέπει να είναι ένα από τα λίγα Kickstarters που λαμβάνετε το παιχνίδι όταν αυτό θα έχει τελειώσει [την καμπάνια του]. Θέλουμε να κάνουμε το studio οικονομικά πιο ανεξάρτητο, αλλά θέλουμε επίσης το Kickstarter για να έχουμε μια πρώτη επαφή, τα πρώτα σχόλια. Το Everspace δεν θα ήταν το παιχνίδι που είναι σήμερα χωρίς την συμβολή της κοινότητας.

Και αληθεύει πως το Everspace είναι ένα αρκετά εντυπωσιακό παιχνίδι που δημιουργήθηκε με την δύναμη της Unreal Engine, και οι παίκτες έπαιξαν έναν πολύ σημαντικό ρόλο στην διαμόρφωση και την ολοκλήρωσή του. Ας ελπίσουμε πως το ίδιο θα γίνει και με το δεύτερο παιχνίδι της σειράς.