Πριν από μερικά χρόνια, η Sony είχε λανσάρει την δική της φορητή κονσόλα γνωστή ως PSP. Μπορεί να μην είχε την αναμενόμενη επιτυχία και διάρκεια ζωής, ήταν υπεύθυνη όμως για ορισμένους τίτλους που έχουν μείνει χαραγμένοι στην μνήμη μας για την ποικιλία τους, την παρουσίασή τους και το gameplay τους. Ένα από αυτά ήταν και το Cladun, μια μικρή σειρά από dungeon crawler παιχνίδια με pixelated γραφικά, τα οποία μας επέτρεπαν να φτιάξουμε τον χαρακτήρα μας όπως ακριβώς θέλαμε εμείς και να τον χρησιμοποιήσουμε στην ιστορία του παιχνιδιού.

Με μια παρόμοια λογική, η Cococucumber αποφάσισε να δημιουργήσει ένα ξεχωριστό και μοναδικό dungeon crawler με αρκετά χαριτωμένη εμφάνιση και ‘ελαφρύ’ gameplay που προορίζεται κυρίως για παιδιά, για όσους μπαίνουν για πρώτη φορά στο είδος, και για όσους θέλουν κάτι χαλαρό για να παίξουν. Παρόλά αυτά, υστερεί σε περιεχόμενο και διάρκεια μιας και οι πιο βετεράνοι ίσως να πρέπει να ψάξουν κάτι πιο ‘σκληροπυρηνικό’ για να περάσουν το χρόνο τους.

Το Riverbond περιέχει όλα εκείνα τα στοιχεία που κάνουν τα dungeon crawlers εθιστικά. Είναι ένα παιχνίδι που μας βάζει ενάντια σε κύμματα εχθρών σε διάφορους χάρτες με σκοπό να τους ολοκληρώσουμε, να σφάξουμε τα αφεντικά και να μαζέψουμε το loot που μπορεί να πέσει από αυτούς. Κύριως σκοπός μας είναι να μαζέψουμε τα πιο δυνατά όπλα και να γίνουμε μια καταστροφική φονική μηχανή. Αυτό όμως, δεν ισχύει ιδιαίτερα σε αυτή την περίπτωση μιας και τα πράγματα που θα μαζεύουμε θα αλλάζουν την εμφάνιση του χαρακτήρα και την επιθετική εμφάνιση του όπλου μας.

Ένα από τα εντυπωσιακότερα στοιχεία του παιχνιδιού είναι η εμφάνισή του. Με Voxel γραφικά, τόσο ο χαρακτήρας όσο και το περιβάλλον γύρω μας μοιάζουν βγαλμένα από παιχνίδια όπως το minecraft ή πιο πραγματικά όπως τα Lego. H ευκρίνεια είναι αρκετά μεγάλη και βοηθάει να κατανοήσουμε τον κόσμο γύρω μας ο οποίος μπορεί να καταστραφεί πλήρως με τις επιθέσεις μας. Για παράδειγμα, θα βρούμε θησαυρούς σε ψηλά σημεία που μπορούμε να διαλύσουμε ώστε να τα φέρουμε στο ύψος μας.

Όσο εξερευνούμε τα επίπεδα δεν θα βρούμε κάτι που θα μας τραβήξει ιδιαίτερα την προσοχή. Δεν υπάρχει κάποιο ιστορικό background για να δικαιολογήσει την περιπέτειά μας, ενώ κάθε επίπεδο μας ζητάει να κάνουμε συγκεκριμένα πράγματα όπως να σκοτώσουμε έναν συγκεκριμένο αριθμό εχθρών, να μαζέψουμε συγκεκριμένα κλειδιά ή να ανοίξουμε κάμποσες πύλες. Αυτά τα ζητούμενα δεν αλλάζουν σχεδόν ποτέ μετατρέποντας έναν ενδιαφέρον τίτλο σε μια βαρετή μονοτονία που ενισχύεται όσο περισσότερο παίζουμε – και ειδικά αν παίζουμε μόνοι μας.

Το σύστημα μάχης παραπέμπει στα κλασσικά ARPG συστήματα παρόμοιων τίτλων. Ο χαρακτήρας μας μπορεί να βρει melee ή ranged weapons και να τα χρησιμοποιήσει ανάλογα. Φυσικά, τα melee weapons τα χρησιμοποιούμε για μάχες σώμα-με-σώμα μέχρι οι αντίπαλοί μας να μετατραπούν σε κυβάκια για να τα ρουφήξει το έδαφος, με το ίδιο να ισχύει για κάθε είδος όπλου και εχθρού. Και με την απουσία πιο ουσιαστικών ικανοτήτων για να ξεκλειδώσουμε, θα βρεθούμε πολλές φορές σε μάχες υπομονής ενάντια σε αφεντικά και πιο δύσκολα τερατάκια. Σε αυτές τις περιπτώσεις πρέπει να έχουμε τον νου μας μιας και τα αφεντικά έχουν αρκετή ενέργεια και βαράνε αρκετά δυνατά με αποτέλεσμα να πρέπει να υπολογίζουμε πότε μια επίθεση πρέπει να ολοκληρώνεται.

Τα Skins που θα αποκτήσουμε πραγματοποιούν μόνο εμφανησιακές αλλαγές στον χαρακτήρα μας, επιτρέποντάς μας να παίζουμε είτε ως φρούτα, είτε ως ζώα, είτε ως χαρακτήρες από άλλα indie παιχνίδια όπως ο Juan από το Guacamelee, το παιδί από το Bastion ή τον Shovel Knight. Με έναν αρκετά μεγάλο αριθμό από skins να γίνεται σταδιακά διαθέσιμος, θα χρειαστούμε αρκετές επαναλήψεις για να τα ξεκλειδώσουμε όλα.

Το Riverbond φαίνεται να επικεντρώνει στο couch co-op καθώς υπάρχει και ένα σύστημα σκορ που μας επιτρέπει να συγκεντρώουμε πόντους κατά την διάρκεια ενός επιπέδου. Συγκεντρώνουμε πόντους μαζεύοντας διαμάντια και άλλους πολύτιμους λίθους, σκοτώνοντας εχθρούς και συνομιλώντας με διάφορους NPCs. Ολοκληρώνοντας το επίπεδο, ο παίκτης που έχει συγκεντρώσει τους περισσότερους πόντους στο τέλος θα λαμβάνει ένα στέμμα για να καυχιέται ανάμεσα στους φίλους του. 

Και μιας και αναφερόμαστε στο co-op, εδώ εντοπίζεται για άλλη μια φορά το πρόβλημα που αντιμετωπίζουμε στο solo κομμάτι. Δεν υπάρχει κάποιος άλλος σκοπός (πέρα από τα skins) για όσους αποφασίσουν να παίξουν μόνοι τους. Δεν υπάρχει κάποιο Online Leaderboard ή κάποιο vs mode για να δοκιμάσουμε τις ικανότητές μας, ενώ αισθητή είναι και η απουσία διαφορετικών modes. Ένα παιχνίδι σαν και αυτό θα μπορούσε να επωφεληθεί από ένα roguelite mode ή κάποιο boss rush ή wave mode. 

Το Riverbond δεν είναι ένα εξαιρετικά μεγάλο παιχνίδι αλλά είναι ικανό να μας κρατήσει συντροφιά για αρκετές ώρες. Με 9 διαφορετικούς κόσμους, και εκατοντάδες skins και όπλα για να ξεκλειδώσουμε θα υπάρχει πάντα κάποιος λόγος για να παίξουμε αλλά ομολογούμε πως θα θέλαμε περισσότερα modes παρά skins. Αν ψάχνετε κάτι πιο ‘βαρύ’ τότε τα Diablo και Path of Exile ίσως να αποτελούν μονόδρομος, αλλά αν θέλετε κάτι πιο χαλαρό τότε δεν θα απογοητευτείτε.

Riverbond - Review
GAMEPLAY7
ΓΡΑΦΙΚΑ8
ΑΠΟΔΟΣΗ8
ΔΙΑΡΚΕΙΑ6.5
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ7
ΗΧΟΣ/ΜΟΥΣΙΚΗ8
7.5Τετραγωνισμένο
Reader Rating: (0 Votes)
0.0