Η γένεση των κινεζικών πολεμικών τεχνών έχει αποδοθεί στην ανάγκη για αυτοάμυνα, για κυνήγι και για στρατιωτική εκπαίδευση στην αρχαία Κίνα. Η μάχη σώμα με σώμα και η εκμάθηση όπλων ήταν σημαντικά στην εκπαίδευση των Κινέζων στρατιωτών. Η αυτοάμυνα είναι σημαντική ειδικά αν κάποιος θέλει να προστατευτεί ενάντια σε έναν στρατό από ασταμάτητους εχθρούς.

Το One Finger Death Punch 2 πρόκειται για ένα απλό indie παιχνίδι που συστήνεται σε δώσεις, μέσα σε μοναχικά απογεύματα και βαρετές νύχτες όταν η παρέα έχει υποχρεώσεις ή δεν έχει κάτι ενδιαφέρον για να δούμε. Ετοιμαστείτε ψυχικά και σωματικά (και πιο συγκεκριμένα ετοιμάστε τα δάχτυλά σας) για κύματα εχθρών που έρχονται κατά πάνω σας με μόνο σκοπό να σας σπάσουν στο ξύλο.

Όπως είπαμε το παιχνίδι είναι αρκετά χαλαρό και απλό. Βασίζεται πάνω στην κλασσική συνταγή των Stick Figures και σε σχέση με άλλα παιχνίδια καταφέρνει να τραβήξει την προσοχή. Ο στόχος μας είναι ένας: Να επιβιώσουμε από τις ορδές. Για να το καταφέρουμε αυτό επικαλούμαστε διάφορα γνωστά στυλ του KungFu όπως TigerClaw, PrayingMantis, DrunkenFist κλπ, σε συνδυασμό με όπλα όπως Lightsabers, Nuchaku μεταξύ άλλων. Και όλα αυτά για να κυριαρχήσουμε ενάντια σε απλά mobs και bosses που έρχονται εναντίων μας με κάθε είδους όπλο.

Το One Finger Death Punch 2 συνεχίζει την γραφική απεικόνιση του προκατόχου του υιοθετώντας αρκετές βελτιώσεις. Ενώ τα γραφικά του παιχνιδιού και κυρίως τα player μοντέλα φαίνονται όμορφα και σε υψηλή ευκρίνεια, δεν μπορούμε να πούμε το ίδιο για το γενικότερο GUI (Graphical UserInterface). Τα στοιχεία του είναι αρκετά “χοντροκομμένα”, ενώ το γενικότερο στυλ είναι θολό και μοιάζει να έχει κοπεί από κάποια επεξεργασμένη εικόνα. Επιπλέον, για άλλη μια φορά, επικρατεί ένα χάος στην οθόνη με τα σκηνικά να μην δένουν με τους χαρακτήρες και το background να γεμίζει εικόνες με άσχετους χαρακτήρες. Επίσης, οι μπάρες κατά την διάρκεια του gameplay μοιάζουν να είναι πολλές και μεγάλες, καλύπτοντας μεγάλο μέρος της οθόνης ακόμα και σε Fullscreen. Τέλος, το map είναι ελαφρά δυσνόητο μιας και ο δρόμος που χαράζεται δεν είναι linear αλλά δενδροειδής με αποτέλεσμα να χανόμαστε.

Παρόλα αυτά, δίνεται αρκετή σημασία στο πως φαίνονται τα μοντέλα των Stick και μερικές λεπτομέρειες στα hits όπως το να πετάξεις την καρδιά κάποιου με μια μπουνιά μέσα από τον θώρακα. Πιστεύω κάποιοι από εμάς θα έχουν δει παρόμοια βιντεάκια με μάχες stick.

Πέρα από τα θεματάκια των γραφικών απεικονίσεων του παιχνιδιού, είναι πάρα πολύ διασκεδαστικό. Το ξύλο ατελείωτο και έντονο, και μας ανεβάζει την αδρεναλίνη στα ύψη μαζί με τα αντανακλαστικά που θα χρειαστεί να έχουμε. Ο χειρισμός είναι πάρα πολύ απλός και γίνεται μόνο με το ποντίκι ή τα πλήκτρα κατεύθυνσης. Το progression δανείζεται στοιχεία από το Candy Crush καθιστώντας το παιχνίδι σαν ένα port από παιχνίδι κινητού στο PC. Έχουμε έναν χάρτη στον οποίο διαλέγουμε την κουκκίδα που είναι και η επόμενη αποστολή μας. Κάθε επίπεδο έχει διαφορετικό requirement για την ολοκλήρωσή του και μπορούμε να επιβραβευτούμε μέχρι και με πλατινένιο μετάλλιο και perfect αν δεν δεχτούμε χτύπημα. Κατά την διάρκεια ολοκλήρωσης του χάρτη μπορούμε να ξεκλειδώσουμε καινούργια skills και game modes για να επεκτείνουμε τις δοκιμασίες και την γενικότερη διασκέδασή μας.

Τα Game Modes χωρίζονται σε Levels και Survival με τις υποκατηγορίες στα Levels να είναι τα Student, Master και Grandmaster και σύνολο επιπέδων να κυμαίνεται 250 ενώ το Survival χωρίζεται σε Survival, Blind Survival και ένα μυστικό που ξεκλειδώνεται με 500 kill στο Blind Survival. Λέγεται No Luca No και είναι ένα απαιτητικό mode που χρειάζεται προσοχή και επιμονή. Ευτυχώς το ολοκλήρωσα το achievement του.

Τρία είναι τα βασικά στοιχεία του ήχου: Ο ήχος της μπουνιάς, της κλωτσιάς και τον όπλων, η μουσική υπόκρουση και η φωνή του master sensei που σε καθοδηγεί (αν θέλουμε φυσικά). Αν και λίγο δυνατά σαν ηχητικά εφέ, υπάρχει η επιλογή να τα βγάλουμε εντελώς και όχι να τα μειώσουμε. Ωστόσο, πρέπει να έχουμε στην διάθεση μας είτε ακουστικά είτε ηχεία διαφορετικά το παιχνίδι θα κρασάρει ή δεν θα ανοίγει καθόλου. Πέρα από αυτό το μικρό προβληματάκι, ΘΕΛΩ ΝΑ ΧΤΥΠΑΩ ΚΙ ΆΛΛΟ. Κάπως έτσι νιώθω με τον ήχο του βασικά.

Όσον αφορά την απόδοση, το One Finger Death Punch 2 δεν απαιτεί πολλά από το σύστημά μας. Ως ένας απλός τίτλος χρειάζεται και ένα απλό σύστημα για να τρέξει αφού τα γραφικά αποτυπώνονται σε δυσδιάστατη προοπτική με απλές εικόνες και μηχανισμούς. Καθόλη την διάρκεια του gameplay δεν υπήρχαν προβλήματα, με τα καρέ να παραμένουν σταθερά στα 60FPS.

Σε γενικές γραμμές, το παιχνίδι της Silver Dollar Games δεν απαιτεί πολύ σκέψη ή χρήμα, αλλά προσοχή και επιμονή. Κάθε φορά που θα παίζουμε θα νιώθουμε μια μοναδική ένταση και θα ξέρουμε πως ο χρόνος μας δεν πήγε χαμένος αφού θα διασκεδάζουμε αρκετά.

Το One Finger Death Punch 2 κυκλοφορεί στο Steam στις 15 Απριλίου.