[ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ 11/7/2019] Η Capcom έδωσε στην δημοσιότητα ένα νέο trailer για το επερχόμενο MHW Expansion, Iceborne.

Νέα υποείδη τεράτων εντάσσονται στο roster του Iceborne, προσφέροντας ακραίες παραλλαγές που ενισχύουν τη δυσκολία και απαιτούν κυριαρχικές δεξιότητες κυνηγιού για να τα νικήσουμε. Το τελευταίο trailer μας δίνει μια ματιά σε δύο από τις άγριες παραλλαγές που μας περιμένουν: το ηλεκτροφόρο Fulgur Anjanath που ρίχνει κεραυνούς αντί φωτιά και το φτερωτό wyvern Ebony Odogaron. Εκτός από αυτά τα τρομακτικά υποείδη, ο φλεγόμενος Glavenus, του οποίου ο ξεχωριστός βρυχηθμός ακούστηκε στο τέλος του προηγούμενου trailer, χρησιμοποιεί την ουρά του σαν σπαθί για να εξοντώσει τους κυνηγούς.

Ως μέρος της ζεστής νέας βάσης Seliana στην Hoarfrost Reach, ένα εκσυγχρονισμένο Gathering Hub προσφέρει ένα θερμό καλωσόρισμα για τις κυνηγετικές ομάδες με πιο συγκεντρωμένες εγκαταστάσεις και χαρακτηριστικά. Χτισμένο γύρω από μια θερμή πηγή, οι κυνηγοί και τα Palicoes μπορούν άνετα να διαχειριστούν όλες τις ανάγκες τους άμεσα. Το Δωμάτιο μας είναι επίσης προσβάσιμο και διαθέτει νέες δυνατότητες εξατομίκευσης, όπως έπιπλα, διακόσμηση και χρώματα, με μια ενημέρωση μετά την κυκλοφορίας που σχεδιάζεται για να επιτρέψει σε άλλους παίκτες να επισκεφθούν τους χώρους μας.

[ΑΡΧΙΚΟ] To Monster Hunter: World είναι ένα παιχνίδι το οποίο δεν μπορούμε να σταματήσουμε να παίζουμε. Παρόλα αυτά, κατά την διάρκεια της E3 2019, η Capcom παρουσίασε μερικές νέες πληροφορίες για τον τίτλο αλλά και για το expansion το οποίο πλησιάζει ολοένα και περισσότερο.

Η πρώτη (και ίσως σημαντικότερη πληροφορία) αφορά τις αλλαγές που θα γίνουν στην δυσκολία. Στα παιχνίδια της σειράς Monster Hunter, υπάρχουν δύο τυπικά επίπεδα δυσκολίας, ένα για το single-player κομμάτι και ένα για το multiplayer. Αν για παράδειγμα, αποφασίσουμε να επιχειρήσουμε μια αποστολή μαζί με έναν φίλο μας τότε η δύναμη και οι πόντοι υγείας του τέρατος θα διπλασιαστούν, στοιχεία που δεν αλλάζουν είτε είμαστε τέσσερα άτομα είτε δύο. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα οι μάχες με δύο άτομα να γίνονται πιο απαιτητικές αλλά και πιο δύσκολες.

Προσπαθώντας λοιπόν, να κάνει το παιχνίδι όλο και πιο προσβάσιμο, η Capcom δήλωσε πως ετοιμάζει ένα νέο δυναμικό σύστημα δυσκολίας για το βασικό παιχνίδι (πέραν του Iceborne Expansion). Θα υπάρχει επιλογή για να αλλάζουμε την δυσκολία ανάλογα με τις απαιτήσεις μας, αλλά πλέον θα μπορούμε να λάβουμε μέρος σε αποστολές μαζί με κάποιον φίλο μας ενάντια σε τέρατα με λιγότερους πόντους υγείας. Επιπλέον, αν θέλουμε να συνεχίσουμε μόνοι μας, τότε η δύναμη του τέρατος θα επιστρέφει σε ‘Single-player επίπεδα’.

Πέρα από το νέο σύστημα, η Capcom δήλωσε πως προσπαθεί να ευθυγραμμίσει τις ενημερώσεις των κονσολών με αυτές των υπολογιστών ώστε να μην υπάρχει μεγάλο κενό ανάμεσα στις αντίστοιχες κυκλοφορίας.

Όσο για το Iceborne, αυτά που γνωρίζουμε είναι πως η νέα περιοχή θα αποκαλείται Hoarfrost Reach και θα είναι η μεγαλύτερη τοποθεσία του παιχνιδιού. Όσο προχωράμε στην ιστορία θα ανοίγουμε όλο και περισσότερες τοποθεσίες στον χάρτη, φτάνοντας στην μέση της ιστορίας εκεί όπου θα έχουμε εξερευνήσεις όλες τις περιοχές. Αυτό όμως που θα πρέπει να προσέχουμε είναι ο παγετός που θα «τρώει» την αντοχή μας, εκτός αν πιούμε το ‘Hot Drink’ για να διατηρήσουμε θερμοκρασία σώματος.

Κάτι ακόμα που προκαλεί εντύπωση είναι το γεγονός ότι θα μπορούμε να καβαλήσουμε μικρότερα τέρατα και να τα χρησιμοποιήσουμε ως Mounts για να φτάσουμε εκεί που θέλουμε. Αυτός ο μηχανισμός καλείται «Raider Rides» αλλά σύμφωνα με την Capcom δεν θα μπορούμε να ελέγξουμε το τέρας αλλά μόνο να του υποδείξουμε που θέλουμε να πάμε:

Προχωρώντας στα νέα τέρατα, η ομάδα ανάπτυξης παρουσίασε και ορισμένα από αυτά μέσω των αντίστοιχων trailers:

Τα τέρατα του Iceborne

Velkhana

Ένας νέος Elder Dragon, και το «Flagship Monster» του Expansion. Το Velkhana χρησιμοποιεί επιθέσεις πάγου, αλλά η Capcom δεν αποκάλυψε πολλά περισσότερα αφήνοντάς μας μόνο με το εξής: ως αρχαίος δράκος, υπάρχει μεγαλύτερος κίνδυνος απ’ότι περιμένουμε.

Tigrex

Το Tigrex, που εμφανίστηκε για πρώτη φορά στο Monster Hunter Freedom 2, είναι γνωστό για τις παντοδύναμες κραυγές του, την ταχύτητά του, και την ωμή δύναμή του.

Shrieking Legiana

Ένα νέο είδος της οικογένειας Legiana, το Shrieking Legiana χρησιμοποιεί παγωμένους ανέμους για να περιορίσει το θήραμά του. Αφού τα καταφέρει, πέφτει για το τελειωτικό χτύπημα με περισσότερες επιθέσεις πάγου:

Nargacuga

Ένα από τα αγαπημένα τέρατα της σειράς – μαζί με το Tigrex – το Nargacuga είναι ο γάτος που θα μας κάνει την ζωή δύσκολη. Με τεράστια ταχύτητα και περισσότερη δύναμη, το σκοτεινό wyvern έρχεται για να ταράξει το οικοσύστημα, και μαζί και εμάς.

Banbaro

Ένα από τα νέα τέρατα, το Banbaro είναι ένα από τα πρώτα τέρατα που θα συναντήσουμε με επιθέσεις που μπορούμε να «διαβάσουμε» εύκολα. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει πως είναι και εύκολο να το αντιμετωπίσουμε:

Beotodus

Η «παγωμένη έκδοση» του Jyuratodus, το Beotodus είναι το πρώτο μεγάλο τέρας που θα αντιμετωπίσουμε στο Iceborne.

Αναβαθμίσεις & όπλα του Iceborne

H Capcom συνεχίζει την παράδοση και αναβαθμίζει και τα όπλα που υπάρχουν στο παιχνίδι, ενώ παράλληλα προσθέτει μερικούς νέους μηχανισμούς σε αυτά. Έτσι, έδωσε στην δημοσιότητα μερικά νέα trailer για αυτές τις επιθέσεις.

Στην νέα σειρά από trailer που κυκλοφόρησε η Ιαπωνική εταιρεία, έχουμε και το Clutch Claw, ένα νέο εργαλείο που θα μας επιτρέπει να καβαλάμε τα τέρατα και να συνεχίζουμε με ασφάλεια τα combo μας.

Clutch Claw

Great Sword

Long Sword

Dual Blades

Sword & Shield

Hammer

Hunting Horn

Lance

Gunlance

Light Bowgun

Heavy Bowgun

To Monster Hunter: World – Iceborne θα κυκλοφορήσει στις κονσόλες στις 6 Σεπτεμβρίου 2019 με την έκδοση του Steam να έρχεται τον «Χειμώνα του 2019».