Η Certain Affinity απέλυσε 25 υπαλλήλους

Η Certain Affinity, ένα support studio με έδρα το Texas, αναγνωρισμένο για την υποστήριξή του σε διάφορα franchises, συμπεριλαμβανομένου του Halo, ανακοίνωσε έναν γύρο απολύσεων που επηρεάζουν 25 υπαλλήλους, περίπου το 10 τοις εκατό του εργατικού του δυναμικού.

Ο CEO Max Hoberman επιβεβαίωσε τις απολύσεις, σημειώνοντας ότι επηρεάζουν πρωτίστως τα μέλη των επιχειρηματικών ομάδων του στούντιο στις ΗΠΑ. Οι επηρεαζόμενοι εργαζόμενοι θα λάβουν αποζημίωση απόλυσης, συνέχιση παροχών και κατοχυρωμένες διευκολύνσεις στο πλαίσιο του Μετοχικού Προγράμματος για να επωφεληθούν δυνητικά από τη μελλοντική επιτυχία της εταιρείας.

Ο Hoberman απέδωσε την απόφαση σε διάφορους παράγοντες, με την αξιοσημείωτη επιβράδυνση στη χρηματοδότηση νέων πρωτοποριακών έργων και έργων συνανάπτυξης σε ολόκληρο τον κλάδο, παράλληλα με τον δισταγμό από τρίτους επενδυτές να χρηματοδοτήσουν παιχνίδια ή εταιρείες παιχνιδιών, ιδιαίτερα σημαντική.

Αυτό το απαιτητικό περιβάλλον έχει καταστήσει εξαιρετικά δύσκολο για την ορισμένη συγγένεια να εξασφαλίσει νέα εργασία ή εναλλακτικές μορφές χρηματοδότησης. Παρά τις συνθήκες, ο Hoberman εξέφρασε την ευγνωμοσύνη του για την υποστηρικτική κουλτούρα του στούντιο και έκανε έκκληση για κατανόηση σε αυτό το “πρωτοφανές” γεγονός.

Η Certain Affinity ιδρύθηκε το 2006 και έχει συνεισφέρει σε πολλά μεγάλα franchise όπως το Halo, το Call of Duty και το Doom 2016. Πρόσφατες αναφορές ανέφεραν την ακύρωση ενός Battle Royale έργου με θέμα το Halo από τη Microsoft, το οποίο προηγουμένως ήταν υπό ανάπτυξη στο στούντιο. Επιπλέον, η Certain Affinity δούλευε σε ένα πρωτότυπο first-person shooter με την κωδική ονομασία Project Loro.