H ομάδα ανάπτυξης του επόμενου Bioshock “ανεβάζει ταχύτητες”

Περισσότερο από μία δεκαετία μετά την κυκλοφορία του BioShock Infinite, η ομάδα ανάπτυξης 2K Cloud Chamber, που εργάζεται σε ένα sequel φαίνεται να “ανεβάζει ταχύτητες”.

Ο senior cinematic designer του τίτλου Jeff Spoonhower ανέφερε στο LinkedIn ότι υπάρχουν πάνω από 30 ανοιχτές θέσεις στην 2K Cloud Chamber, με έδρα το Μόντρεαλ που έχει αναλάβει τη δημιουργία μιας νέας έκδοσης στη σειρά BioShock. Η ανάπτυξη της σειράς BioShock συνεχίζεται εδώ και 10 χρόνια, με διαλείμματα και αναβολές από διάφορα στούντιο.

Η Irrational Games, το στούντιο του σκηνοθέτη της σειράς Ken Levine, έκλεισε μετά την κυκλοφορία της τελευταίας επέκτασης του Infinite και επανεμφανίστηκε ως Ghost Story Games, δημιουργώντας το επερχόμενο παιχνίδι Judas.

Ωστόσο, το Judas ενδεχομένως να είναι είναι το παιχνίδι που θα κυκλοφορήσει νωρίτερα από το επόμενο επίσημο BioShock της 2K.

Οι ανοιχτές θέσεις στο στούντιο Cloud Chamber περιλαμβάνουν ρόλους σε animation, cinematics, engineering και narrative, υποδεικνύοντας ότι το project έχει ακόμη χρόνο μέχρι την ολοκλήρωσή του.

Μια αναφορά του 2021 υποστήριζε ότι η έκδοση του Cloud Chamber για το BioShock διαδραματίζεται σε μια φανταστική πόλη της Ανταρκτικής, κατά τη διάρκεια της δεκαετίας του 1960, περίπου την ίδια περίοδο με τα γεγονότα του BioShock 1 και 2.