Για πάρα πολλούς PC Gamers το S.T.A.L.K.E.R είναι ένα απο τα αγαπημένα δημιουργήματα της PC σκηνής, χωρίς να μπορεί να διαφωνήσει κανείς. Υπήρξαν διάφορες προσπάθειες για ένα κανονικό sequel όμως διάφορα εμπόδια δεν επέτρεψαν σε κάτι τέτοιο να γίνει πραγματικότητα. Πέρα από τις προσπάθειες της GSC Gameworld για την συνέχεια του τίτλου υπήρξαν και κάποια όχι και τόσο έμπιστα Projects όπως το Aereal και το πρόσφατο STALKER Apocalypse.

Τα πολύ καλά νέα είναι ότι η GSC Gameworld είναι και πάλι πίσω στην σκηνή και όπως μαθαίνουμε δουλεύουν πάνω σε έναν oldschool full priced τίτλο χωρίς να έχουμε καμία πληροφορία για το τι πρόκειται. Ας ελπίσουμε ότι θα δούμε ένα spiritual successor του Stalker η κάτι κοντά σε αυτό.. Μόνο το μέλλον θα δείξει.

stalker-2-logo[1]

Ο Valentine Yeltyshev μιλόντας στο Gamesindustry.biz έδωσε παρόν στο studio και αποκάλυψε διάφορες πληροφορίες για το άτυχες STALKER 2 ενώ φυσικά η κουβέντα κάποια στιγμή γύρισε και στις προσπάθεις της West Games όπου είπε:

[symple_box color=”black” fade_in=”false” float=”center” text_align=”left” width=””]
«I don’t really know enough about them, but the story is quite funny. These guys were basically promoting themselves as being the STALKER team, that they were working on STALKER, but that’s not true. When we were working on STALKER 2, we were also planning on releasing a browser game based on STALKER so we could keep the audience engaged until released. «That project was never finished. There were mistakes. But the guys at West Games, that was the STALKER project they were working on – a flash game. So when they promoted themselves as having worked on STALKER, I was quite surprised. We would definitely win the legal action against them, but we won’t start it. They used a lot of the ideas from STALKER… I don’t know what they were thinking, starting that. I haven’t heard from them for quite a while.”
[/symple_box]

Επίσης μίλησε για την ακύρωση του STALKER 2:

[symple_box color=”black” fade_in=”false” float=”center” text_align=”left” width=””]

«So there were a lot of complex reasons that led to the decision to stop development. We were never closing down forever, but at the time we were aware of some pretty obvious obstacles that we weren’t going to be able to overcome. Maybe we needed more team leaders. Still, we’d built some levels, areas of the zone, some characters, a new engine. A completely new engine, written from scratch, which was already a next-gen engine at the time.

«The X-Ray engine was quite ahead of its time, but only in 2007, not 2010. The new engines in CoD and Battlefield had started to arrive so we needed to get better. It was maybe 70 to 80 per cent ready. It was a huge step up from X-Ray. It was oriented on PC and Xbox 360, and there were plans for it to work on PlayStation eventually.

«Everything is stored! We have all the assets, materials and engine.”
[/symple_box]

«Everything is stored! We have all the assets, materials and engine”

Σίγουρα αυτό είναι και το καλύτερο κομμάτι της συνέντευξης και ίσως σημαίνει ότι μπορούμε να δούμε κάποιο νέο STALKER η spiritual successor αυτού στο άμεσο μέλλον. Δεν γνωρίζουμε βέβαια άν ακόμα η GSC Gameworld κρατάει τα δικαιώματα στο STALKER franchise άλλα σίγουρα κανείς δεν μπορεί να τους απαγορέψει στο να δημιουργήσουν ένα νέο IP βασισμένο στην επιτυχία του μεγάλου τίτλου.

Το μεγάλο ερώτημα είναι πόσα άτομα έχουν μείνει στην GSC Gameworld και κατα πόσο η ομάδα έχει την ίδια δύναμη που είχε παλαιότερα. Μην ξεχνάμε ότι πολλοί εργαζόμενοι της εταιρίας έφυγαν για να δουλεψουν στην 4A Games (Metro series) και στην Vostok Games οι οποίοι αναλαμβάνουν το Survarium.

Αξίζει να διαβάσετε ολόκληρη την συνέντευξη, πολλές πληροφορίες και αφορμές για ενθουσιασμό.

Thanks στο PC Gamer για την ανακάλυψη.