Έχοντας μεγαλώσει παίζοντας Need for Speed και βλέποντας Formula 1, πάντα είχα το όνειρο να παίξω ένα παιχνίδι που θα συνδυάζει τη σωστή δόση δράσης και ψυχαγωγίας που προσφέρει το NfS και τις ταχύτητες της Formula 1. Το Studio Liverpool έκανε το πρώτο βήμα με τη σειρά WipEout για το Playstation. Δυστυχώς η  ομάδας ανάπτυξης (Studio Liverpool) της σειράς διαλύθηκε και τώρα μερικά από τα άτομα που δούλευαν στη πολυαγαπημένη σειρά Anti-Gravity Racing τίτλων οργάνωσαν μια νέα εταιρία, την R8 Games, με στόχο την δημιουργία ενός παρόμοιου τίτλου σε όλες τις πλατφόρμες, συμπεριλαμβανομένου και του PC.

Το Formula Fusion χρηματοδοτήθηκε από τους οπαδούς της παλιάς σειράς μέσω του Kickstarter και πήρε το πράσινο φως στο Steam Greenlight. Τη στιγμή που γράφεται αυτό το κείμενο το παιχνίδι είναι σε Early Access φάση, πράγμα που σημαίνει ότι πολλά features του παιχνιδιού είτε ενδέχεται να αλλάξουν είτε δεν υπάρχουν καθόλου. Συνήθως αποφεύγω Early Access τίτλους αλλά για αυτό το παιχνίδι έκανα μία εξαίρεση.

Ας πάμε όμως στο ζουμί της υπόθεσης, αξίζει τα 20 ευρώ που ζητάει αυτή τη στιγμή ο τίτλος; Η απάντηση μου εν συντομία είναι ναι. Πιο συγκεκριμένα, μετά από το μεγάλο update του Ιουλίου το παιχνίδι διαθέτει 4 πίστες για να τρέξετε, ένα βασικό (προσωρινά) σύστημα βελτίωσης του σκάφους σας, αρκετές ομάδες για να διαλέξετε ανάλογα με τις αισθητικές σας προτιμήσεις καθώς και πάρα πολλές βελτιώσεις στο gameplay. Όσοι έχετε παίξει Anti-Gravity Racing παιχνίδια, ξέρετε πως η αίσθηση που πρέπει να σας δίνει το σκάφος όταν το χειρίζεστε είναι συγκεκριμένη και οποιαδήποτε μικρή απόκλιση από αυτή την αίσθηση μπορεί να κάνει το παιχνίδι να μοιάζει με συγκρουόμενα. Είμαι στην ευχάριστη θέση να πω με σιγουριά πως το Formula Fusion με το τελευταίο update που έλαβε, έχει πετύχει κατά πολύ την σωστή οδηγική συμπεριφορά που πρέπει να έχει ένα όχημα που αψηφά την βαρύτητα, τουλάχιστον σε βίντεο-παιχνίδι. Τα μόνα παράπονα μου πάνω στο κομμάτι της οδήγησης είναι τα οπτικά εφέ όσον αφορά τη χρήση των όπλων, τα οποία πρέπει να δείχνουν πολύ πιο δυνατά και «φανταχτερά».

Επιπροσθέτως, το online mode του παιχνιδιού βελτιώνεται με σταδιακούς ρυθμούς, πράγμα που δείχνει ότι το παιχνίδι σιγά σιγά ολοκληρώνεται. Μέχρι τα Χριστούγεννα αναμένω να έχουν εισαχθεί μερικές ακόμα πίστες, ίσως δούμε κάποιο νέο game mode καθώς και αρκετές βελτιώσεις στα menu, το UI και την πίστα του tutorial ή οποία φαίνεται λίγο προχειροφτιαγμένη αυτή τη στιγμή. Τέλος, η παραμετροποίηση βρίσκεται σε πολύ καλά επίπεδα και πιστεύω ότι είναι από τα λίγα πράγματα που μπορούν μόνο να βελτιωθούν με την πάροδο του χρόνου στα Early Access παιχνίδια.

Μέχρι την επόμενη φορά, καλά γκάζια!!