Με το Destiny 2 διατηρώ μια σχέση αγάπης-μίσους. Από την μία εξακολουθεί να με απογοητεύει σε πολλούς τομείς και από την άλλη με κρατάει με τα δεσμά του, περιμένοντας με ανυπομονησία τον ερχομό του τρίτου Expansion, που λέγετε πως θα μεταμορφώσει το παιχνίδι σε κάτι διαφορετικό – κάτι που για πολλούς έγινε και με το Taken King του πρώτου Destiny. Ενώ λατρεύω το Destiny 2 στο σύνολο του -αγαπάω σαν να μην υπάρχει αύριο τα οπτικά του παιχνιδιού και το gameplay- δεν μπορώ να αγνοήσω τα πολλαπλά αγκάθια που με κάνουν να δυσανασχετώ με ορισμένες επιλογές της Bungie. Φυσικά για να φτάσουμε στο τρίτο Expansion, έπρεπε πρώτα να περάσουμε από το δεύτερο που ακούει στο όνομα Warmind. Το Warmind Expansion αν και μπορώ να πω με σιγουριά πως είναι επιπέδου Curse of Osiris (το πρώτο Expansion), έχει ορισμένα στοιχεία που το κάνουν να διαφέρει από το προηγούμενο τόσο σε θετικό βαθμό όσο και αρνητικό. Έχουν γίνει προσθήκες που θεωρητικά μπορούν να προσφέρουν περισσότερο χρόνο απασχόλησης σε σχέση με το προηγούμενο αν φυσικά έχετε την υπομονή του grinding που διατηρεί το ύφος της «εβδομαδιαίας αγγαρείας”, κατά ένα βαθμό, και συνεχίζει να σε απομακρύνει όσο περισσότερο χρόνο επενδύεις.

Ο ερχομός του Warmind Expansion έχει φέρει μαζί του αρκετές ανισορροπίες. Είναι ακατανόητο το γεγονός πως μπορείς να κερδίσεις αρκετά καλές αμοιβές κάνοντας κάτι εύκολο ενώ στην αντίθετη περίπτωση, που δηλαδή πρέπει να κάνεις κάτι αρκετά δύσκολο, δεν κερδίζεις κάτι ουσιαστικό. Σε αυτό έρχεται να κουμπώσει και ο τοίχος του κατώτερου προτεινόμενου/απαραίτητου item level προκειμένου να αποκτήσει κάποιος πρόσβαση στο end-game υλικό. Κάνοντας αρκετό και μακροχρόνιο grind, φτάνεις σε σημείο να αναλογίζεσαι αν αξίζει τον κόπο να αφιερώσεις όλες τις απαιτούμενες ώρες, κάνοντας τα ίδια και τα ίδια, για να είσαι ικανός να τρέξεις το καινούργιο activity, Escalation Protocol ή το Raid Lair.

Το Warmind Expansion αποτυγχάνει να βελτιώσει τα βασικά κομμάτια του Destiny 2, που υποφέρουν μέχρι και σήμερα. Eίναι ακόμα σε πρώιμη μορφή και δείχνει έντονα πως έχει ανάγκη πολλά περισσότερα από δύο Expansion για να γίνει ένα αξιόλογο παιχνίδι, ειδικά στην πλατφόρμα του PC που υποφέρει από την κονσολοποιημένη φύση του παιχνιδιού. Αυτό αποδεικνύεται ρίχνοντας μια πρόχειρη ματιά στα τελευταία patch notes αλλά και από το γεγονός πως αυτόν τον μήνα το βασικό παιχνίδι κοστίζει μόλις 12 δολάρια στην μηνιαία συνδρομητική υπηρεσία του Humble Bundle Monthly, πριν καλά καλά γιορτάσει τον πρώτο χρόνο ζωής του.

Ξεκινάμε ως συνήθως την κύρια ιστορία σε έναν νέο-παλιό πλανήτη, τον Mars. Πηγαίνοντας εκεί ερχόμαστε σε μια πρώτη επαφή με μία κοπέλα ονόματι Anastasia Bray (Ana, όπως θα την αποκαλούμε για το υπόλοιπο της ιστορίας και του Review). Η Ana, μέχρι στιγμής, είναι ίσως η αγαπημένη μου χαρακτήρας. Ίσως επειδή «δεν ακολουθεί τους κανόνες”; Λόγο στιλ; Δεν ξέρω… Συνεχίζοντας, ακολουθούμε μια σειρά αποστολών στον Mars, που σχετίζονται με το παρελθόν της Ana και της οικογένειας της. Όπως και στο Osiris, έτσι και εδώ η ιστορία δεν κρατάει περισσότερο από 2 ώρες. Συνολικά έχουμε πέντε αποστολές οι οποίες στην πορεία θα ανακυκλώνονται συνέχεια σε μορφή Strike, κάτι που θα μας κουράσει πολύ σύντομα. Δυστυχώς το μόνο εξατομικευμένο υλικό που βασίζετε στο Warmind, όσον αφορά τα Strikes, είναι αποκλειστικότητα του PlayStation 4. Σε αυτό το Expansion έχουμε πολλές ωραίες στιγμές και μια τεράστια πληθώρα από mini-boss που ενώ δείχνουν σχετικά εύκολα τα πράγματα στο κανονικό επίπεδο, στην Heroic μορφή τους είναι μια μικρή κόλαση… περίπου. Πλέον είναι ξεκάθαρο πως η Bungie δεν σκοπεύει να προσθέσει μοναδικά τέρατα βασισμένα στον κάθε πλανήτη, με αποτέλεσμα να έχουμε να αντιμετωπίσουμε ξανά και ξανά όλα όσα έχουμε δει στο υπόλοιπο παιχνίδι.

Οφείλω να ομολογήσω όμως πως αν και μου άφησε μια χλιαρή αίσθηση το Warmind, είναι κλάσεις ανώτερο από το Curse of Osiris. Ο χάρτης δεν είναι μικρός, και μας επιτρέπεται να καβαλάμε την μηχανή μας για να πάμε από σημείο σε σημείο. Έχουμε περισσότερα σημεία προς εξερεύνηση, ακόμα περισσότερα events για να ολοκληρώσουμε, ενώ θα υπάρξουν στιγμές αδρεναλίνης και θα έρθουμε σε επαφή με κάτι/κάποιον που ίσως λατρέψουμε. Για τους lore-nerdies, είναι μεγάλο μείον πως το Warmind διηγείται ένα τεράστιο και ενδιαφέρον κομμάτι της ιστορίας με τόσο συμπυκνωμένο τρόπο. Επίσης βλέπουμε την εισαγωγή ενός μηχανισμού-όπλου που έχει σημαντικό ρόλο στο Escalation Protocol, το Valkyrie. Στην περίπτωση που θέλετε να μάθετε περισσότερα για την Ana, μπορείτε να το κάνετε παίζοντας τις δευτερεύουσες αποστολές, τα Adventures. Στον πλανήτη Mars, θα δείτε κατά την περιήγηση σας στον χάρτη, στην δεξιά γωνία κάτω έναν μετρητή Lost Memory Fragments. Τα Fragments είναι διάσπαρτα στον πλανήτη και ολοκληρώνοντας την συλλογή αυτών θα αποκτήσετε ένα σπαθί και ένα όχημα, και τα δύο Exotics.

Κατά τον ερχομό του, το Warmind έφερε μαζί την καινούργια season (Season 3) που συμπεριλαμβάνει κάποιες αλλαγές στα vendors και μετατροπές σε όπλα, κάνοντας τα λίγο πιο ευχάριστα στο παίξιμο τους. Μάλιστα, τα Exotics «νιώθουν” Exotics ξανά. Η ουσία πλέον είναι να γίνουμε «ντούκια” για να μπορούμε να αντεπεξέλθουμε στο διαθέσιμο end-game υλικό. Το νέο max item level (light) είναι 380 (συν πέντε με τα mods, 385) και το νέο level-cap ανέρχεται στα 30. Είναι σχεδόν απαραίτητο να έχουμε φτάσει τουλάχιστον το 370 στο επίπεδο δύναμης του εξοπλισμού για να μπορέσουμε να ανταπεξέλθουμε στα δύσκολα επίπεδα του Escalation Protocol ή τις Prestige εκδόσεις των Raid, και είναι αυτονόητο πως αντίστοιχα θα πρέπει όλο το fireteam να είναι εξίσου στο ίδιο επίπεδο.

Το μεγαλύτερο πρόβλημα στην προκειμένη περίπτωση είναι το πόσο αδιευκρίνιστος είναι ο «δρόμος για την κορυφή”. Όταν έχουμε ξεμπερδέψει με την ιστορία, υπάρχουν ορισμένα milestones (dailies/weeklies) τα οποία δίνουν ως αμοιβή, όπλα και πανοπλίες καλύτερες από αυτές που έχετε. Κατά την ολοκλήρωση τους, σταματάει το παιχνίδι να «πετάει” μεγάλης σημασίας αντικείμενα με αποτέλεσμα να φτάνουμε σε ένα σημείο να μην βρίσκουμε νόημα στο να συνεχίσουμε να παίζουμε μέχρι να ανανεωθούν τα milestones. Σε ένα Expansion σαν το Warmind, που το υψηλό light είναι μονόδρομος, θα έπρεπε να υπάρχουν παραπάνω ασχολίες, περισσότερα events και κίνητρα για να συνεχίσουμε την προσπάθεια. Μάλιστα, αν είμαστε παίκτες που προτιμούν το μοναχικό δρόμο, τότε θα είναι ακόμα πιο δύσκολο να ξεπεράσουμε τον «τοίχο” της προόδου μιας και το Destiny 2 εξακολουθεί να μην έχει κάποιο λειτουργικό LFG εργαλείο πέρα από την αντίστοιχη ιστοσελίδα που τις περισσότερες, αν όχι όλες, φορές είναι χαοτική. Κάπως έτσι, φτάνει η στιγμή που συνειδητοποιείς πως πρέπει να φτιάξεις τρεις χαρακτήρες (όσες είναι και οι διαθέσιμες θέσεις/κλάσεις) για να μπορέσεις να μαζέψεις υψηλού επιπέδου αντικείμενα.

Εκτός από τα καινούργια αντικείμενα, Exotics και μη, το Warmind μας φέρνει δύο καινούργιους χάρτες στο Crucible (το PvP mode του Destiny 2), τους Meltdown & Solitude. Άσχετα με το αν έχετε αγοράσει το δεύτερο Expansion, οι χάρτες είναι ξεκλειδωμένοι. Το καινούργιο Raid που προαναφέραμε ακούει στο όνομα Spire of Stars και διεκδικεί την θέση του δυσκολότερου Raid που έχει υπάρξει στο σύμπαν του Destiny. Το καλύτερο κομμάτι του Destiny 2, πέρα από τα Raids (συνολικά), είναι το γεγονός πως έχει «κρυμμένα” μυστικά και μια πληθώρα από γρίφους που περιμένουν να λυθούν από τους παίκτες. Το Warmind ακολουθεί αυτά τα χνάρια και προσφέρει εξίσου όπως και το Curse of Osiris, καινούργιους γρίφους.

Εν κατακλείδι, το δεύτερο Expansion του Destiny 2, το Warmind, είναι αντίστοιχου επιπέδου με το Curse of Osiris. Δεν προσφέρει αρκετό υλικό που να δικαιολογεί το κόστος του, μιας και οι «καλύτερες” βελτιώσεις στο παιχνίδι, έρχονται σε μορφή «δωρεάν ενημερώσεων”. Αν και μας ταξιδεύει σε ένα από τα πιο ενδιαφέροντα κομμάτια της ιστορίας του σύμπαντος του Destiny, το κάνει τόσο λιτά που είναι φανερό πως η ομάδα ανάπτυξης δεν είχε το κατάλληλο χρονικό περιθώριο να κάνει κάτι καλύτερο, ή ίσως να μην διαθέτει και το κατάλληλο ανθρώπινο δυναμικό για να προσφέρει παραπάνω περιεχόμενο. Η Bungie δείχνει να κάνει αργά και σταθερά βήματα προς την βελτίωση του, αλλά έχει αρκετό δρόμο ακόμα. Αγοράζοντας το παιχνίδι μαζί με το Expansion Pass σε κάποια έκπτωση, είναι η καλύτερη επιλογή που μπορεί να κάνει κάποιος. Αν δεν έχετε παρέα τότε μην περιμένετε να ανεβείτε γρήγορα. Προσωπικά, θεωρώ πως αν κάποιος θέλει να ξεκινήσει να επενδύσει χρόνο στο Destiny 2, τότε η καλύτερη περίοδος είναι το καλοκαίρι που μας έρχεται, εν όψη του πολλά υποσχόμενου τρίτου Expansion που θα έρθει μετά το πέρας του. Αφιερώστε λίγο χρόνο να διαβάσετε την άποψη μας για το Destiny 2 και το πρώτο Expansion, Curse of Osiris, ώστε να έχετε μια πιο ολοκληρωμένη άποψη για το παιχνίδι.

Ευχαριστούμε την I.G.E. Group για την παροχή του Review Code.

Destiny 2: Warmind Expansion – PC Review
Το Warmind Expansion αν και αρκετά μικρό όσον αφορά την ιστορία, είναι ένα βήμα πιο κοντά για την βελτίωση του Destiny 2. Ακολουθεί την ίδια συνταγή με αυτή του πρώτου Expansion, Curse of Osiris, δηλαδή ανέβασμα του level cap, λίγο υλικό και διάφορες προσθήκες από εξοπλισμό. Έχει φέρει το δυσκολότερο raid που έχει υπάρξει στην ιστορία του Destiny και εξίσου το πιό δύσκολο event, Escalation Protocol. Τώρα ίσως είναι μια καλή περίοδος για να ξεκινήσει κάποιος να επενδύει χρόνο, περιμένοντας το τρίτο Expansion που αναμένετε να αλλάξει το παιχνίδι ριζικά. Μέχρι τότε, έχετε αρκετό χρόνο να ετοιμάσετε τον Guardian σας!
ΙΣΤΟΡΙΑ7.5
GAMEPLAY7
ΓΡΑΦΙΚΑ8
ΑΠΟΔΟΣΗ7.5
ΔΙΑΡΚΕΙΑ6
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ6
6.5It is alive!
Reader Rating: (2 Votes)
8.1