Και εκεί που όλοι πιστεύαμε πως το Destiny 2 πεθαίνει σιγά – σιγά, η Bungie έρχεται να μας διαψεύσει και να μας αποδείξει πως νοιάζεται ακόμα για τον MOFPS τίτλο της. Μετά από δύο επιεικώς μέτρια expansions (Curse of Osiris και Warmind) και δεκάδες ενημερώσεις περιεχομένου που φέρανε αισθητές αλλαγές τόσο στο gameplay όσο και στην ‘μακροζωϊα’ του παιχνιδιού, έχουμε την προσθήκη μιας νέας επέκτασης που πέρα από νέα όπλα, αποστολές και διακοσμητικά αντικείμενα για τον χαρακτήρα και τα οχήματά μας, φέρνουν και ένα νέο κεφάλαιο στην ιστορία που αποδίδει φόρο τιμής στους Hunters αλλά και σε έναν από τους πιο αγαπητούς χαρακτήρες, τον Cayde-6. Σε σύγκριση με τα προηγούμενα expansions, το Forsaken διορθώνει πολλά λάθη του παρελθόντος, διηγείται την ιστορία με πιο ‘έξυπνο τρόπο’ και έχει μια πληθώρα νέων ασχολιών για να δοκιμάσουμε όπως το νέο Gambit Mode που συνδυάζει το PvE με το PvP (ή αλλιώς πρόκειται για το αντίστοιχο PvPvE).

Ξεκινώντας το παιχνίδι θα βρεθούμε στο Space Hub με όλους τους πλανήτες και τις επιλογές των υπόλοιπων modes. Έχοντας να μπω καιρό στο παιχνίδι ένιωσα πως βλέπω κάτι ολοκληρωμένο, κάτι γεμάτο. Η εικόνα που είχα μπροστά μου εκείνη την στιγμή ήταν αυτή που πολλοί θα θέλανε να έχουν από την αρχική κυκλοφορία και όχι με δύο «τσιμπημένα» expansions που για άλλα παιχνίδια θα ήταν η δουλειά ενός-δύο μηνών. Ωστόσο, περνώντας πάνω από μία βδομάδα παίζοντας την βασική ιστορία – την οποία ολοκλήρωσα χαλαρά, κάνοντας παράλληλα και άλλες αποστολές – μπορώ να πω με ασφάλεια πως αυτή την φορά έχουμε κάτι πιο ‘ζουμερό’ στα χέρια μας, κάτι που σέβεται τον χρόνο μας και την επιθυμία μας για το κάτι παραπάνω. Η ιστορία ανοίγει με μια έντονη αποστολή και συνεχίζει με δυνατά cutscenes που άλλες φορές θα μας εντυπωσιάσουν με την δράση τους και άλλες φορές θα μας κάνουν να ταυτιστούμε με τον χαρακτήρα μας – που για πρώτη φορά μετά από χρόνια μιλάει με την δική του φωνή. Η εκδίκηση είναι ένα πιάτο που τρώγεται κρύο και η παγωμένη φωνή του χαρακτήρα μας βοηθάει στο να την σερβίρουμε αποτελεσματικά.

Η ιστορία του Forsaken μας δίνει έναν λόγο για να συμμετέχουμε, ένα κίνητρο. Μετά από χρόνια ηρεμίας και άγνοιας, το Reef, η πατρίδα των Awoken που βρίσκεται μέσα σε ένα σύστημα αστεροειδών ανάμεσα στον Άρη και τον Δία, άρχισε να επηρεάζεται από την αταξία και την παρανομία. Ο Cayde-6 και ο χαρακτήρας μας καλούνται να επισκεφθούν την περιοχή και να την εξερευνήσουν ώστε να βοηθήσουν στην αναδιοργάνωσή της. Φτάνοντας στον προορισμό τους, οι δύο Guardians βρίσκονται αντιμέτωποι με μια εξέγερση στην Φυλακή των Elders, ένα μέρος που φυλάει τους πιο επικίνδυνους εγκληματίες του γαλαξία. Το μέρος είναι πέρα από την δικαιοδοσία των Vanguard, οπότε καλούμαστε να κηνυγήσουμε τους δραπέτες μέσα στην περιοχή. Ανάμεσα σε αυτούς τους εγκληματίες βρίσκονται και οι Scorn, μια απειλή που ελευθέρωσε τους κρατούμενους. Έτσι εμείς, ο Cayde-6 και η Petra Venj πρέπει να κηνυγήσουμε τους Scorn μέσα στην Dreaming City, την πόλη των Awoken.

Η υπόθεση ξεκινάει πολύ δυναμικά καθώς θα βρεθούμε στο μάτι του κυκλώνα, μέσα σε μια φυλακή που έχει σχεδόν καταστραφεί και είναι γεμάτη με όλες τις φυλές, όλους τους εχθρούς και όλους τους επικίνδυνους εγκληματίες. Μέσα σε αυτούς είναι και ο αδερφός της Mara Sov, Βασίλισσας του Reef, o Uldren Sov. O Uldren βρισκόταν στο πλάι της ως σύμβουλος, υπεύθυνος ασφαλείας και πληροφοριών, και ένας ικανός πολεμιστής. Χρησιμοποιώντας την εξυπνάδα και τις διασυνδέσεις του, μπορούσε να ανακαλύψει και να επιβλέπει τις δραστηριότητες των άλλων φυλών του ηλιακού συστήματος. Φυσικά, ως ο βασικός κακός της ιστορίας, ο Uldren μισεί τους Guardians καθώς τους κρίνει αναξιόπιστους και αδύναμους λόγω της αθανασίας τους, και είναι αυτός που οργάνωσε την απόδραση προκειμένου να πάρει εκδίκηση για τον θάνατο της αδερφής του. H προδοσία του είναι και ο καταλύτης για την ιστορία που μοιάζει βγαλμένη από Western, καθώς μετά από μια εντυπωσιακή είσοδο του Cayde-6 στην είσοδο του κελιού, και την μακροσκελή μάχη ενάντια στους Scorn, ο Uldren εκμεταλλεύεται την καταστροφή του Ghost του Cayde-6 και τον σκοτώνει εν ψυχρώ.

Στην βάση της η περιπέτειά μας έχει να κάνει με το κηνύγι των οχτώ Βαρόνων, παντοδύναμων εχθρών και αρχηγών της φυλής των Scorn. Κάθε ένας από αυτούς πολεμάει με διαφορετικό τρόπο, όπως ο Rider που βρίσκεται πάνω σε ένα Pike και δεν κατεβαίνει ποτέ, ή ο Hangman που φέρει ένα φλεγόμενο φανάρι και κάθε χτύπημά του έχει την δύναμη ενός αστεροειδή. Οι Fallen μισούν και αυτοί τους Scorn μιας και είναι ο βασικός λόγος που χάσανε το Βασίλειό τους. Έτσι, σχηματίζοντας ένα κοινό μέτωπο με τον Spider, τον αρχηγό των Fallen στην Tangled Shore, ξεκινάμε την αναζήτηση των Βαρόνων μέσα από διαφορετικά Adventures που θα βρούμε διάσπαρτα στον χάρτη. Αυτή την φορά, η Bungie αξιοποίησε κατάλληλα τα Adventures μετατρέποντάς τα σε σημαντικές αποστολές, κάτι που δεν έκανε στο παρελθόν και πολλά από αυτά έμεναν στην αφάνεια παρόλο που είχαν σημαντικές πληροφορίες για χαρακτήρες.

Το Forsaken φέρνει αρκετό περιεχόμενο στο κόσμο του Destiny. Αρχικά, οι Scorn αποτελούν μια φαινομενικά νέα φυλή με διαφορετικούς τύπους πολεμιστών και εμφανησιακά χαρακτηριστικά. Ωστόσο, δεν μπορώ με τίποτα να αποβάλλω την αίσθηση πως οι εχθροί αυτοί είναι ένα re-skin των Fallen με ελάχιστες αλλαγές στις επιθέσεις, την κίνησή τους και τα όπλα τους. Ίσως βέβαια να είμαι ακόμα επηρεασμένος από τα προηγούμενα expansions και παίζοντας περισσότερο σχηματίσω διαφορετική άποψη δίνοντας την απαραίτητη προσοχή. H προσέγγιση μας είναι ίδια πάνω-κάτω οπότε το μόνο που θα χρειαστεί να κάνουμε είναι να μάθουμε πως πολεμάνε.

Με μια πρώτη ματιά, θα λέγαμε πως το Forsaken είναι μια επέκταση αφιερωμένη στους Hunters. Τόσο τα όπλα, όσο και τα κομμάτια πανοπλίας έχουν δυνάμεις και ικανότητες που οφελούν τους γρήγορους μαθητές του Cayde-6. Ένα από τα πιο όμορφα και δυνατά όπλα είναι το νέο Τόξο. Είναι αρκετά δυνατό, ακριβές και μπορεί να αντικαταστήσει τα Sniper Rifles λόγω της απόστασης που καλύπτει και της δύναμης που διαθέτει. Να σημειωθεί πως ενώ μπορούμε να κρατήσουμε πατημένο το κουμπί πυροδότησης, αυτό μπορεί να μείνει σε αυτή την κατάσταση για ορισμένο χρονικό διάστημα. Με πιο απλά λόγια, δεν μπορούμε να περιμένουμε πολύ ώρα πριν ρίξουμε.

Το Forsaken εισάγει αρκετές μεγάλες ενημερώσεις σε πολλά από τα συστήματά του Destiny, ενισχύοντας και βελτιώνοντας τα υπάρχοντα όπλα, την απόκτηση αντικειμένων και τα συστήματα αναβάθμισης. Οι Guardian μας μπορούν να φτάσουν νέα επίπεδα δύναμης. Το Level 50 είναι πλέον το μέγιστο επίπεδο που μπορούμε να φτάσουμε και αντίστοιχα, η δύναμή μας φτάνει μέχρι 500 PL με περιθώρια αύξησης μέσω των Raids και των Powerful Gear Engrams. Τα νέα όπλα που θα βρούμε στους νέους χάρτες έχουν ικανότητες που ενεργοποιούνται τυχαία όταν τα ‘ανοίγουμε’. Επιπλέον, τα όπλα του πρώτου χρόνου από την κυκλοφορία του παιχνιδιού αποσύρθηκαν και αντικαταστάθηκαν από μια νέα ποικιλία που θα εμπλουτίζεται σταδιακά.

Το σύστημα όπλων δέχθηκε επίσης αρκετές αλλαγές ανοίγοντας τα slots για περισσότερους συνδυασμούς στα loadouts μας. Οι παίκτες μπορούν να εξοπλίσουν οποιοδήποτε όπλο θέλουν στα Primary και Secondary Slots χωρίς να ανησυχούν για τον τύπο πυρομαχικών που χρησιμοποιούν (Power Ammo κλπ). Πιο συγκεκριμένα, τα όπλα συνεχίζουν να χωρίζονται σε Πρωτεύοντα και Δευτερεύοντα αλλά δεν μας περιορίζει ο τύπος σφαίρας. Μαζί με αυτά, τα Weapon Mods αλλάζουν ριζικά και περιλαμβάνουν διάφορα οφέλη πέρα από άνοδο δύναμης και αλλαγές στα στοιχεία τους. Τέλος, το σύστημα των Masterwork έχει επεκταθεί αρκετά μιας και πέρα από ένα απλό upgrade, κάθε όπλο και κομμάτι πανοπλίας μπορεί να εξελιχθεί μέχρι 10 φορές δίνοντας ορισμένες φορές και μοναδικές ικανότητες.

Ένα από τα καλύτερα modes που ήρθαν με το Forsaken είναι το Gambit mode. Στον πυρήνα του είναι ένα Co-op PvE mode που διαθέτει PvP στοιχεία. Οι παίκτες χωρίζονται σε δύο ομάδες, σε ξεχωριστούς χάρτες και στόχος τους είναι να συλλέξουν και να αποθηκεύσουν έναν συγκεκριμένο αριθμό μόριων από εξωγήινους εχθρούς. Σε ορισμένες περιπτώσεις, ένα μέλος της ομάδας μας μπορεί να εισβάλλει στον χάρτη των αντιπάλων και να επηρεάσει την πρόοδό τους δίνοντας ένα προβάδισμα.

Σε γενικές γραμμές, το Destiny 2: Forsaken είναι μια μεγάλη βελτίωση σε σχέση με τα προηγούμενα δύο expansions. Η Bungie δείχνει να σέβεται τον χρόνο μας δίνοντάς μας περισσότερα πράγματα να κάνουμε, κίνητρο για την βασική ιστορία, νέα όπλα, επίπεδα δύναμης και προετοιμάζει το έδαφος για περισσότερα πράγματα μέσω του Annual Pass. Και ενώ καταλαβαίνω τον ενθουσιασμό πολλών παικτών για το μέγεθος του περιεχομένου, κρατάω μικρό καλάθι. Η εταιρεία πρέπει να στηρίξει την προσπάθειά της με συχνές ενημερώσεις περιεχομένου, αλλαγές εκεί που χρειάζεται και βελτιώσεις σε ακόμα περισσότερα στοιχεία. Αυτό που μπορούμε να περιμένουμε είναι νέα Strikes και το νέο Raid Wing. Μέχρι τότε, το Grind καλά κρατεί.

Το Destiny 2: Forsaken πωλείται στο Battle.net στην τιμή των 39,99€.

Ευχαριστούμε την IGE S.A. και την Activision για την παροχή του Review Code.

Destiny 2: Forsaken - PC Launch Review
ΙΣΤΟΡΙΑ7.5
GAMEPLAY8
ΓΡΑΦΙΚΑ8
ΑΠΟΔΟΣΗ8
ΔΙΑΡΚΕΙΑ7
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ7.5
8Overall Score
Reader Rating: (0 Votes)
0.0