Κανείς δεν μπορεί να αμφισβητήσει πως το Mario Kart ήταν ένα από τα καλύτερα, αν όχι το καλύτερο, από τα παιχνίδια του είδους. Σε μια εποχή όπου η Nintendo προσπαθούσε να ανταγωνιστεί τις άλλες διαθέσιμες κονσόλες, η σειρά Mario Kart είναι η μόνη που κατάφερε να επιβιώσει και να μας κρατάει συντροφιά για εκατοντάδες ώρες. Αυτό όμως δεν σημαίνει πως δεν υπήρξαν και άλλες ομάδες όπως η SEGA ή η Naughty Dog που έβαλαν τον οβολό τους στο είδος με παιχνίδια όπως το Crash Team Racing, ένα παιχνίδι που μας εντυπωσίασε στο παρελθόν, ενίσχυσε το είδος, και σημάδεψε τα παιδικά μας χρόνια.

Μετά την επιτυχία του Crash N.Sane Trilogy Remaster και του Spyro Reignited Trilogy, η Activision αποφάσισε να συνεργαστεί με την Beenox για να μας φέρει και το Remaster του Crash Team Racing. Με τίτλο ‘Nitro-fueled’, το ανανεωμένο παιχνίδι επιστρέφει με καλύτερα μοντέλα, βελτιωμένο χειρισμό, νέα αντικείμενα για να τροποποιήσουμε την εμφάνιση των οχημάτων και των χαρακτήρων, αλλά και με ένα Online VS Mode που κολακεύει τόσο τα Cosmetic Items όσο και την καλή τιμή του.

Στο CTR: Nitro-Fueled, ο Crash και οι φίλοι του έχουν αφήσει πίσω τις διαφορές τους και παίζουν με kart οχήματα συμμετέχοντας σε μικρά τουρνουά και αγώνες. Μια μέρα λοιπόν, ένας εξωγήινος ονόματι Nitrous Oxide εισβάλει στην Γη και προκαλεί όλους τους συμμετέχοντες σε έναν αγώνα για το μέλλον του πλανήτη. Ο καλύτερος πιλότος εναντίον του και ο νικητής θα κρίνει το μέλλον. Αν κάποιος από την ομάδα του Crash καταφέρει να νικήσει τότε ο Nitrous θα φύγει, ενώ αν χάσουν τότε θα μετατρέψει όλη την Γη σε ένα απέραντο, διαγαλαξιακό parking.

To Adventure Mode του Nitro-Fueled είναι αυτό στο οποίο θα περάσουμε και πολλές από τις ώρες μας. Ξεκινώντας μπορούμε να επιλέξουμε είτε την κλασσική εκδοχή του Mode, είτε την σύγχρονη. Η διαφορά βρίσκεται στο πόσο παραδοσιακή είναι η εμπειρία μας, δηλαδή αν θα μπορούμε να επιλέξουμε περισσότερους από έναν χαρακτήρα και αν θα μπορούμε να αλλάξουμε την εμφάνισή μας. Και παρά την αρέσκειά μου στην παράδοση, ήθελα να δω τι διαφορετικό έχει να μας προσφέρει το Nitro-Fueled Mode.

Κάθε χαρακτήρας έχει τα δικά του ξεχωριστά στατιστικά. Για παράδειγμα, ο Crash και ο Neo Cortex έχουν σταθερά στατιστικά σε ταχύτητα, επιτάγχυνση και στροφές, με την Coco να βασίζεται στην επιτύγχυνση και τον Tiny στην ταχύτητα.

Ο χάρτης του παιχνιδιού χωρίζεται σε τομείς, με κάθε τομέα να έχει έναν συγκεκριμένο αριθμό αγώνων που πρέπει να ολοκληρώσουμε πριν προκαλέσουμε τον αρχηγό της περιοχής (που αντιστοιχεί σε κάποιον από το Crash Bandicoot). Αφού νικήσουμε τον αρχηγό της περιοχής τον προσθέτουμε στην ομάδα μας και μπορούμε να μεταβούμε στην επόμενη περιοχή. Όταν ολοκληρώσουμε και τις τέσσερις διαθέσιμες περιοχές προκαλούμε τον Nitrous στην τελική μάχη.

Νικώντας ενάντια στον αρχηγό της περιοχής θα ξεκλειδώσουμε μια σειρά από προκλήσεις. Κάθε πίστα γίνεται διαθέσιμη για επαναληπτικούς αγώνες, και πέρα από το τρόπαιο της πρώτης θέσης μπορούμε να αγωνιστούμε για τον καλύτερο χρόνο, και να μαζέψουμε τα γράμματα C,T, και R, για να πάρουμε το αντίστοιχο έμβλημα. Έτσι, για να ολοκληρώσουμε το Adventure Mode και να ξεκλειδώσουμε τον Nitrous Oxide ως οδηγό, θα πρέπει να μαζέψουμε όλα τα τρόπαια, όλα τα Relics, όλα τα κλειδιά, και όλα τα εμβλήματα που υπάρχουν.

Πέρα από το Adventure Mode, το Local Arcade είναι το Mode που μας «ανοίγει» τελείως το παιχνίδι. Οι παίκτες αποκτούν πρόσβαση σε όλες τις 31 πίστες και τους χαρακτήρες που ξεκλειδώσαμε. Μπορούμε να θέσουμε μεμονομένους αγώνες, ή Cup Tournaments που περιέχουν τέσσεριες πίστες το καθένα. Από την άλλη, δεν λείπουν και τα Time trials, Relic Races, και CTR Token Challenges για να βελτιώσουμε τις ατομικές, αγωνιστικές μας ικανότητες. Επιπλέον, υπάρχουν 12 διαφορετικά battle arenas, όπου οι παίκτες μπορούν να συμμετέχουν σε mini-games και modes όπως τα Capture the Flag, Crystal Grab, και Steal the Bacon.

Το κυριότερο χαρακτηριστικό του Crash Team Racing είναι για άλλη μια φορά η νοσταλγία. Με μια πρώτη ματιά είναι ένα πραγματικό Remaster από όλες τις απόψεις. Τα επίπεδα, οι χαρακτήρες, η μουσική και τα ηχητικά εφέ παραμένουν πιστά σε αυτά του παρελθόντος ενώ έχουν υποστεί τις αντίστοιχες βελτιώσεις και αλλαγές που θα θέλαμε να δούμε από ένα τέτοιο έργο. Ακόμα και η προσθήκη των αντικειμένων εμφάνισης και τροποποίησης συνδυάζονται αρμονικά με την ατμόσφαιρα και παρουσίαση του παιχνιδιού και δίνουν ένα παραπάνω επίπεδο γοητείας στο Remaster.

Δεν θα μπορούσαμε να μιλήσουμε για παιχνίδι της σειράς Crash χωρίς να αναφέρουμε τον ακριβή χειρισμό και το επίπεδο δυσκολίας του. Μπορούμε να επιταγχύνουμε και να φρενάρουμε, να κάνουμε μικρά πηδηματάκια, και να εκτοξευόμαστε με τα αντίστοιχα Ramp και Power-slide Boosts. Όσοι έχουν παίξει το Mario Kart 8 Deluxe και το Team Sonic Racing γνωρίζουν τον μηχανισμό του Power-Slide Boost, αλλά εδώ ο χειρισμός είναι αρκετά διαφορετικός. Ξεκινώντας το Power-slide με το L (ή το R) θα πρέπει να έχουμε στον νου μας την μπάρα κάτω δεξιά και να πατάμε το αντίθετο κουμπί την κατάλληλη στιγμή για να ωθήσουμε περισσότερο το όχημά μας. Είναι ένας δύσκολος μηχανισμός αλλά αν τον συνηθίσουμε θα καταφέρουμε να ανταποκριθούμε στους πιο δύσκολους αγώνες.

Όσο για το επίπεδο δυσκολίας, μπορούμε να επιλέξουμε αναμέσα σε εύκολο, μέτριο και δύσκολο. Θα πίστευε κανείς πως το Μέτριο επίπεδο θα μας προσέφερε την πρόκληση που θα θέλαμε, αλλά αποδεικνύεται πως είναι πολύ πιο απαιτητικό. Το A.I. είναι εξυπνότερο, ‘δυνατότερο’, και θα πρέπει να αξιοποιήσουμε όλα όσα ξέρουμε σε συνδυασμό με τον ακριβή χειρισμό αν θέλουμε να βγούμε πρώτοι. Βέβαια, αν θέλουμε να ολοκληρώσουμε το Adventure Mode για να ανοίξουμε τους χαρακτήρες και τα αντικείμενα τότε το Easy είναι μονόδρομος.

Το Nitro-Fueled είναι αναμφισβήτητα ένα πανέμορφο remaster. Όλα τα μοντέλα και τα περιβάλλοντα είναι καλύτερα από ποτέ – σε σχέση με την έκδοση του PS1 – και τα Cosmetics μας βοηθούν να δούμε τους χαρακτήρες από μια διαφορετική ματιά. Ωστόσο, όλη αυτή η ομορφιά έρχεται με ένα μεγάλο κόστος στον χρόνο φόρτωσης. Ναι, για πρώτη φορά μετά από καιρό, ένα παιχνίδι απαιτεί μεγάλο χρόνο φόρτωσης μεταξύ των αγώνων. Και ο χρόνος αυτός είναι ανυπόφορος.

Σε κάθε κονσόλα, ο χρόνος φόρτωσης διαφέρει. Στο Playstation 4 Pro, όπου έχει και έναν SSD, ο χρόνος ανέρχεται στα 20 δευτερόλεπτα, ενώ στην προηγούμενη έκδοση φτάνει τα 40-50 δευτερόλεπτα. Το ίδιο παρατηρείται και στην έκδοση του Xbox One, αλλά και σε εκείνη του Nintendo Switch. Δυστυχώς όμως, το Switch Port υποφέρει και από άλλα προβλήματα όπως την απόδοση στο Online και την ποσότητα των παικτών σε αυτό. Ομολογουμένως, είναι δύσκολο να ανταγωνιστεί τον βασιλιά της εν λόγω κονσόλας (Mario Kart) ακόμα και με το περιεχόμενο που προσφέρει.

To Crash Team Racing: Nitro-Fueled μας αποδεικνύει για ακόμα μια φορά πως κάποια remaster μπορούν να διατηρήσουν την δόξα του παιχνιδιού αναφοράς τους φορώντας μια «καλύτερη εμφάνιση». Η Beenox δημιουργεί ένα πιστό αντίγραφο διατηρώντας τον χειρισμό, τα χαρακτηριστικά και το επίπεδο δυσκολίας του παρελθόντος. Βέβαια, όσοι έχουν μάθει σε πιο απλά Kart Games τότε θα έρθουν σε επαφή με μια πιο δύσκολη εμπειρία από αυτή που θυμόμαστε. Η διασκέδαση και όλα τα θετικά στοιχεία παραμένουν ανέπαφα, άλλα τα αρνητικά κάνουν και αυτά την εμφάνισή τους. Αν αντιμετωπιστούν περαιτέρω οι χρόνοι φόρτωσης, και η ομάδα συνεχίζει να προσθέτει περιεχόμενο, τότε θα μιλάμε για ένα πολύ διασκεδαστικό παιχνίδι (σε μια πολύ καλή τιμή).

Ευχαριστούμε την IGE S.A. για την παροχή του Review Code.

Crash Team Racing: Nitro-Fueled - Review
GAMEPLAY8
ΓΡΑΦΙΚΑ8
ΑΠΟΔΟΣΗ6.5
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ7.5
ΔΙΑΡΚΕΙΑ7.4
ΧΕΙΡΙΣΜΟΣ8
8Αρκετά καλό
Reader Rating: (0 Votes)
0.0