Όταν τo For Honor κυκλοφόρησε για πρώτη φορά πολλοί από εμάς αποφάσισαν πως θέλουν να δουν πως είναι να πολεμάς τους Vikings ως Ιππότης ή Σαμουράι. Κάτι για το οποίο το παιχνίδι της Ubisoft έγινε γνωστό όμως είναι το βασικό gameplay που ξεφεύγει από το απλό μοτίβο του ‘button-mashing’ και βασίζεται σε τακτικές αποφάσεις και γρήγορες αντιδράσεις. Το ίδιο μπορεί να υπωθεί και για το Chivarly που έχει παρόμοιους μηχανισμούς και πιθανόν να ήταν μια από τις βασικές επιρροές για την Γαλλική εταιρεία.

Αυτά τα δύο παιχνίδια έρχεται να τιμήσει και η Frozenbyte Games με το Boreal Blade. Με μια πρώτη ματιά θα έλεγε κανείς πως πρόκειται για το αποτέλεσμα της μίξης των For Honor και Absolver μιας και τα απλοϊκά αλλά γοητευτικά γραφικά πλαισιώνονται από το τακτικό gameplay του Medieval action fighter. Συνήθως οι αγώνες εκτυλλίσονται με ένα γνώριμο μοτίβο. Παίκτες βρίσκονται αντιμέτωποι σε έναν χάρτη με διάφορα υψώματα, εμπόδια και οχυρά, και οι μάχες διακρίνονται από όπλα διαφορετικών μεγεθών και βάρους. Κάθε κίνηση μας έχει αρχή και τέλος με την έννοια ότι αν κατεβάσουμε το σπαθί στο σώμα ενός εχθρού, το επόμενο σημείο εκκίνησης θα είναι το έδαφος με αποτέλεσμα να μένουμε ανοιχτή σε αντεπιθέσεις – εκτός αν προλάβουμε να αποκρούσουμε.

Στο χαρτί φαίνεται πως πρόκειται για ένα ενδιαφέρον παιχνίδι που θα δοκιμάσει τις ικανότητές μας και θα μας κάνει να γίνουμε πιο ανταγωνιστικοί. Ωστόσο, από τα πρώτα λεπτά ανακαλύπτουμε πως είναι μια ακόμα προσπάθεια να υιοθετηθεί εκ νέου μια ήδη γνωστή φόρμουλα και έτσι η εκτέλεση μοιάζει βιαστική και ανεπιτυχής. Αυτό όμως δεν σημαίνει πως δεν θα μας προσφέρει μια έξαψη και δεν θα δοκιμάσει τις γνώσεις και την υπομονή μας. Συγκεκριμένα, τα διάφορα όπλα και οι επιθέσεις που κάνουμε με αυτά απαιτούν γρήγορες αποφάσεις και εξοικείωση με τους μηχανισμούς τους. Όπλα όπως τα σπαθιά μας επιτρέπουν να κάνουμε μεγάλες και δυνατές κινήσεις αλλά η κατάληξη του σπαθιού και η στάση του χαρακτήρα μας μπορεί να μας αφήσουν ανοιχτούς σε αντεπιθέσεις. Για να αποκρούσουμε τους αντιπάλους μας τότε θα πρέπει να φέρουμε το όπλο μας στον δρόμο του αντίπαλου όπλου για να διακόψουμε την πορεία του προς τα πάνω μας.

Το Boreal Blade γίνεται με αυτό τον τρόπο πιο ελεύθερο σε ότι αφορά το σύστημα μάχης του (σε σχέση με παρόμοια παιχνίδια) καθώς έχει συγκεκριμένες στάσεις, τακτικές, και χαρακτήρες. Φυσικά, η ελευθερία που προσφέρεται μας δίνει περιθώρια για να γίνουμε δημιουργικοί. Για παράδειγμα, μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε το περιβάλλον γύρω μας για να αποκτήσουμε το πάνω χέρι σε μια μάχη ή να «σφινώσουμε» τους εχθρούς μας σε σημεία όπου δεν μπορούν να κινηθούν ή να επιτεθούν με άνεση. Όσο για τα στυλ μάχης, εδώ μας προσφέρονται τέσσερα διαφορετικά που ενώ προσφέρουν κάτι διαφορετικό στον τρόπο που παίζουμε, δεν μας δίνουν κάποιο προβάδισμα στην μάχη.

Μιλώντας για ένα ανταγωνιστικό παιχνίδι, λογικό επόμενο είναι να έχουμε και έπαθλα για κάθε επίπεδο που λαμβάνουμε. Τις περισσότερες φορές τα αντικείμενα που ξεκλειδώνουμε είναι διακοσμητικά, ενώ μπορούμε να ξεκλειδώσουμε και τρεις ακόμα κλάσεις για τον χαρακτήρα μας. Οι κλάσεις αυτές επηρεάζουν την κίξνηση και την αντοχή μας στην μάχη και έρχονται μαζί με ξεχωριστά όπλα και εξοπλισμό. Αυτές μπορούν να χρησιμοποιηθούν και συνδυαστικά για να βρούμε το καλύτερο build. Μέχρι τότε όμως, ο δρόμος είναι μακρύς. Θα πεθάνουμε πολλές φορές και αυτό διότι μέχρι να μάθουμε όλα όσα χρειάζεται για να γίνουμε θανατηφόροι θα περάσουμε αρκετό χρόνο με πειραματισμούς και δοκιμές όπλων και κλάσεων.

Σαν ένα ανταγωνιστικό παιχνίδι που σέβεται τον εαυτό του, το Boreal Blade περιλαμβάνει πέντε διαφορετικά modes για να επιλέξουμε. Τα Deathmatch και Team Deathmatch διατηρούν την γνωστή λογική του mode, δηλαδή σκοτώνουμε μέχρι να νικήσουμε, μόνοι μας ή με ομάδα από φίλους ή άλλους παίκτες. Το Boreal Battle από την άλλη, τοποθετεί δύο ομάδες των τριών αντιμέτωπες μέχρι θανάτου, ενώ το Boreal Claim μας βάζει σε έναν χάρτη όπου πρέπει να επιτεθούμε σε αντίπαλα οχυρά όσο προστατεύουμε τα δικά μας. Τέλος, στα Duels συμμετέχουμε σε μονομαχίες με άλλους παίκτες για μια θέση στα Leaderboards.

Ένα ενδιαφέρον στοιχείο είναι πως ακόμα και αν δεν αγοράσει κάποιος το παιχνίδι μπορεί να παίξει μαζί με άλλους παίκτες μέσω του Demo. Αυτό σημαίνει πως είτε έχουμε αγοράσει τον τίτλο, είτε όχι, θα μπορούμε να διαγωνιστούμε ενάντια σε άλλους παίκτες χωρίς περιορισμούς – πέρα από το γεγονός ότι δεν θα μπορούμε να αποκτήσουμε επίπεδα και τα έπαθλα τους. Έτσι, διασφαλίζεται πως θα έχουμε πάντα την δυνατότητα να παίξουμε με άλλους παίκτες ακόμα και αρκετό καιρό μετά την κυκλοφορία.

Τα γραφικά του Boreal Blade δεν εντυπωσιάζουν ιδιαίτερα, ειδικά σε μια εποχή με πιο όμορφα indie games. Τα μοντέλα των χαρακτήρων είναι αρκετά απλοϊκά και μοιάζουν βγαλμένα από κάποιο παιχνίδι δεκαετίας (ακόμα και από την εποχή του PS1 σε ορισμένες περιπτώσεις), αλλά δεν αποκλείεται να μας θυμίσουν εκείνα του Absolver ή πιο άγνωστων παιχνιδιών όπως το Darkfall. Το ίδιο μπορούμε να πούμε και για τα εφέ αλλά και το περιβάλλον καθώς δεν έχουν την ζωντάνια που θα θέλαμε ούτε τις λεπτομέρειες που θα το έκαναν να ξεχωρίζει.

Σε γενικές γραμμές, το Boreal Blade είναι ένα multiplayer brawler που θα «μιλήσει» μόνο σε μια μικρή ομάδα παικτών. Η εμπειρία που προσφέρει είναι ευχάριστη για ορισμένους αγώνες αλλά δεν καταφέρνει να ξεπεράσει τους προκατόχους του. Σίγουρα πολλοί από εμάς θα βρουν κάτι να αγαπήσουν στο πιο ελεύθερο σύστημα μάχης του, αλλά δεν αποκλείεται να το παρατήσουμε μετά από καιρό μιας και χρειάζεται αρκετό χρόνο μέχρι να το μάθουμε καλά. Αν και προς το παρόν δεν μπορούμε να το συστήνουμε για αγορά, θα πρέπει να παραμείνει στα υπόψιν μας μιας και είναι μια ενδιαφέρουσα προσπάθεια από μια έμπειρη ομάδα ανάπτυξης.

Boreal Blade - Review
GAMEPLAY7.5
ΓΡΑΦΙΚΑ6
ΑΠΟΔΟΣΗ7
ΔΙΑΡΚΕΙΑ 6.5
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ6.5
ΧΕΙΡΙΣΜΟΣ7
6.5Καλό
Reader Rating: (0 Votes)
0.0