Κανείς δεν μπορεί να αρνηθεί πως πρόκειται για έναν δύσκολο μήνα για την Bioware. Μετά την προβληματική κυκλοφορία του Anthem, η εταιρεία πασχίζει να βρει την ισορροπία με ενημερώσεις που «σπάνε» το παιχνίδι με τον έναν ή τον άλλο τρόπο, και αποφάσεις που δεν βρίσκουν σύμφωνο σχεδόν κανέναν.

Η ομάδα ανάπτυξης βρίσκεται συνεχώς υπό πίεση για να βελτιώσει την απόδοση και την ισσοροπία του παιχνιδιού κάτι που αποτυπώνεται και στο αντίστοιχο Reddit Post από τον Harishcs, ο οποίος ζητάει από την Bioware να απαντήσει στα ερωτήματα των παικτών και να δώσει λίγο φως σε όλα εκείνα τα προβλήματα που έχουν παρατηρηθεί εως τώρα.

Ο Jesse Anderson, Anthem Global Community Manager, ανέλαβε να δώσει μερικές απαντήσεις σε πολλά από τα ερωτήματα και είπε τα εξής:

Ξεκινώντας, τα πράγματα είναι πολύ πιο φιλικά εδώ για τα μέλη της ομάδας dev που κανονικά δεν μιλούν σε κοινωνικά κανάλια ή φόρουμ. Θα μπορούσαν να απαντήσουν σε ερωτήσεις, να δώσουν πληροφορίες και να ξέρουν ότι δεν πρόκειται να έχουν ανθρώπους να τους θυμώνουν. Γιατί ένα μέλος της ομάδας ανάπτυξης να αφιερώσει χρόνο από την εργασία του σε Patch για να δημοσιεύσει, όταν ξέρει ότι είναι πιθανό να συναντήσει εχθρικές απαντήσεις ή επιθέσεις επειδή δεν μπορεί να απαντήσει σε όλες τις ερωτήσεις που οι παίκτες ζητούν;

Δεν με πειράζει να δημοσιεύω εδώ, όταν τα πράγματα δεν είναι τόσο ωραία, αλλά αυτό το κάνω επειδή είναι δουλειά μου. Για τους devs δεν είναι η δουλειά τους και θα ήθελα να ζητήσω από τους παίκτες να έχουν αυτό στο μυαλό τους όταν τους απαντούν. Όταν κάποιοι λένε » να είσαι καλός ή ότι οι devs θα σταματήσουν να απαντάνε», αυτό είναι 100% αληθές. Να έχετε σεβασμό και να είστε εποικοδομητικοί με τα σχόλιά σας και έτσι τα περισσότερα μέλη της ομάδας πιθανότατα θα απαντούν.

Όσο για το θέμα του Loot, ο Anderson ανέλυσε μερικές από τις ενημέρωσεις που έχουν ήδη γίνει, ενώ ανέλυσε παράλληλα και τον τρόπο με τον οποίο τα σχόλια διοχετεύονται. Σύμφωνα με τα λεγόμενά του, η διαδικασία είναι πιο χρονοβόρα απ’ότι θα θέλανε οι παίκτες αλλά δηλώνει πως «ούτε εμείς είμαστε ευχαριστημένοι με το loot, γι’αυτό και είναι υψηλά στις προτεραιότητές μας».

Και όλα αυτά, την στιγμή που ο Lead Designer του Anthem, Corey Gaspur, έφυγε πρόσφατα από την ζωή, με το Anthem να είναι το πρώτο μεγάλο -και τελευταίο- δημιούργημά του. Θα καταφέρει άραγε το Anthem να ανταποκριθεί, έστω και μακροπρόθεσμα, στις προσδοκίες των παικτών;

Ο Anderson πάντως, είναι θετικός για το μέλλον καθώς κλείνει λέγοντας:

Το μόνο που θα πω σε αυτό είναι ότι το Anthem είναι εδώ για να μείνει. Έχουμε πολλή δουλειά να κάνουμε για να φτιάξουμε τα διάφορα προβλήματα και τμήματα του παιχνιδιού; Ναι, και η ομάδα έχει δεσμευτεί να κάνει βελτιώσεις και να λανσάρει νέο περιεχόμενο.