Το Sword Art Online είναι ένα αρκετά αμφιλεγόμενο anime. Η πρώτη season κατάφερε να ξεκινήσει δυναμικά, δημιουργώντας ένα δυνατό υπόβαθρο που θα μπορούσε να είναι ο προάγγελος για μια πολύ καλή και γνωστή σειρά. Όταν όμως το δεύτερο μισό πρόσθεσε ρομαντικά και harem στοιχεία, τότε πολλοί ήταν εκείνοι που το παράτησαν και συνέχισαν κάπου αλλού. Παρ’όλα αυτά, αυτό δεν ήταν αρκετό για να χαθεί μιας και μέχρι σήμερα συνεχίζουν να βγαίνουν επεισόδια, αλλά και παιχνίδια που εντυπωσιάζουν με την ιστορία και το gameplay τους.

Το Sword Art Online: Hollow Realization συνεχίζει την σειρά με νέες ιστορίες, χαρακτήρες, και γεγονότα που συμβαίνουν μετά από τα αντίστοιχα της πρώτης season. Ο τίτλος αναπτύχθηκε από την Aquria και εκδόθηκε από την Bandai Namco Entertainment για PlayStation 4, PlayStation Vita, και Windows PC, και είναι το τέταρτο παιχνίδι της σειράς μετά το Sword Art Online: Lost Song.

Με την κυκλοφορία του στο Nintendo Switch, η Bandai Namco μας έδωσε την ευκαιρία να ελέγξουμε αν όντως η σειρά αξίζει την προσοχή μας, και αν καταφέρνει να ξεφύγει από την μονοτονία και την προβλεψιμη φύση της τηλεοπτικής σειράς. Υιοθετώντας τα θετικά στοιχεία των προηγούμενων τίτλων, μαζί με γρήγορο σύστημα μάχης, μια μεγάλη ιστορία, και αρκετό περιεχόμενο για όσους θέλουν μια πρόκληση, ίσως η παρέα του Kirito μπορέσει να μας τραβήξει στο κόσμο του Ainground.

Τα γεγονότα του Hollow Realization εκτυλλίσονται τρία χρόνια μετά την τραγωδία του Nervegear στο Aincrad, το έτος 2026. Ο Kirito και η παρέα του αποφάσισαν να δημιουργήσουν τον κόσμο του Sword Art Online από την αρχή μετονομάζοντας τον σε ‘Ainground’. Σκοπός όλης αυτής της δουλειάς είναι η έρευνα και η ανάπτυξη στον τομέα των MMO βιντεοπαιχνιδιών και πως μπορεί το A.I. να εξελιχθεί μέσα από αυτούς τους κόσμους. Το Ainground έχει μετατραπεί σε έναν επίπεδο κόσμο και όχι σε έναν πύργο με πολλούς ορόφους, με το κάστρο να αποτελεί το πεδίο μάχης και εξέλιξης για τους παίκτες.

Παρά την ύπαρξη του Kirito ως του βασικού ήρωα, πρωταγωνίστρια είναι μια τεχνητή νοημοσύνη με το όνομα ‘Premiere’. Η Premiere αποτελεί κομμάτι της αρχικής κυκλοφορίας του παιχνιδιού με μια μετέπειτα ενημέρωση να βελτιώνει την «προσωπικότητα και το λεξιλόγιό της», με την βοήθεια πολλών Tweets που θα διαμόρφωναν τον χαρακτήρα της, δηλαδή αν θα γινόταν «καλό» ή «κακό» κορίτσι.

To βασικό χαρακτηριστικό των Sword Art Online τίτλων είναι το μέγεθος της ιστορίας. Το Hollow Realization μας επαναφέρει σε έναν γνώριμο κόσμο αλλά μας βάζει αντιμέτωπους με νέες απειλές, αποστολές, και δοκιμασίες, ενώ παράλληλα μας γνωρίζει νέους χαρακτήρες που θα μπορούμε να πάρουμε μαζί μας μέχρι το τέλος, ή να αγνοήσουμε τελείως.

Αυτό που με τράβηξε αμέσως στο Hollow Realization είναι ο δανεισμός της MMO λογικής. Κάθε χαρακτήρας έχει την δική του ξεχωριστή κλάση μαζί με μοναδικές ικανότητες και χαρακτηριστικά, ενώ η οθόνη μας είναι γεμάτη πληροφορίες, μπάρες υγείας, ικανότητες σε Skill Bars, και τίτλους ή λεπτομέρειες των αποστολών μας. Σε αντίθεση με τα Sword Art Online: Hollow Fragment και Lost Song, το party μας αποτελείται από τέσσερις παίκτες συνολικά, ενώ το σύστημα μάχης είναι μια μίξη δράσεων σε πραγματικό χρόνο και γύρων. Αν θέλουμε να δώσουμε μια πιο προσωπική πινελιά, υπάρχει η δυνατότητα να τροποποιήσουμε τον χαρακτήρα μας μέσω του in-game character creation.

Στο Hollow Realization, οι παίκτες θα χρησιμοποιήσουν σπαθιά για να αντιμετωπίζουν τα τέρατα που τους απειλούν, καθώς και ικανότητες που συνδέονται με αυτά. Επίσης, μπορούμε να δώσουμε εντολές στους συμμάχους ή να λάβουμε συμβουλές που μεταφράζονται άμεσα σε στρατηγικές και επιθέσεις. Από την άλλη, με το «Switch» System (HA! Nintendo ‘Switch’…Get it?) η ομάδα μπορεί να εξαπολύσει αλυσιδωτές επιθέσεις για την πρόκληση μεγαλύτερης ζημιας σε δυνατότερα τέρατα. Μέσα σε αυτές τις επιθέσεις περιλαμβάνονται και τα «Charged Attacks» και εναέριοι συνδυασμοί. Κατά την διάρκεια της περιπλάνησής μας θα εμφανιστούν και τέρατα που έχουν συγκεκριμένο όνομα, και όπως έχουμε ήδη μάθει από τα MMO, αυτά είναι ιδιαιτέρως δυνατά αφεντικά που θα δοκιμάσουν τις ικανότητες αλλά και την υπομονή μας.

Ο κόσμος του Sword Art: Origin – όπως ονομάζεται η 2026 έκδοση του παιχνιδιού – περιέχει έναν τέραστιο και όμορφο κόσμο, με πάνω από 300 NPC που μπορούμε να προσθέσουμε στην ομάδα μας, να δημιουργήσουμε δεσμούς, και να συζητήσουμε μαζί τους. Δημιουργώντας δεσμούς μαζί τους μπορούμε να λάβουμε αντικείμενα, όπλα , και εξοπλισμό που ορισμένες φορές θα είναι καλύτερος από αυτόν που μπορούμε να φτιάξουμε ή να βρούμε στην φύση. Φυσικά, αυτές οι σχέσεις μπορούν να δυναμώσουν τον ήρωά μας και να ανεβάσουν τα επίπεδα δύναμής του.

Η πολυπλοκότητα του συστήματος σχέσεων, κάτι για το οποίο η σειρά είναι γνωστή, φανερώνεται και κατά την διάρκεια της μάχης. Δίνοντας συμβουλές, εντολές, ή σχόλια στους συμμάχους μας μπορούμε να ενισχύσουμε ορισμένα στοιχεία της προσωπικότητάς τους, αυξάνοντας την συχνότητα πραγματοποίησης ορισμένων δράσεων.

Δυστυχώς, η Deluxe Edition, παρότι έρχεται με όλο το περιεχόμενο που κυκλοφόρησε στις προηγούμενες εκδόσεις, και παρά τα βελτιωμένα γραφικά και τον χειρισμό του, παραμένει ‘χαοτικό’ σε ότι αφορά τα συστήματά του και στοιχεία της μάχης. Πιο συγκεκριμένα, η δημιουργία όπλων και το ξεκλείδωμα ικανοτήτων μας βασανίζει ακόμα, με δεκάδες εικονίδια και συντομογραφίες που δεν βγάζουν ιδιαίτερο νόημα, ακόμα και από εκείνους που ‘ειδικεύονται’ στο είδος των MMORPG. Μέχρι και τα μενού είναι δυσνόητα και αδικαιολογήτως περίπλοκα, και δεν υπάρχουν πολλά tutorial για να λύσουμε τις απορίες μας.

Η έκδοση του Nintendo Switch έχει όλα όσα θα περιμέναμε. Οι παίκτες μπορούν να παίξουν είτε σε Docked, είτε σε Portable Modes, με τα γραφικά να αλλάζουν ανάλογα την χρήση. Ως ένα παιχνίδι που κυκλοφόρησε και στο PS4 και το PSVita, θα δούμε και τις δύο γραφικές παραλλαγές να βρίσκονται εδώ. Όταν παίζουμε σε Docked Mode τα γραφικά είναι καθαρά, υψηλής ανάλυσης, με την απόδοση να κυμαίνεται σε πολύ καλά επίπεδα, ενώ στο Portable Mode αλλάζουν με το Anti-aliasing να απενεργοποιείται και τα pixel να κυριαρχούν.

Σε γενικές γραμμές, το SAO: Hollow Realization είναι ακόμα ένα τυπικό RPG που δανείζεται στοιχεία από αντίστοιχα παιχνίδια. Η ιστορία του παραμένει ένα ακόμα τυχαίο κεφάλαιο στο σύμπαν της σειράς, και δεν ξεφεύγει από τα καθιερωμένα. Το σύστημα μάχης θα είναι γνώριμο σε όσους έχουν παίξει προηγούμενους τίτλους, αλλά και το ίδιο χαοτικό. Οι φίλοι της σειράς θα το ευχαριστηθούν αρκετά, ιδιαίτερα όταν υπάρχουν πολλαπλά τέλη για τους χαρακτήρες που θα συναντήσουμε, αλλά όλοι οι υπόλοιποι ίσως να μην βρουν το κάτι ξεχωριστό.

Το Sword Art Online: Hollow Realization – Deluxe Edition είναι διαθέσιμο στο Nintendo eShop στην τιμή των 49,99€.

Ευχαριστούμε την Bandai Namco Entertainment Greece για την παροχή του Review Code.

[Alt-tab Galaxy] Sword Art Online: Hollow Realization Deluxe Edition - Nintendo Switch Review
ΙΣΤΟΡΙΑ7
GAMEPLAY7.5
ΓΡΑΦΙΚΑ8
ΑΠΟΔΟΣΗ7.5
ΔΙΑΡΚΕΙΑ7
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ7
7.5Καλό
Reader Rating: (0 Votes)
0.0