Τα Roguelikes έχουν γίνει ένα σταθερό και πολυαγαπημένο είδος βιντεοπαιχνιδιών. Όπως και τα Live Services, έτσι και αυτού του είδους οι τίτλοι προσφέρουν εκατοντάδες ώρες παιχνιδιού και περιεχομένου λόγω της τυχαίας παραγωγής επιπέδων και εχθρών. Πέρα από τα Dungeon Crawlers, έχουν αρχίσει να μπαίνουν στον χωρό και τα 2D Metroidvanias και Platformers.

Το Overwhelm, το πιο πρόσφατο παιχνίδι του Ruari O’Sullivan, συγκαταλέγεται στην κατηγορία των 2D Roguelike Platformers που έχουν ως επίκεντρο την αντιμετώπιση γιγαντιαίων εχθρών και τεράτων. Αυτό που το κάνει να ξεχωρίζει όμως είναι η δυσκολία του και το γεγονός πως οι δυνάμεις των αφεντικών που σκοτώνουμε μεταφέρονται και γίνονται κομμάτι των άλλων τεράτων της πίστας.

Θα μεταφερθούμε σε διαφορετικές πίστες. Κάθε πίστα περιέχει έναν αριθμό κρυστάλλων που πρέπει να μαζέψουμε για να πάμε στον επόμενο κόσμο. Οι κρύσταλλοι προστατεύονται από μεγάλα αφεντικά τα οποία πρέπει να σκοτώσουμε για να αποκτήσουμε πλήρη πρόσβαση στον κρύσταλλο.

Το πρώτο στοιχείο που αντιλαμβανόμαστε αμέσως είναι πως κάθε χτύπημα μας σκοτώνει και έχουμε μόνο τρεις προσπάθειες πριν σημειωθεί το «Game Over». Ευτυχώς, η περιπλάνηση στο επίπεδο γίνεται αρκετά εύκολα, με τον χειρισμό να αποδεικνύεται μια απαιτητική διαδικασία αφού θα πρέπει να κινούμαστε και να πυροβολάμε ταυτόχρονα. Στον υπολογιστή αυτό είναι εύκολο, όχι όμως και με το χειριστήριο της κονσόλας μας.

Η δυσκολία του Overwhelm γίνεται αισθητή από την τυχαία εμφάνιση και θέση των εχθρών μας, αλά και από την τοποθέτηση των αφεντικών στον χώρο. Για παράδειγμα, προκαλώντας μεγάλη ζημιά σε έναν αρχηγό, αυτός εξαφανίζεται από την αρχική του θέση και εμφανίζεται ξαφνικά σε άλλη πλησιάζοντάς μας παράλληλα με μεγάλη ταχύτητα. Αργότερα, μικρότερα τέρατα κάνουν την εμφάνισή τους μετατρέποντας μια φαινομενικά εύκολη μάχη σε πόλεμο.

Αν δούμε πως οι μάχες δεν κυλάνε όπως θα θέλαμε, μπορούμε να ρυθμίσουμε την δυσκολία έτσι ώστε να έχουμε άπειρες σφαίρες και ζωές. Με αυτό το τρόπο θα φτάσουμε κάποια στιγμή στο τέρμα. Η ανάγκη να αλλάξουμε το επίπεδο δυσκολίας γίνεται πιο μεγάλη όταν αντιλαμβανόμαστε πως οι δυνάμεις των νεκρών αρχηγών εισχωρούν και συνδυάζονται με τις δυνάμεις των μικρότερων τεράτων μεταμορφώνοντας τα άλλοτε ακίνδυνα πλάσματα, σε μικρές φωνικές μηχανές.

Όσο για τα γραφικά, το Overwhelm δεν εντυπωσιάζει ιδιαίτερα αλλά γοητεύει όσους αρέσκονται σε pixelated-style παιχνίδια. Τα μοντέλα της πρωταγωνίστριας και των μικρών τεράτων είναι πολύ απλά, ενώ τα αφεντικά κλέβουν την παράσταση με την μοναδικότητα και την λεπτομερότερη εμφάνισή τους. Η απλότητα αυτή αντικατοπτρίζεται και στην απόδοση του τίτλου τόσο σε Portable όσο και σε Docked Mode. Αν σας δυσκολεύουν τα μικρά κουμπιά των JoyCons, τότε το Pro Controller είναι αυτό που χρειάζεστε.

Σε γενικές γραμμές, το Overwhelm δεν είναι ένα μεγάλο παιχνίδι. Συστήνεται για όσους ψάχνουν κάτι σύντομο, κάτι που μπορούν να θεωρήσουν ως διάλειμμα από μεγαλύτερες κυκλοφορίες. Προσωπικά, \κουράστικα’ γρήγορα από το επίπεδο δυσκολίας του και προχώρησα στην αλλαγή του ώστε να εμβαθύνω περισσότερο στον κόσμο του. Αν όμως, είστε από εκείνους που αρέσκονται σε βάναυσα παιχνίδια που δεν συγχωρούν λάθη και απροσεξίες, τότε ίσως να βρείτε εδώ αυτό που ψάχνεται.

[Alt-tab Galaxy] Overwhelm - Nintendo Switch Review
GAMEPLAY8
ΓΡΑΦΙΚΑ7
ΑΠΟΔΟΣΗ8.5
ΔΙΑΡΚΕΙΑ6
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ6.5
ΧΕΙΡΙΣΜΟΣ6.5
7Αρκετά Καλό
Reader Rating: (0 Votes)
0.0