Με το Switch να έχει ήδη κλείσει τον 2ο χρόνο ζωής του, μπορούμε με ασφάλεια να πούμε πως η συλλογή του έχει αναπτυχθεί ιδιαίτερα, και μάλιστα σε τέτοιο σημείο που μπορεί με ευκολία να ανταποκριθεί στις προσδοκίες και τις απαιτήσεις κάθε είδους παίκτη. Αυτό συμπεριλαμβάνει και τα Roguelike παιχνίδια, με τίτλους όπως τα Dead Cells, Enter the Gungeon, και φυσικά, το Binding of Issac: Afterbirth+, να προσελκύουν ολοένα και περισσότερους παίκτες και να καταγράφουν ρεκορ πωλήσεων λίγα χρόνια μετά την κυκλοφορία τους στους υπολογιστές.

Αυτή την επιτυχία έρχεται να γνωρίσει και το Nuclear Throne, ένα hardcore roguelike dungeon-crawler, που για πολλούς θεωρείται ένα από τα καλύτερα παιχνίδια του είδους. Το παιχνίδι της Vlambeer καταφέρνει να εφαρμόσει όλα τα θετικά στοιχεία των προκατόχων του χωρίς όμως να δίνει την απαραίτητη προσοχή στην μουσική και τα γραφικά του. Οι PC Gamers θα βρουν όλα όσα υπάρχουν στην αντίστοιχη έκδοση με την μόνη διαφορά πως ο χειρισμός γίνεται μόνο μέσω χειριστηρίου.

Η ιστορία του Nuclear Throne λειτουργεί ως καταλύτης για τις πράξεις μας. Η Γη έχει υποστεί μια παγκόσμια πυρηνική καταστροφή που αφάνισε όλη την ανθρωπότητα. Από τα συντρίμμια της, οι μεταλλαγμένοι γέμισαν με ζωή τον άλλοτε έρημο πλανήτη, με τον πρώτο από αυτούς (γνωστό και ως ‘The Proto Mutant’) να εξερευνεί την επιφάνεια για ενδιαφέροντα μέρη και τρόπους για να σώσουν τον πλανήτη από την τελική καταστροφή. Στην αναζήτησή του, ο Proto βρήκε το Παλάτι, ένα μεγάλο φρούριο το οποίο προστατεύεται από πλάσματα αγνής ραδιενέργειας και περιέχει τον Nuclear Throne. Ο θρόνος είναι το κλειδί για να σωθεί ο κόσμος αλλά από την μέρα που ο Proto τον ανακάλυψε τα πράγματα δεν έχουν αλλάξει.

Μετά από χρόνια, δώδεκα διαφορετικοί μεταλαγμένοι αποφασίσουν να περιπλανηθούν στην αφιλόξενη επιφάνεια προκειμένου να εντοπίσουν τον Nuclear Throne και να βάλουν ένα τέλος στην μιζέρια τους. Κατά την διάρκεια της περιπλάνησής τους θα συναντήσουν άλλα πλάσματα και συμμάχους, και θα βρουν όπλα, επικίνδυνα περιβάλλοντα, τούνελ, μυστηριώδεις πύλες, ειδικές ικανότητες, και αφεντικά που θα μας γεμίσουν σφαίρες και θα κάνουν την ζωή μας δύσκολη. Η αποτυχία είναι δεδομένη αλλά αυτό δεν σημαίνει πως δεν μπορούμε να ξαναπροσπαθήσουμε μέχρι να επιτύχουμε στον σκοπό μας.

Κάθε προσπάθεια παράγει τυχαία αποτέλεσματα. Αυτό σημαίνει πως όταν πεθάνουμε και ξεκινήσουμε από την αρχή, τα επίπεδα που επισκεφθήκαμε θα είναι διαφορετικά, με το ίδιο είδος εχθρών, αλλά με διαφορετική μορφολογία, δωμάτια, και όπλα για να εντοπίσουμε. Τα αντικείμενα είναι κρυμμένα μέσα σε μπαούλα που εμφανίζονται εξίσου σε τυχαίες θέσεις και όχι πίσω από κλειδωμένα δωμάτια ή σεντούκια.

Σκοτώνοντας τέρατα, και σπάζοντας κάψουλες, αποκτούμε ‘Rad Drops’ που λειτουργούν ως πόντοι εμπειρίας. Μαζεύοντας αρκετά από αυτά ανεβαίνουμε επίπεδο ξεκλειδώνοντας πόντους ικανοτήτων που δαπανούμε στο τέλος κάθε πίστας. Κάθε πόντος μεταφράζεται σε μια μετάλλαξη που μας δίνει πρόσβαση σε διαφορετικού τύπου buffs και debuffs. H τύχη μας είναι αυτή που καθορίζει το είδος και την ποιότητα των όπλων και των ικανοτήτων, αλλά και την ποσότητα των πυρομαχικών που θα λάβουμε για τα επιλεγμένα όπλα μας.

Τα όπλα και οι μεταλλάξεις έχουν αρκετή σημασία για την κατάληξη του επιπέδου αλλά η πλειοψηφία των περιπτώσεων χαρακτηρίζεται από τύχη και ατομική ικανότητα. O χαρακτήρας μας κουβαλάει δύο όπλα που έχουν περιορισμένες σφαίρες. Αν μας τελειώσουν οι σφαίρες και δεν έχουμε περίσσευμα τότε μπορούμε να αλλάξουμε όπλα, αλλάζοντας παράλληλα και το στυλ παιχνιδιού – δεδομένου ότι έχουμε συνηθίσει τον συνδυασμό όπλων που κρατάμε. Αυτές οι ξαφνικές αλλαγές δίνουν το απαραίτητο βάρος στο παιχνίδι, κάτι που όμως ίσως αποδειχθεί ‘πονοκέφαλος’ στους πιο ‘σταθερούς’ παίκτες.

Οι μεταλλαγμένοι που διαλέγουμε έχουν ξεχωριστές ικανότητες που αντιστοιχούν σε διαφορετικά στυλ παιχνιδιού. Υπάρχουν χαρακτήρες που προορίζονται για πιο αμυντικό gameplay, ενώ άλλοι έχουν πιο επιθετικές διαθέσεις. Προχωρώντας πίστες και ανακαλύπτοντας μυστικά ξεκλειδώνουμε όλο και περισσότερους χαρακτήρες που, ευτυχώς ή δυστυχώς, δεν ξεφεύγουν πολύ με τα επίπδα δύναμής τους. Αντιθέτως, για κάθε θετικό τους στοιχείο έχουν έναν ίδιο αριθμό αρνητικών εξισσοροπώντας τους κατάλληλα.

Η παρουσίαση του Nuclear Throne είναι σχετικά απλή και ταιριάζει στην φύση της κονσόλας. Παίζοντας σε handheld mode νιώθουμε πως παίζουμε έναν πιο σύγχρονο GameBoy τίτλο, κάτι που αλλάζει ριζικά όταν αλλάξουμε σε Docked Mode. Η βασική οθόνη πλαισιώνεται απ μαύρες πλευρές (που περιέχουν σχέδια για να σπάνε την μονοτονία), με το πλήθος των εχθρών και των βολών να οδηγούν πολλές φορές στο χάος.

Όσο για τα γραφικά έχουμε το κλασσικό pixelated στυλ που μετατρέπει τους περισσότερους εχθρούς σε πανομοιότυπα πλάσματα. Παρά την ξεχωριστή και χαριτωμένη εμφάνιση των ηρώων μας, ο σχεδιασμός των επιπέδων και των εφέ είναι αρκετός για να μας κρατήσει αλλά δεν κάνει την διαφορά. Ακόμα και ο ήχος μοιάζει βιαστικός, τουλάχιστον για έναν τίτλο που όπως είπαμε θεωρείται το καλύτερο στο είδος του. Τα ηχητικά εφέ φαντάζουν βγαλμένα από ταινίες ή σειρές μικρών σκηνοθετών και δεν βοηθούν στο να διαμορφώσουν την κατάλληλη ατμόσφαιρα για τα επίπεδα και το κίνδυνο.

Σε γενικές γραμμές, το Nuclear Throne είναι ένα αρκετά ικανοποιητικό roguelike που παρά την θετική εντύπωση που προκαλεί, δεν καταφέρνει να μας εθίσει στον μεταποκαλυπτικό κόσμο του. Προορίζεται κυρίως για μικρά sessions και σύντομα gameplay, και αν έχετε κάποιον φίλο/ή που να ενδιαφέρεται σε τέτοιου είδους παιχνίδια, τότε ίσως να αποτελεί μια καλύτερη εναλλακτική για το The Binding of Isaac: Afterbirth+. Πάντως, είναι ένας τίτλος που δεν πρέπει να λείπει από τους φανατικούς της σειράς.

[Alt-tab Galaxy] Nuclear Throne - Switch Edition Review
GAMEPLAY7.5
ΓΡΑΦΙΚΑ7
ΑΠΟΔΟΣΗ8
ΔΙΑΡΚΕΙΑ6.5
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ7
ΧΕΙΡΙΣΜΟΣ6
7Αρκετά Καλό
Reader Rating: (0 Votes)
0.0