Με το Switch να συνεχίζει ακάθεκτο την ανωδική του πορεία, ειδικά μετά από μια φανταστική E3 2019, μπορούμε με ασφάλεια να πούμε πως το μέλλον μας επιφυλάσσει πολλές εκπλήξεις αλλά και ενδιαφέροντες τίτλους, και μάλιστα σε τέτοιο σημείο που μπορεί με ευκολία να ανταποκριθεί στις προσδοκίες και τις απαιτήσεις κάθε παίκτη. Σε νέους και παλιούς τίτλους συγκαταλέγονται και τα Roguelike παιχνίδια, με τίτλους όπως τα Dead Cells, Enter the Gungeon, και φυσικά, το Binding of Issac: Afterbirth+, να προσελκύουν ολοένα και περισσότερους παίκτες και να καταγράφουν ρεκορ πωλήσεων λίγα χρόνια μετά την κυκλοφορία τους στους υπολογιστές.

Αυτή την επιτυχία προσπαθεί να γνωρίσει και το Hellmut: The Badass from Hell, ένα νέο hardcore rogue-like dungeon-crawler, που με μια πρώτη ματιά περιέχει όλα τα γνωρίσματα των παιχνιδιών του είδους, με μεγαλύτερο σημείο αναφορά το Enter The Gungeon. Το παιχνίδι της Volcanicc και Grindstone καταφέρνει να εφαρμόσει όλα τα θετικά στοιχεία των προκατόχων του χωρίς όμως να δίνει την απαραίτητη προσοχή στα γραφικά του, ενώ καινοτομεί ελάχιστα χωρίς όμως να κάνει το παραπάνω βήμα.

Στο Hellmut αναλαμβάνουμε τον ρόλο ενός επιστήμονα που προσπάθησε να χρησιμοποιήσει την δύναμη της κόλασης για να καταλήξει μια παραμορφωμένη νεκρή μάζα. Επιστρέφοντας στην ζωή όμως από τον Ka-ra, ο ήρωας μπορεί πλέον να δεχθεί μεταλλάξεις στο σώμα του που θα τον βοηθούν στην επιβίωση αλλά και στο να αντιμετωπίσει τους δαίμονες που θα τον εμποδίζουν.

Το σύστημα μάχης είναι αυτό που έχουμε μάθει από άλλα dungeon crawlers του είδους. Κατά την περιπλάνησή μας θα βρούμε διάφορα όπλα με τα οποία σημαδεύουμε και ρίχνουμε στους αντίπαλους δαίμονες. Οι βολές σε συνδυασμό με την συνεχόμενη κίνηση του χαρακτήρα είναι τα στοιχεία που θα μας βοηθήσουν να επιβιώσουμε και να σκοτώσουμε όλους τους αρχηγούς. O χαρακτήρας μας κουβαλάει όπλα που έχουν είτε απεριόριστες είτε ελάχιστες σφαίρες. Μπορούμε να κουβαλάμε αρκετά διαφορετικά όπλα και να τα εναλλάσουμε μέσω του Radial Wheel, ενώ τα Mutations θα κάνουν την διαφορά στους πόντους υγείας και την δύναμη του βασικού μας όπλου. Αυτές οι ξαφνικές αλλαγές δίνουν το απαραίτητο βάρος στο παιχνίδι, κάτι που όμως ίσως αποδειχθεί ‘πονοκέφαλος’ στους πιο ‘σταθερούς’ παίκτες.

Τα Mutations είναι το χαρακτηριστικό γνώρισμα του Hellmut. Ξεκινάμε ως ένας απλός σκελετός και όσο προχωράμε στα επίπεδα βρίσκουμε μεταλλάξεις που αλλάζουν την εμφάνισή μας, το όπλο που κρατάμε, αλλά λειτουργούν και ως επίπεδα προστασίας.

Τα Mutations δουλεύουν ως διαφορετικές κλάσεις και τα αποκτούμε όταν ολοκληρώνουμε διάφορες προκλήσεις. Κάθε μετάλλαξη προέρχεται από κάποιο γνωστό τέρας ή είναι παραπομπή σε κάποια ταινία τρόμου. Για παράδειγμα, μεταμορφωνόμαστε σε τεράστιους αρουραίους, λυκανθρώπους, ή μια μάζα κρέατος και κάθε φορά το όπλο που κρατάμε, ή ακόμα και οι πόντοι υγείας μας, αλλάζουν. Αυτές προσθέτουν και έναν βαθμό στρατηγικής στο gameplay καθώς μπορούμε να συνδιάσουμε τις ειδικές ικανότητες που προσφέρουν με τα φαινομενικά απλά όπλα.

Μπορούμε να «φοράμε» παραπάνω από μια μεταλλάξεις. Όταν αυτές πεθαίνουν, μεταβαίνουμε στην αμέσως επόμενη μέχρι να φτάσουμε στην αρχική μας μορφή. Ωστόσο, χάνοντας μεταλλάξεις χάνουμε και την συνολική δύναμή μας οπότε όσο προχωράμε θα γίνονται δυσκολότερα και τα επίπεδα.

Όπως και στα περισσότερα roguelikes, έτσι και εδώ, αν πεθάνουμε κατά την διάρκεια μιας προσπάθειας χάνουμε την πρόοδό μας, αλλά και ότι αποκτήσαμε κατά την διάρκειά της. Πέρα από το campaign mode, στο οποίο θα περνάμε και τον περισσότερο χρόνο μας, το Gauntlet Mode αναμένεται να δοκιμάσει τις ικανότητές μας αλλά και το πνεύμα συνεργασίας μιας και επιτρέπει σε δύο παίκτες να σταθούν απέναντι σε κύματα εχθρών.

Η παρουσίαση του Hellmut είναι σχετικά απλή και ταιριάζει στην φύση της κονσόλας. Παίζοντας σε handheld mode νιώθουμε πως παίζουμε έναν πιο σύγχρονο GameBoy τίτλο, κάτι που αλλάζει ριζικά όταν αλλάξουμε σε Docked Mode. Όσο για τα γραφικά έχουμε το κλασσικό pixelated στυλ που μετατρέπει τους περισσότερους εχθρούς σε πανομοιότυπα πλάσματα. Παρά την ξεχωριστή και αποκρουστική εμφάνιση των τεράτων μας, ο σχεδιασμός των επιπέδων και των εφέ φαίνεται να προέρχεται από έναν συνδιασμό του Enter the Gungeon με την αισθητική του DOOM.

Ένα από τα μεγαλύτερα παράπονά μου είναι πως ο ήχος διαφέρει σε σχέση με αυτό που βλέπουμε. Τα ηχητικά εφέ ακούγονται πιο σύγχρονα από αυτό που βλέπουμε, αν και σε ορισμένες περιπτώσεις δίνουν ένα πιο «arcade-y feel».

Ένα ακόμα αρνητικό είναι τα bugs που συνεχίζουν να υπάρχουν ακόμα και μετά την κυκλοφορία, όπως το ‘κλασσικό’ portal bug που μένει κολλημένο όταν ολοκληρώσουμε μια πίστα και δεν μας αφήνει να προχωρήσουμε στην επόμενη. Ένα άλλο αμφιλεγόμενο gameplay στοιχείο είναι το επίπεδο δυσκολίας που με μια πρώτη αίσθηση έχει να κάνει με την τύχη μας παρά με οτιδήποτε άλλο. Είπαμε πως ο χαρακτήρας μας ξεκινάει ως ένας αδύναμος σκελετός, οπότε όταν στο πρώτο επίπεδο συναντάς μεγάλα κύματα δύσκολων εχθρών τότε είναι ευδιάκριτο το αυξανόμενο επίπεδο δυσκολίας (και η παράλογη φύση του).

Σε γενικές γραμμές, το Hellmut: The Badass from Hell είναι ένα αρκετά ικανοποιητικό roguelike που παρά την θετική εντύπωση που προκαλεί, δεν καταφέρνει να μας εθίσει στον σατανικό κόσμο του. Προορίζεται κυρίως για μικρά sessions, και αν έχετε κάποιον φίλο/ή που να ενδιαφέρεται σε τέτοιου είδους παιχνίδια, τότε ίσως να αποτελεί μια καλύτερη εναλλακτική. Πάντως, είναι ένας τίτλος αξίζει την ματιά μας, και ίσως είναι μια καλή αγορά σε περιόδους εκπτώσεων.

Το Hellmut: The Badass from Hell είναι διαθέσιμο στην τιμή των 14,99€.

Ευχαριστούμε την ομάδα ανάπτυξης για την παροχή του Review Code

[Alt-tab Galaxy] Hellmut: The Badass from Hell - Nintendo Switch Review
ΙΣΤΟΡΙΑ6.5
GAMEPLAY8
ΓΡΑΦΙΚΑ7
ΑΠΟΔΟΣΗ7
ΔΙΑΡΚΕΙΑ7.5
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ7
7.5Αρκετά καλό
Reader Rating: (0 Votes)
0.0