Από τότε που η ανάπτυξη βιντεοπαιχνιδιών σταμάτησε να είναι ένα απλό κερδοφόρο χόμπι, και αποτελεί πλέον μια ονειρεμένη θέση εργασίας, πολλές φιλόδοξες ομάδες έχουν προσπαθήσει μέχρι σήμερα να εντυπωσιάσουν με τους τίτλους τους. Είδαμε άλλοτε άγνωστα παιχνίδια, να επανακυκλοφορούν με καλύτερα γραφικά και περιεχόμενο και να μαγεύουν τους παίκτες προσφέροντας πολλές ώρες παιχνιδιού και αρκετό περιεχόμενο για να εξερευνήσουμε. Τα είδη τους ποικίλλουν από απλά platformers, brawlers, και dungeon crawlers και στο άκουσμα του τίτλου τους νοσταλγούμε τις μέρες που περνούσαμε παίζοντάς τα ενώ παράλληλα προσπαθούμε να θυμηθούμε πως ήταν η πρώτη φορά.

Όλα αυτά τα χρόνια έχω έρθει σε επαφή με τίτλους της Nicalis που έχουν καταφέρει να με εντυπωσιάσουν, όπως το Binding of Isaac, το Cave Story, το Code of Princess και άλλους Indie τίτλους. Αν υπάρχει κάτι κοινό ανάμεσά τους είναι το σύμπαν στο οποίο λαμβάνουν χώρα, κάτι που διαπιστώσαμε με την κυκλόφορία του Blade Strangers πριν κάποιους μήνες. Οι περισσότεροι από εμάς ίσως γνωρίζουν πως μεταφράζεται η επιτυχία στον κόσμο των βιντεοπαιχνιδιών. Είτε με την δημιουργία νέων τίτλων στις σειρές, είτε με την δημιουργία τίτλων που περιέχουν ήρωες από κάθε σειρά της εκάστοτε ομάδας (βλ. Super Smash Bros.).

Απ’ότι φαίνεται όμως, η Nicalis αγαπάει τα παιχνίδια και το σύμπαν που έχει δημιουργήσει αφού μετά την ανάπτυξη του Blade Strangers, προχώρησε στην δημιουργία ενός Puzzle παιχνιδιού που δανείζεται πολλά στοιχεία από τα Tetris, Puyo-Puyo, αλλά και έναν ακόμα καλύτερο τίτλο που κυκλοφόρησε στο παρελθόν και ‘στόλισε’ τα παιδικά μου χρόνια. Το Crystal Crisis ήταν μια αρκετά ευχάριστη έκπληξη που με έκανε να ξαναζήσω τα παιδικά μου χρόνια σε μια από τις καλύτερες κονσόλες που κυκλοφόρησαν.

Όσοι έχουν παίξει το Super Puzzle Fighter II Turbo θα νιώσουν κατευθείαν «σαν στο σπίτι τους» με το Crystal Crisis. Πρόκειται για ένα Cross-over Puzzle παιχνίδι που δανείζεται πολλά στοιχεία από τον παραπάνω τίτλο και τα ενισχύει με καλύτερα γραφικά και αρκετούς ενδιαφέροντες μηχανισμούς. Ακόμα και η παρουσίαση του θα μας τραβήξει το ενδιαφέρον αφού ανοίγει με τον Peter Cullen, τον voice actor του Optimus Prime, να κάνει μια μικρή εισαγωγή, και ένα anime-like opening που επιβεβαιώνει τις υποψίες μας για ένα ποιοτικό προϊόν.

Στον πυρήνα του μιλάμε για ένα παιχνίδι ξύλου με τις κινήσεις, τα combos, και την δράση να ‘ενεργοποιείται’ μέσω ενός tetris-like puzzle. Καλούμαστε να διαλύσουμε τέσσερα ξεχωριστά blocks (κόκκινα, πράσινα, κίτρινα, μπλε) με την βοήθεια ρόμβων που λειτουργούν ως βόμβες. Ενώνοντας 2-3, και παραπάνω, blocks και διαλύοντάς τα με τις βόμβες μειώνουμε την ζωή των αντιπάλων μας γεμίζοντας την μεριά τους με επιπλέον μπλοκς. Τα μπλοκ αυτά έχουν χρονόμετρο το οποίο όταν μηδενίσει μετατρέπονται σε άχρηστα κουτιά που δεν μπορούμε να διώξουμε εύκολα (παρά μόνο με κατάλληλες κινήσεις).

Η ουσία του Fighting στοιχείου γίνεται αισθητή από την πληθώρα των χαρακτήρων που μπορούμε να επιλέξουμε, και τις κινήσεις που εξαπωλύουν κατά την διάρκεια της μάχης. Οι ειδικές ικανότητες διαφέρουν στο πως τοποθετούνται τα «επιθετικά μπλοκ» μας στην μεριά του αντιπάλου και πόσο εύκολο είναι να τα ξεφορτωθεί. H εκμάθηση των μοτίβων των αντιπάλων μας, και η σωστή διαχείριση του χώρου που διαμορφώνεται είναι στοιχεία σημαντικά για την επιτυχία μας.

Η τύχη είναι εξίσου ένα σημαντικός παράγοντας αφού θα είναι πολλές οι στιγμές που η μεριά μας θα γεμίσει με άχρηστα μπλοκ ή συνδυασμούς που δεν θα μπορούμε να διαλύσουμε, ενώ άλλες φορές θα περιμένουμε στην εμφάνιση ενός κρυστάλλου που ίσως δεν εμφανίζεται ποτέ. Έτσι, οδηγούμαστε σε καταστάσεις που θα μας ζορίσουν ή θα μας οδηγήσουν στην ήττα. Ευτυχώς, κάθε μάχη ολοκληρώνεται στις δύο συνεχόμενες νίκες οπότε θα μας δίνονται ευκαιρίες για να επανορθώσουμε.

Στο Crystal Crisis δεν υπάρχει κάποια φοβερή ιστορία. Θα λέγαμε πως πρόκειται για ένα κλασσικό Story Mode που έχει ως σκοπό να παρατείνει τον χρόνο παιχνιδιού μας με εννιά διαφορετικές αποστολές. Πιο συγκεκριμένα, επιλέγουμε έναν ήρωα και περνάμε μέσα από διαφορετικές μάχες μέχρι να φτάσουμε στο τέλος του ταξιδιού μας. Το παιχνίδι δικαιολογεί την συμμετοχή όλων των διαφορετικών χαρακτήρων ως ένα ακόμα τουρνουά. Ωστόσο, τα υπόλοιπα υπάρχοντα Modes έχουν περισσότερο ενδιαφέρον για τους λάτρεις του είδους.

Έχουμε επιλογές ανάμεσα στα Memory Mode, Inline Mode, Arcade Mode, Online Play και Tag Battles που παρατείνουν ευχάριστα τον συνολικό χρόνο παιχνιδιού μας. Το καλύτερο από αυτά είναι το Memory Mode στο οποίο πέρα από τις ικανότητές μας δοκιμάζει και την παρατηρητικότητά μας. Πιο συγκεκριμένα, όταν τα μπλοκ «κολλήσουν» μαζί με τα άλλα τότε μαυρίζουν και πρέπει να θυμόμαστε ποια χρώματα βάλαμε που για να μπορέσουμε να τα διαλύσουμε με το κατάλληλο κομμάτι.

Η παρουσίαση του τίτλου, τα γραφικά, και η σχεδίαση τόσο των χαρακτήρων όσο και των διαφόρων επιπέδων, διαφοροποιούνται αισθητά από τα παιχνίδια από τα οποία προέρχονται. Εδώ, όλοι οι ήρωες αποτυπώνονται ως τρισδιάστατα μοντέλα, ακόμα και όσοι προέρχονται από δυσδιάστατα σύμπαντα. Παραδόξως, αυτή η διαφοροποιήση δεν είναι άσχημη και κολακεύει πολλά από τα μοντέλα, αλλά ενίοτε αναδεικνύονται και οι χαμηλής ποιότητας γραμμές (του Anti-aliasing).

Παρά την ύπαρξη ξεχωριστών modes, του αγαπημένου Arcade Mode και του Online Vs., το Crystal Crisis θα μας θυμίσει μια άλλη εποχή. Είναι ένας ικανοποιητικός τίτλος ξύλου που θα μας κρατήσει για ώρες απασχολημένους. Προσωπικά, θεωρώ πως υπάρχουν καλύτερα παιχνίδια παζλ, ειδικά στην κονσόλα της Nintendo, αλλά αυτό δεν σημαίνει πως δεν μιλάμε για έναν πολύ ελκυστικό, απαιτητικό, και διασκεδαστικό τίτλο. Με αναφορές και μηχανισμούς που μας ταξιδεύουν στο Super Puzzle Fighter II Turbo, το Crystal Crisis είναι ένας ακόμα τίτλος που αξίζει την προσοχή μας.

Το Crystal Crisis είναι πλέον διαθέσιμο στο Nintendo eShop στην τιμή των 29,99€.

Ευχαριστούμε την Nicalis PR για την παροχή του Review Code.

[Alt-tab Galaxy] Crisis Crystal - Nintendo Switch Review
ΙΣΤΟΡΙΑ6.5
GAMEPLAY8.5
ΓΡΑΦΙΚΑ7.5
ΑΠΟΔΟΣΗ7.5
ΔΙΑΡΚΕΙΑ6.5
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ7.5
7.5Πολύ καλό
Reader Rating: (0 Votes)
0.0