To Nintendo Switch είναι μια κονσόλα που θα λέγαμε ότι «ταιριάζει γάντι» σε όσους προτιμούν το PC Gaming. Η υβριδική κονσόλα της ιαπωνικής εταιρείες έχει αναπτύξει μια πολύ γερή συλλογή παιχνιδιών, με πολλά από αυτά να μας έρχονται από indie ομάδες που δοκίμασαν την τύχη τους στις πλατφόρμες των υπολογιστών. Η φορητότητα της συσκευής όμως, είναι πιο ελκυστική απ’ότι θα περίμενε κανείς οπότε θα συνεχίσουμε να βλέπουμε παλιούς και νέους τίτλους να βρίσκουν μια θέση στο eShop.

Το Blades of Time είναι ένα ακόμα παιχνίδι που κηνυγά την αναγνώριση στο Switch. Πρόκειται για ένα action-adventure hack-and-slash από την Gaijin Entertainment, και sequel του παλιού X-Blades, και κυκλοφόρησε πρώτη φορά από την Konami για υπολογιστές και κονσόλες όπως το PS3. Η «ανάστασή» του όμως στην νέα γενιά μας αφήνει με πολλά ερωτηματικά μιας και τα μέσα ανάπτυξης του 2012 δεν συμβαδίζουν εύκολα με τις απαιτήσεις των νέων hardware, κάτι που αντικατοπτρίζεται στην απόδοση του.

Στο Blades of Time αναλαμβάνουμε τον ρόλο της Ayumi, μιας πολεμίστριας που αποφάσισε να εξερευνήσει έναν αρχαίο πολιτισμό στην περιοχή του Dragonland για να βρει μυθικούς θησαυρούς, αλλά και τον συνεργάτης της Zero. Ποτέ όμως δεν μας γίνεται γνωστό γιατί οι δύο εξερευνητές βρέθηκαν σε εκείνη την περιοχή ή πως χωρίστηκαν. Από τα πρώτα μόλις λεπτά ερχόμαστε σε επαφή με πνεύματα που θα μας βοηθήσουν στην αναζήτησή μας αλλά δεν θα κάνουν και μεγάλη διαφορά στο τέλος.

Θα επισκεφθούμε εξωτικές τοποθεσίες και αρχαία μνημεία που μοιάζουν άδεια, εγκαταλελειμμένα. Τα μέρη αυτά είναι γεμάτα γρίφους, πλατφόρμες, και εχθρούς που θα προσπαθήσουν να μας σταματήσουν. Για να τους αντιμετωπίσουμε επιστρατεύουμε όπλα, τεχνικές, και μηχανισμούς που οι περισσότεροι είναι ήδη γνωστή από άλλα πιο γνωστά παιχνίδια. Μπορούμε επίσης να αναβαθμίσουμε τις ικανότητές μας και να τροποποιήσουμε το loadout μας ανάλογα με το στυλ που μας αρέσει.

Βασικό ‘εργαλείο’ μας είναι τα σπαθιά μας με τα οποία εξαπολύουμε απλές συνδυαστικές επιθέσεις, και μαγικές ικανότητες. Σε πολλές από τις τοποθεσίες που θα βρεθούμε υπάρχουν διάφορα ‘Alter’ Statues που ενδυναμώνουν τις μαγικές επιθέσεις μας ή διάφορα στατιστικά του χαρακτήρα. Κατά την διάρκεια της μάχης μπορούμε να αποφύγουμε κινήσεις και επιθέσεις των αντιπάλων μας, στοιχείο σημαντικό μιας και δεν υπάρχει τρόπος άμυνας ή αντεπίθεσης.

Το κυριότερο χαρακτηριστικό του Blades of Time, όπως γράφει και το όνομα, είναι ο χειρισμός του χρόνου. Η Ayumi μπορεί να ελέγξει για λίγα δευτερόλεπτα τον χρόνο προκειμένου να δημιουργήσει έναν πνευματικό κλώνο για να αντιμετωπίσει πολλαπλούς εχθρούς και να λύσει γρίφους. Οι περισσότεροι γρίφοι είναι ήδη γνωστοί από παιχνίδια όπως το Tomb Raider και χρειάζονται απλή λογική για να τους λύσουμε. Πιο συγκεκριμένα, θα βρούμε πόρτες που απαιτούν το ταυτόχρονα πάτημα ενός διακόπτη. Εκεί θα πρέπει λοιπόν να «παίξουμε» με τον χρόνο για να δημιουργήσουμε τον κλώνο μας και να πατήσουμε και τους δύο διακόπτες ταυτόχρονα.

Πέρα από το Story Mode, μπορούμε να επιλέξουμε και το ‘Outbreak’, ένα Multiplayer Mode στο οποίο οι παίκτες συνεργάζονται για να αντιμετωπίσουμε εχθρούς και τους πύργους της βάσης τους. Οι αντίπαλοί μας ελέγχονται και από άλλους παίκτες δίνοντας έτσι μια έννοια PvP στο άλλοτε αδιάφορο gameplay. Με πιο απλά λόγια, πρόκειται για ένα διαφορετικό MOBA με χαρακτήρες από το παιχνίδι.

και ενώ στα χαρτιά το Mutliplayer Mode ακούγεται ενδιαφέρον, χάνει την θετική του υπόσταση από τις απαράδεκτες τακτικές χρέωσης. Όπως βλέπουμε και στα mobile games, υπάρχει ένα σύστημα ημερήσιας παρουσίας. Αν θέλουμε να ξεκλειδώσουμε καλύτερα όπλα και αντικείμενα για να αγοράσουμε θα πρέπει να φτάσουμε συγκεκριμένο επίπεδο, και μαζεύουμε πόρους για να τα αναβαθμίσουμε. Φυσικά, δεν θα έλειπαν και τα ‘Gems’ ως το Premium Currency, που μας επιτρέπει να αγοράσουμε Skins και νέους χαρακτήρες.

Ένα ακόμα χαρακτηριστικό – αν μπορούμε να το θέσουμε έτσι – είναι η κακή απόδοσή του στο Switch. Ενώ πολλές μικρές και μεγάλες ομάδες ανάπτυξης μπορούν να τροποποιήσουν τα παιχνίδια τους θυσιάζοντας την ποιότητα των γραφικών για καλύτερη απόδοση, η Gaijin φαίνεται πως δεν έχει την εμπειρία ή τα εργαλεία για να κάνει κάτι αντίστοιχο. Από την αρχή το Blades of Time δείχνει τα προβλήματά του με συχνές και μεγάλες πτώσεις στα καρέ, αδυναμία αλλαγής κουμπιών χειρισμού, και κολλήματα που μας εμποδίζουν από το να παίξουμε. Επιπλέον, υπάρχει η περίπτωση να χάσουμε την πρόοδό μας εξαιτίας κάποιου crash, το οποίο παράλληλα οδηγεί και σε διαγραφή του Save File.

Αυτά τα προβλήματα μεταφέρονται και στο Outbreak με πολλά σφάλματα και μηνύματα να μας αποτρέπουν πολλές φορές από το να παίξουμε. Άλλα στοιχεία που μας αποτρέπουν είναι και τα κλειδιά, απαραίτητα αντικείμενα για να ξεκλειδώνουμε σεντούκια κατά την διάρκεια κάθε μάχες.. Και ενώ το mode είναι διασκεδαστικό, δεν έχει την ποικιλία που απαιτείται για να παραμένει «φρέσκο».

Σε γενικές γραμμές, το Blades of Time κάνει αρκετά βήματα πίσω σε σχέση με τον προκάτοχό του. Το X-Blades ήταν ένα παιχνίδι που έπαιζα αρκετά στον υπολογιστή μου. Σίγουρα, δεν έχει το διηγηματικό βάθος ή τους χαρακτήρες για να θεωρηθεί καλό, αλλά το gameplay του ήταν αρκετό για να μου κρατήσει το ενδιαφέρον. Το Sequel από την άλλη, υποφέρει τόσο στον τομέα του gameplay, όσο και σε εκείνον της απόδοσης. Ακόμα και η αλλαγή στα μοντέλα των ηρώων φαντάζει ως μια λανθασμένη απόφαση μιας και για πολλούς το X-blades είχε καλύτερη εμφάνιση και animations. Δυστυχώς, δεν μπορώ να προτείνω το Blades of Time, ειδικά σε αυτή την κατάσταση.

Το Review Code για το Blades of Time ήταν μια χορηγία της Gaijin Entertainment.

[Alt-tab Galaxy] Blades of Time - Nintendo Switch Review
ΙΣΤΟΡΙΑ6
GAMEPLAY7
ΓΡΑΦΙΚΑ6
ΑΠΟΔΟΣΗ2
ΔΙΑΡΚΕΙΑ6
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ6
4.5Απλά όχι
Reader Rating: (0 Votes)
0.0

About The Author

Παίζει βιντεοπαιχνίδια από μικρός και τίποτα δεν τον σταματάει από το να συνεχίσει. Ονειρεύεται μια ζωή γεμάτη φίλους και γραφιστική. Προτιμάει τους υπολογιστές για την ψυχαγωγία του και δεν τα παρατάει τόσο εύκολα. Απολαμβάνει τα καλά και διασκεδαστικά παιχνίδια και δεν του αρέσει η ανούσια επιθετικότητα.

Related Posts