Όταν η σειρά Diablo κυκλοφόρησε για πρώτη φορά πριν από μερικές δεκαετίες, πολλοί παίκτες ήταν εκείνοι που «κάηκαν» στον σκοτεινό, σατανικό κόσμο της σειράς, εξερευνώντας κάθε γωνιά για να βρουν εξοπλισμό αλλά και κάποιο τέρας για να σφάξουν. Από τότε όμως, μέχρι και σήμερα, η ισομετρική προοπτική του παιχνιδιού, με το διασκεδαστικό σύστημα μάχης και τους δεκάδες εχθρούς στην οθόνη μας, δημιούργησε ένα ξεχωριστό είδος παιχνιδιών δράσης που θα γεννούσε δεκάδες νέους τίτλους για κονσόλες και υπολογιστές.

Με τα Mobile Games όμως να αποτελούν πλέον ένα αναπόσπαστο κομμάτι της σύγχρονης βιομηχανίας, είναι αναμενόμενο να δούμε πολλές μικρές ομάδες να προσπαθούν να γνωρίσουν την αναγνώριση και την δόξα με τίτλους που παραπέμπουν σε επιτυχημένα παιχνίδια του παρελθόντος. Η πρώτη που μας έρχεται στο μυαλό είναι η NetEase, η οποία έχει αναλάβει την ανάπτυξη του Diablo Immortal για τις κινητές συσκευές – και όλοι ξέρουμε τι αντιδράσεις απέσπασε.

Όταν ακούμε για μεταφορά κάποιου mobile παιχνιδιού σε κονσόλες και υπολογιστές, οι περισσότεροι από εμάς περιμένουμε πως θα πρόκειται για ένα ακόμα cash grab προς μεγαλύτερο κοινό, με μονότονους μηχανισμούς, κλισέ ιστορίες, και ένα ηλεκτρονικό κατάστημα που θα πουλάει ένα ασήμαντο όπλο ή εμφάνιση σε εξαιρετικά μεγάλες τιμές. Την ίδια πεποίθηση είχαμε και για το Blade II: The Return of Evil της ActionSquare, ενός Κορεάτικου Isometric ARPG που κυκλοφόρησε για πρώτη φορά σε κινητές συσκευές και έφτασε πρόσφατα στο Nintedo eShop για το Switch.

To Blade II δανείζεται όλα τα κλασσικά στοιχεία ενός Mobile ARPG. Μπορούμε να επιλέξουμε ανάμεσα σε τέσσερις ξεχωριστούς, gender-locked, χαρακτήρες διαφορετικών κλάσεων και δυνάμεων. Όποιον και να διαλέξουμε η ιστορία παραμένει ίδια. Έχουμε κλάσεις που παραπέμπουν σε Warriors, Fighters, Mages και Assassins, και αν έχουμε παίξει άλλα παιχνίδια του είδους τότε δεν υπάρχει κάτι που να μην ξέρουμε εδώ.

Η διήγηση γίνεται μέσω Cutscenes που φέρουν την κλασσική Κορεάτικη ποιότητα – δηλαδή «σφιγμένα» animations, ασύγχρονα cuts και ήχος, voice acting μέτριας ποιότητας και δράσης που μας ζαλίζει. Η αποζημίωση για τα αμφιβόλου-ποιότητος cutscenes έρχεται με το σύστημα μάχης και το γενικότερο gameplay το οποίο έχει υποστεί τις απαραίτητες αλλαγές για να γίνει εύκολα αποδεκτό.

Κάθε επίπεδο είναι γραμμικό και μας οδηγεί μέσα από μάχες και κλειστά τμήματα, προς τον τελικό αρχηγό που θα πρέπει να σκοτώσουμε για να το ολοκληρώσουμε. Δεν υπάρχουν γρίφοι ή μυστικά για να ανακαλύψουμε, οπότε όλη μας η περιπέτεια χαρακτηρίζεται από ασταμάτητες μάχες και απαιτητικά αφεντικά που καμιά φορά χρειάζονται μεγαλύτερη πρόοδο για να αντιμετωπίσουμε.

To σύστημα μάχης έχει χτιστεί γύρω από την χρήση της οθόνης αφής για την μετακίνηση του ήρωα και την ενεργοποίηση των ικανοτήτων του. Ως έκδοση κονσόλας, την αδυναμία χρήσης της οθόνης την διαδέχονται τα χειριστήρια του Nintendo Switch. Αντί να πατάμε πάνω σε μια κίνηση ή ένα εικονικό joystick, το παιχνίδι έχει «δέσει» την μετακίνηση πάνω στο stick του χειριστηρίου μας, με τις ικανότητες να δένουν με ένα από τα τέσσερα βασικά κουμπιά. Στα πρώτα επίπεδα οι κινήσεις μπαίνουν σε συγκεκριμένες θέσεις, αλλά μετά από λίγο μπορούμε να βάλουμε όποια επίθεση θέλουμε σε όποια θέση μας βολεύει ώστε να φτιάξουμε το δικό μας βολικό loadout.

Εκτός από τα βασικά στατιστικά στοιχεία που φέρει ο χαρακτήρας μας (όπως ζημιά που προκαλεί, ταχύτητα επίθεσης ή θωράκιση), τα αντικείμενα υψηλότερης ποιότητας έχουν επιπλέον ιδιότητες, όπως επιπλέον ζημιά, μπόνους χαρακτηριστικών, μπόνους σε κρίσιμες πιθανότητες χτυπήματος ή ιδιότητες που εμπλουτίζουν τις ήδη υπάρχουσες ικανότητές μας. Για να λάβουμε κάποιο κομμάτι εξοπλισμού, θα πρέπει πρώτα να ολοκληρώσουμε το επίπεδο. Αν θέλουμε να τα εξοπλίσουμε θα πρέπει να το κάνουμε πριν επιλέξουμε κάποιο επίπεδο. Και σε αντίθεση με παρόμοιους τίτλους, το Blade II δεν έχει τα «σπασμένα» builds που συναντάμε αλλού οπότε η ικανότητα του παίχτη δοκιμάζεται σχεδόν πάντα.

Το «ζουμί» του παιχνιδιού βρίσκεται στο Single-player Campaign που αποτελείται από διάφορα Acts και υποκεφάλαια που θα πρέπει να ολοκληρώσουμε αν θέλουμε να ξεκλειδώσουμε τα υπόλοιπα modes. Κάθε επίπεδο έχει τρία αστέρια ολοκλήρωσης με τα απαιτούμενά τους να κυμαίνονται σε απλές διαδικασίες όπως την πραγματοποίησης 20-hit combos, μέχρι και πιο περίπλοκα. Ευτυχώς όμως, τα αστέρια δεν είναι απαραίτητα για να προχωρήσουμε ή να λάβουμε καλύτερα αντικείμενα.

Πέρα από την ιστορία, μπορούμε να συμμετέχουμε σε Challenges και Modes που θα δοκιμάσουν την ταχύτητα και τις ικανότητές μας. Αυτά μας δίνουν ως έπαθλο χρυσό και αντικείμενα για να ενισχύσουμε τον εξοπλισμό μας. Τα περισσότερα από αυτά μας βάζουν αντιμέτωπους με τέρατα και αφεντικά που έχουμε ήδη αντιμετωπίσει, αλλά έχουν ενισχύσει τις δυνάμεις τους για λόγους δυσκολίας.

Σαν απόδοση, το Port μας αφήνει πάρα πολύ ευχαριστημένους. Το παιχνίδι τρέχει σε μια καλή ανάλυση τόσο σε Docked όσο και σε Portable Mode. Δεν παρατηρήσαμε ποτέ κολλήματα, ούτε πτώσεις στα καρέ, ενώ οι χρόνοι φόρτωσης ήταν αρκετά γρήγοροι. Βέβαια, το U.I. που είναι το ίδιο με αυτό του κινητού φαίνεται να έχει μικρότερη ανάλυση ενώ δεν υπάρχει κάποιο background για να στολίσει τα μενού. Όλα είναι τόσο σκοτεινά και μονότονα. Το μόνο ενοχλητικό στοιχείο, όταν παίζουμε σε Docked Mode, είναι το Antialiasing των χαρακτήρων και του κόσμου γενικότερα. Τα μικροσκοπικά στοιχεία στην οθόνη μας ίσως κουράσουν τα μάτια μας, και οι λεπτομέρειες είναι λιγότερες απ’ότι θα θέλαμε. Τέλος, δεν μπορούμε να μεταφέρουμε τον λογαριασμό μας από το κινητό μας οπότε αναγκαστικά πρέπει να ξεκινήσουμε τα πάντα από την αρχή.

Κάτι που μας κάνει ιδιαίτερη εντύπωση είναι ο τρόπος που η ομάδα ανάπτυξης μεταχειρίστηκε την έκδοση του Switch. Αντί να το μεταφέρει ως έναν free-to-play τίτλο με Microtransactions, αφαίρεσε το κατάστημα και όλα τα pay-to-win στοιχεία βάζοντας μια αρκετά λογική τιμή, μετατρέποντάς το σε ένανμ single-player Story τίτλο με Replayability Value. Μακάρι να ακολουθούσαν το συγκεκριμένα παράδειγμα περισσότερες εταιρείες.

Σε γενικές γραμμές, το Blade II: The Return Of Evil είναι ένα αξιόλογο Action RPG που δεν έχει πολλά να ζηλέψει από παρόμοια παιχνίδια. Σίγουρα δεν πρόκειται να εκθρονίσει τους Τιτάνες όπως το Diablo 3, αυτό όμως δεν σημαίνει πως δεν είναι μια ικανοποιητική εναλλακτική για όσους ψάχνουν κάτι διασκεδαστικό και ευχάριστο. Είναι ένα παιχνίδι με μια καλή εμφάνιση για την κονσόλα, ένα γρήγορο και διασκεδαστικό σύστημα μάχης, και μια καλή ιστορία για να δικαιολογήσει το κόστος και το μέγεθός του.

Ευχαριστούμε την ActionSquare για την παροχή του Review Code.

[Alt-tab Galaxy] Blade II: The Return Of Evil - Nintendo Switch Review
ΙΣΤΟΡΙΑ7
GAMEPLAY8
ΓΡΑΦΙΚΑ6.5
ΑΠΟΔΟΣΗ8
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ7
ΔΙΑΡΚΕΙΑ7
7Καλό
Reader Rating: (0 Votes)
0.0