Πριν από μερικά χρόνια, η φορητή κονσόλα της Sony, καθώς και η σταθερή κονσόλα της (PS4), είχαν την τιμή να φιλοξενήσουν ένα ακόμα μεγάλο Franchise στην συλλογή τους. Η σειρά Digimon θεωρήθηκε από πολλούς ως ο ανταγωνιστής των Pokemon, και δικαιολογημένα αφού τα ψηφιακά πλάσματα τσέπης κυκλοφόρησαν την ίδια εποχή με την επιιτυχημένη σειρά της Nintendo αλλά κατόρθωσαν να αποκτήσουν ένα μεγάλο και σεβαστό Fanbase. Από Manga, Anime μέχρι και βιντεοπαιχνίδια, η πλέον μεγάλη σειρά επιστρέφει με ένα νέο franchise που κατακλύζει τις κονσόλες και ωθεί τους παίχτες στον ψηφιακό κόσμο για άλλη μια φορά. Φυσικά, ο λόγος για το Digimon Story: Cyber Sleuth – Hacker’s Memory, το δεύτερο παιχνίδι του κεφαλαίου Cyber Sleuth που μας βάζει στο σώμα ενός Detective που ερευνά ύποπτες κινήσεις στον χώρο της EDEN.

To Hacker’s Memory ανκοινώθηκε πρώτη φορά τον Μάρτιο του 2017 και πρόκειται για την συνέχεια του Digimon Story: Cyber Sleuth, που κυκλοφόρησε πρώτη φορά τον Δεκέμβριο του 2017. Η Bandai Namco, η υπεύθυνη εταιρεία για την έκδοση του τίτλου, περιγράφει το Hacker’s Memory ως μια εναλλακτική ιστορία που διηγείται τα γεγονότα που οδήγησαν στον χαμό του Cyber Sleuth μέσα από τα μάτια ενός νέου χαρακτήρα. Για άλλη μια φορά χρησιμοποιούνται χάρτες και Digimon από το προηγούμενο παιχνίδι ενώ νέες περιοχές, χαρακτήρες και πλάσματα προστίθενται στο σύνολο. Επιπλέον, τέσσερα νέα Digimon θα κάνουν αργότερα την εμφάνισή τους ως free DLC με αυτά να είναι ο Owryumon και οι εξελίξεις του. Με το παιχνίδι να έχει πλέον κυκλοφορήσει όλοι αναρωτιόμαστε αν αξίζει και αυτό μια ματιά και αν η ιστορία του είναι όσο καλή όσο περιμένουμε.

Το Hacker’s Memory μας διηγείται την ιστορία μέσα από έναν χαρακτήρα επιλογής μας που έχει ως κύριο όνομα το «Keisuke Amazawa». Η ιστορία του παιχνιδιού, όπως είπαμε παραπάνω, είναι ένα spin-off από το πρώτο παιχνίδι, με κάθε κεφάλαιο να δίνεται ως «μια εναλλακτική ιστορία». Σε μια μελλοντική Ιαπωνία, κατά τη διάρκεια των γεγονότων του αρχικού παιχνιδιού, ένα μεγάλο κομμάτι της ιστορία περιτριγυρίζεται γύρω από το ψηφιακό βασίλειο γνωστό ως EDEN. Το EDEN είναι ένας εικονικός κυβερνοχώρος που επιτρέπει στους χρήστες από όλο τον κόσμο να βιώσουν τον ιστό σχεδόν σε φυσική μορφή μέσα από τα δικά τους Avatar.

O Keisuke θα περιπλανηθεί σε δεκάδες ψηφιακούς κόσμους και περιοχές της πραγματικής Ιαπωνίας με σκοπό να εντοπίσει τον Hacker για τον οποίο κατηγορείται οτι βοηθάει. Γι’αυτό τον σκόπο, θα βρεθεί μέσα στα κυκλώματα των Hacker, θα γίνει ένας από αυτούς και θα χρησιμοποιήσει την βοήθεια μερικών ψηφιακών πλασμάτων με την δική τους νοημοσύνη και βούληση, γνωστά και ως Digimon, ή αλλιώς Digital Monsters.

Οι φυσικές περιοχές στις οποίες θα περιπλανηθούμε αποτελούν τοποθεσίες του πραγματικού κόσμου όπως η Akihabara, η Ikebukuro και η Shibuya. Δεν είναι γραφικά εντυπωσιακές με κανένα τρόπο, δεδομένου ότι τόσο η έκδοση του PS4 όσο και αυτή του PlayStation Vita σχεδιάστηκαν με περιορισμούς του Hardware. Αλλά, παρά το γεγονός αυτό, θα περάσουμε αρκετά χρόνο σε αυτά τα περιβάλλοντα, θα ψάξουμε τριγύρω για αντικείμενα και άλλα καλούδια, και σίγουρα θα εντυπωσιαστούμε από την ποικιλία χαρακτήρων, κτηρίων, και της ζωής που προσφέρεται στον τίτλο. Αυτό που θα κάνει ιδιαίτερη εντύπωση είναι το πλήθος των NPC που υπάρχουν στον χώρο, δίνοντας ζωή τόσο στον ψηφιακό όσο και στον φυσικό κόσμο. Αλλά, όσο σπουδαίες και αν είναι αυτές οι τοποθεσίες, αν έχετε παίξει το προηγούμενο παιχνίδι, έχετε δει τα περισσότερα από αυτά. Είναι όμως κατανοητό, λαμβάνοντας υπόψη ότι η υπόθεση του παιχνιδιού είναι μια παράπλευρη ιστορία.

Τα παιχνίδια της σειράς Digimon και ειδικά τα Cyber Sleuth Stories, αφιερώνονται στην συλλογή των ψηφιακών πλασμάτων, την ενδυνάμωσή τους και την εξέλιξή τους σε δυνατά θηρία. Το Hacker’s Memory συνεχίζει την παράδοση κάνοντας την προσθήκη ενός Digimon στη συλλογή μας μια απλή υπόθεση – μόλις συναντήσετε έναν τύπο πλάσματος αρκετές φορές στη μάχη, είστε ελεύθεροι να καλέσετε το δικό σας αντίγραφο μέσα από το μηχάνημα στο Digi-Lab. Αυτό είναι λιγότερο απογοητευτικό από το Pokémon, μιας και δεν θα χρειαστούμε μπάλες για να τα αιχμαλωτίσουμε, αλλά σίγουρα θα περάσουμε αρκετές ώρες σε ψηφιακά διαστήματα «φαρμάροντας» για συγκεκριμένα τσιπάκια.

Τα Digimon μας εξελίσσονται μόλις συναντήσουμε ορισμένα κριτήρια μετά από μάχες ή συγκεκριμένες αποστολές που καλούμαστε να κάνουμε και κάθε βασική μορφή μπορεί να εξελιχθεί σε τρεις (και παραπάνω) διαφορετικές μορφές. Ευτυχώς, μπορούμε αν θέλουμε να γυρίσουμε σε προηγούμενη μορφή αν αυτή η μορφή που επιλέξαμε δεν μας αρέσει, με αποτέλεσμα να μην χαλάμε ώρες μαζεύοντας νεα τσιπάκια και ανεβάζοντας εκ νέου το επίπεδο του τέρατός μας. Για να αποκτήσουμε το ιδανικό Digimon συχνά απαιτείται πολύ digivolving και de-digivolving. Πρόκειται για μια σύνθετη διαδικασία αλλά αυτό είναι και η γοητεία αυτού του RPG συστήματος, κάτι που το κάνειο αρκετά ικανοποιητικό.

Τα παιχνίδια Cyber Sleuth διατηρούν ένα πολύ απλό σύστημα μάχης που βασίζεται σε μια συγκεκριμένη σειρά επιλογών – μπορούμε να επιτεθούμε, να αμυνθούμε ή να χρησιμοποιήσουμε μια ικανότητα ή ένα element ή εν τέλει να προσπαθήσουμε να ξεφύγουμε. Κάθε Digimon χαρακτηρίζεται από ένα συγκεκριμένο στοιχεία της φύσης και ένα χαρακτηριστικό που προσδίδει ορισμένες δυνάμεις και αδυναμίες. Οι αδυναμίες αυτές είναι υπεύθυνες για την πρόκληση μεγαλύτερης ζημιάς από συγκεκριμένη επίθεση και ούτω καθεξής. Ευτυχώς όμως, οι μάχες πλέον είναι σύντομες, αλλά γρήγορα αρχίζουν να γίνονται επαναλαμβανόμενος. Αυτό που κάνει την διαφορά όμως είναι το νέο Domination Mode. Δύο ομάδες των τριών βρίσκονται αντιμέτωπες σε ένα πεδίο μάχης που θυμίζει σκάκι. Οι παίχτες που βρεθούν στο ιδιο διάστημα ξεκινά την μάχη και ο νικητής στέλνει τον χαμένο πίσω στην αρχική του θέση μαζεύοντας πόντους. Η πρώτη ομάδα που φτάνει τους 30 πόντους κερδίζει.

Στο PSVita το Hacker’s Memory αποτελεί μια οπτασία. Τα γραφικά τόσο των περιοχών όσο και των χαρακτήρων είναι καλοδουλεμένα και πάρα τους τεχνικούς περιορισμούς δείχνουν τις δυνατότητες της παραμελημένης φορητής κονσόλας. Οι λεπτομερείς των Digimon, τα πολύχρωμα ρούχα των χαρακτήρων, οι δεκάδες NPC που πλημμυρίζουν την οθόνη όταν βρισκόμαστε στον πραγματικό κόσμο και τα εφέ από τις επιθέσεις των Digimon δε ζορίζουν την κονσόλα αλλά αντιθέτως την γοητεύουν περισσότερο απότι θα περιμέναμε. Κατά την διάρκεια του Gameplay δεν παρατήρησα πτώση στα καρέ ή κολλήματα στην περιπλάνηση ή στις μάχες. Με ασφάλεια μπορούμε να πούμε πως από τεχνικής άποψης, ο τίτλος της Bandai Namco είναι κάτι που θα θέλαμε να βλέπουμε συχνότερα σε αυτή την μικρή συσκευή.

Το Digimon Story: Cyber Sleuth – Hacker’s Memory χρειάζεται πάνω απ 40 ώρες για να το ολοκληρώσουμε και άλλες τόσες αν αποφασίσουμε να παίξουμε το New Game+. Με αυτή την επιλογή διατηρούμε τα Digimon μας από το πρώτο playthrough αλλά παράλληλα θα συναντηθούμε με δυνατότερους εχθρούς και πιο δύσκολες αποστολές. Μέσα στο 2018, το Hacker’s Memory φαντάζει περισσότερο ως ένα ακόμα DLC πάρα ως ένας διαφορετικός, πλήρης τίτλος αφού διατηρεί πολλά στοιχεία του παρελθόντος και προσθέτει μόνο μια εναλλακτική ιστορία και μερικά παραπάνω πλάσματα. Προσωπικά, ευχαριστήθηκα το κάθε λεπτό του παιχνιδιού και αυτό προέρχεται από κάποιον με ελάχιστο ελεύθερο χρόνο και πολύ αγάπη για τα RPGs κάθε είδους. Οι διαφορές με το προηγούμενο παιχνίδι είναι σχετικά αμελητέες αλλά θα το συγκρίνουμε με την σειρά Pokemon, κάτι που δεν μπορούμε να το αποφύγουμε.

Digimon Story: Cyber Sleuth – Hacker's Memory PSVITA Review
ΙΣΤΟΡΙΑ7
GAMEPLAY8
ΓΡΑΦΙΚΑ9
ΑΠΟΔΟΣΗ7
ΗΧΟΣ7
ΔΙΑΡΚΕΙΑ7
7.5Αρκετά Καλό
Reader Rating: (0 Votes)
0.0